![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() UA 175 WAS NOG NIET GEKAAPT...
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17664 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil ik wel eens zien of het zo is.
![]() |
![]() |
![]() |
#17665 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan wil ik ook effectief de krant zien. Tussen beide kan alles omgegooit worden, en ja het zal niet de eerste keer zijn geweest. Indien iemand iets verklaard heeft voor de camera...graag de beelden en niet een site die zegt dat iemand iets zou gezegt hebben. Dat is nooit te verifieren. Voor de commisie...graag de officiele documenten.
![]() |
![]() |
![]() |
#17666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17667 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
AA11 was namelijk covered door 2 ARSR-4 3 D-radars, die hebben geen transponderdata van de secondary radar nodig voor de vlieghoogte (ALTITUDE) van AA11, die halen die info uit de primary radar-echo die over het beeldscherm beweegt, of "simply the blip" zoals die kerel dan wel opmerkt. Het vliegtuig-id-nr (CARRIER FLIGHT #) kan men softwarematig erbij zetten en de snelheid (SPEED) is ook simpel voor een 3D-radarprocessor uit te rekenen en ook met rechtermuisknop en via de speedlink erbij te zetten. Dus die (VETTE) benamingen wat men bij 8´05" toont is gespeelde PANIKSHOW. In de video: zoals te horen en te zien vanaf 7´34 tot ca 8´35: "And then at 8h20 AM the transponder go off" en dan vergeet de commentaargever te zeggen dat ze over 3D-radars beschikken (voor AA11 coverage zelfs 2 Radars ID FAA QVH en QEA) die wel de vlieghoogte uit de primary echo kunnen halen. Wat ik reeds dikwijls citeerde: (bron 84 RADES) Citaat:
Daarbij word ook totaal naast de kwestie gesproken: - punt is na een echte NORDO (absoluut geen radiocontact meer na alles geprobeerd te hebben: de noodfrequenties enz volgens ATC-checklist, wat navenant maar een paar minuten duurt), en ook nog een serieuze afwijking van de koers wat quasi tegelijkertijd om 8h14 gebeurde; dan moet men na samenspraak met de ATC-supervisor (van de "ATC-facility") onmiddelijk een "scramble" aanvragen of toch proberen een "ADCF requesting" te starten volgens SOP. Daarvoor staat er ook een kleine ADC-knop op de panelen naast hun radarscherm. Duw die knop en bel toch, sukkels. ![]() - punt is er is alleen maar tijd bij te winnen, moest ondertussen er nieuw radiocontact komen kan men die scramble nog altijd afblazen aangezien die "Emergencytelefoonlijnen" steeds open blijven bij knopdruk. @ Illwill vroeg achter een link ![]() via: Citaat:
FAA Authorization for Interceptor Operations http://www.scribd.com/doc/18663759/T...tor-Operations lees vooral bovenste page 16-2 vanaf punt 3. Radio en/of radar lost eerste punten te doen: Immediately... en 3.b is specifiek voor Citaat:
op page 16-2 vind ge ook uitleg van de afkortingen(ADCF en andere) Klikken en zoomen: ![]() ![]() Gaat men direct naar de FAA-website die FAAO JO 7610.4 zoeken krijgt men namelijk dit: (dus enkel te verkrijgen na aanvraag ![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 15 juli 2011 om 21:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ Bepaalde technische details worden weggelaten omdat de gemiddelde kijker daar niets mee kan. Maar nu nog de claim dat deze flightcontrollers bewust meewerkten aan een massamoord op hun landgenoten.
![]() |
![]() |
#17669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat bedoel ik maar ik denk (hoop) dat de reactie wel wat sneller is nu
![]() |
![]() |
![]() |
#17670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17672 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals ge in de Tabel Mishap... van 84Rades gelezen hebt had NORAD dezelfde 3D-radarmiddelen als de FAA, en daarenboven tijd zat. Die flightcontrollers of ATCers van Boston hadden toen nog andere vliegtuigen hé, filmpje toch gezien, elk wit kaartje rechts naast het radarscherm betekent elk een vleigtuig waar ze verantwoordelijk voor zijn. Zo, en verklaar nu eens waarom de FAA-ATC-Facility-Supervisor, en/of de directe ATC-Supervisor niet ingegrepen heeft en in totaal 20 minuten lang of meer tijd verloren gegaan is ? Appendix 16 van FAAO JO 7610.4J toch gelezen ? Immediatly ! nadat alle noodpogingen op noodradiofrequenties uitgeput waren dat wil zeggen dat het absurd-onnozel is nog eens extra 10 minuten lang -tussen de gesprekken met andere vliegtuigpiloten- nog eens 12 keer proberen... zei die Pete Zalewski toch in dat filmpje. Als Supervisor laat ik die Pete Zalewski toch zijn werk doen en meld ik die Emergency direct, daarbij is er ook nog een FAA-NORAD Liaison Officer. Waar waren de verantwoordelijken toen, wat ondernamen ze ? NIETS ? ![]() En bij UA 175 same story ? 4 Boeings en 2 vanuit Boston, dezelfde hierarchie rond Pete Zalewski voor zijn scherm en maar in den treure proberen radiocontact te krijgen? Bijten die door de telefoon bij NORAD ofwat. Neads Notified om 8h38 pas ? Citaat:
![]() Kijk Atmo, er zijn bepaalde jobs in het leven die ook dik betaald worden omdat ze enorm veel verantwoordelijkheid dragen voor veel mensenlevens. Maar toch is er altijd een sterk ploegverband en toch een zekere hierarchieketting, als nu maar eentje in die ketting zijn job met opzet wat vertraagd ... sterven vele mensen. Niet voor niets werken ATCers in ploegen en worden om xx-minuten afgelost om te vermijden dat ze de minste fout zouden maken. Als radartechnieker zijn ATCers mijn directe klanten, een korte oproep en ik sta ernaast, of mijn eten (in de restroom) nu koud word of niet. Zelfs op WC gaan kan je dan niet. Er was eens een luchtverkeersleider die een mid-air collision in Europa (boven Zwitserland dacht ik) op zijn geweten had omdat hij zijn vliegtuig slecht opgevolgd had uit nalatigheid. Hij werd enkele tijd daarna vermoord door de vader van een slachtoffer op dat vliegtuig. Zijn directe Supervisor deed zijn opzichtplicht voor de goede werking van zijn ATCers ook niet. Tja, Atmo het was niet "bewust" zeker ? De volledige lichtjes vernieuwde maar volledige procedure, nu 7610.4K , met change 1, heb ik trouwens gevonden. De Appendix 16 van 7610.4J (geldig tijdens 9/11) is trouwens pas in maart 2003 vervangen, de tekst is in principe op de hoofdpunten identiek maar wel nuancerend in´t detail. Met heel veel RESPONSIBILITIES die, indien niet ernst genomen, veel mensen op hun geweten kunnen hebben. vanaf page 4-9-1 tot 4-12-1, als men het tenminste begrijpt... 368 pages pdf... Citaat:
![]() vroeger was er wel een toegankelijke internet versie: Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 15 juli 2011 om 23:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17673 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vervolg, dus kunnen we de Standdown samenvatten:
(ik leen even van een Research-site) Citaat:
deden ze ruim vóór 9/11, bvb 4 jaar lang ? mmm 1518 keer... van 1989-92: Citaat:
![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 16 juli 2011 om 00:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet aan mij om bepaalde zaken te verklaren . U doet een grote bewering en beschuldigd mensen , aan u om het bewijs te leveren.
Volgens u kan er eigenlijk niets fout gaan, en volgt iedereen altijd de procedures. Gaat het toch fout dan ------conspiracy . U spreekt u zelf ongelofelijk tegen , want hier neemt u opeens weer wel aan dat er sprake was van moslim extremistische kapers. Het idee dat de crash van flight 11 in de noord-toren te voorkomen was , is regelrechte kletskoek. Men wist immers totaal niet wat het toestel van plan was. De informatie van de hier steeds terug kerende komplot sites zie ik niet als betrouwbaar.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 16 juli 2011 om 03:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop het niet want dan gaat men na de eerste 3 scheten de volgende keer ook denken dat het een scheet is.
![]() |
![]() |
![]() |
#17676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een link naar een programma van 60 minuten?
Sorry e, ik vraag specefieke punten...ik ga hier niet 60 minuten naar een documentaire kijken terwijl ik een vraag stel wat misschien een hakve minuut aan bewijsmateriaal moet opleveren. Je word hier constant doorgebombardeerd met een enorme hoeveelheid info van allehande bronnen. Er is nooit eens een specefiek antwoord of bewijs. Je moet zelf gaan spitten en doen om ook maar ergens een rode draad uit te kunnen halen wat ze nu eigenlijk willen zeggen met al die info. Ik stel specefieke vragen, dan verwacht ik ook specefieke antwoorden daarop en niets iets in de vorm van een 60 minuten durende documentaire of "lees dat boek maar eens" of weet ik veel wat nog allemaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#17677 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17678 |
|
![]() Jou maakt men ALLES wijs IKKWILL, absoluut ALLES
![]() |
#17679 |
|
![]() Dus in jouw opinie is er met de transponders niets verkeerd gelopen die bewuste 11/09?