![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Banneling
|
Er staan op de vorige bladzijde wel meer vragen waar ik geen antwoord op krijg. Minstens nog twee meer.
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Banneling
|
Ik begin uw oeverloos gezeik beu te worden. Ik heb elke vraag beantwoord als het antwoord u niet aanstaat of jij het wil afschilderen als een leugen is dat uw goed recht, maar dan stel ik wel vast dat u nooit een argument kan neerpennen. U zeurt er enkel op los en gaat steeds over tot dezelfde domme vragen.
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De technologische modernisering, automatisering, robotisering en studie en kennis hadden geen zin in Europa, het heeft de Europese mens terug naar de Middeleeuwen gekatapulteerd: De gevolgen van 100 jaar vrije markt en Kapitalisme: · De sociale voorzorg wordt afgebroken. · De werkduur verlengt naar 67 jaar. · De lonen geblokkeerd en teruggedrongen. · De koopkracht werd teruggedrongen. · De Euro munt halveerde de koopkracht. · De intresten op de spaargelden verdwenen volledig. · De energiekosten stegen met 400%. · De staatsschulden zijn oncontroleerbaar geworden. · Bedrijven delokaliseerden. · Prachtige KMO bedrijven gingen massaal bankroet door de import van producten uit lageloonlanden · Privaat banken gaan bankroet en worden gered met belastingsgeld van de gemeenschap. · Het geld zit op hopen bij enkele. (de geprivilegieerde elite en jetset) · Alle belastingsparadijzen samen bezitten meer geld dan de totale wereldgemeenschap. · Nu nog een miljarden verslindend Europees leger en snel, de enige uitweg is oorlog! Hoe ridicuul dit ook mag lijken, het was de vooruitgang van de achteruitgang, enkel de rijke zijn er beter van geworden, het Europese volk is met zekerheid terug op weg naar de Middeleeuwen! De globalisering van rechts heeft West-Europa meegesleurd in deze immense achteruitgang. |
|
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
Banneling
|
Laatst gewijzigd door J.B good : 16 juli 2011 om 19:45. |
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De pot op hoor met je denigrerend gebroebel Van corse lees ik nog zelden wat haast allemaal eeuwig herhaald gespam Dat BDW corporatistisch rechts is weet ik ook. Ik weet ook vijwel zeker dat hij dat citaat niet uitsprak Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juli 2011 om 19:50. |
|
|
|
|
|
|
#388 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor u ook nog een leuk week-end en vaarwel eno2. Hou je goed. * over uw toevoeging, google het eens en zoek het zelf op. Voor je uzelf dwaze leugens wijsmaakt. Laatst gewijzigd door J.B good : 16 juli 2011 om 20:02. |
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wallonië had anders immers nog veel verder gestaan... Laatst gewijzigd door freelancer : 16 juli 2011 om 19:52. |
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
Banneling
|
*KNIP*
Laatst gewijzigd door chinaski : 16 juli 2011 om 21:21. |
|
|
|
|
|
#391 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Valse Freekdanser de rechtse spambot is voorlopig vermomd als: 1. Zoek alle berichten van Chipie 2. Zoek alle berichten van Seg schat 3. Zoek alle berichten van de mensen 4. Zoek alle berichten van uilenspiegeltje 5. Zoek alle berichten van freelancer 6. Wat is het volgende? Het wordt heet onder je voeten, tijd dat je weer van naam verandert. Graag een antwoord van Freelancer! @ Corse |
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Na onze zakken leeg te roven (pensioen, kindergeld, belasting,biv enz) kent zijn gatlikken bij de patroons geen grenzen zelfs de waaalse patroons houden van zijn antisociale stijl. Stop de waanzin en stem geen NVA!!! http://www.youtube.com/watch?v=a9cZQnkFJuI |
|
|
|
|
|
|
#394 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Belgicisten als gij drijven mensen als mij ertoe om N-VA te stemmen alleen om mensen als u te kunnen kloten.
|
|
|
#395 | |
|
Banneling
|
Er stond toch een vraagteken achter dus, ja, lijkt me dat dat wel een vraag was ja.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#396 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#398 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#399 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Echt? Dat opent perspectieven... Samen met het Waalse patronaat kunnen kunnen we het Belgicisme, dat alleen kan bestaan bij de gratie van de PS, misschien vernietigen.
|
|
|
#400 |
|
Banneling
|
|
|
|
|