![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indeed.
Alhoewel het onvermijdbare einde nu toch mag naderen. Laatst gewijzigd door Anselmo : 18 juli 2011 om 18:02. |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() LOL, wie heeft jou wijsgemaakt dat de Franstaligen ooit gaan bijspringen?
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh? Zijn al die dubbelnicks van jou dan?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En je gelooft toch nooit dat Wallonie ons wilt financieren als wij het minder goed hebben?? ![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 18 juli 2011 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de peilingen te zien, denken meer en meer mensen zoals de N-VA.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet PS, CdH, FDF/MR en Ecolo nog.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ook aan Vlaamse kant zijn er nog enkele, de VLD op kop.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken maar één land en dat heet Vlaanderen. Citaat:
In de bijzonder onwaarschijnlijke veronderstellng dat het ooit zo ver zou komen dat er één Eurocent van Wallonië naar Vlaanderen zou vloeien, kan ik je één ding garanderen: die dag houdt België op te bestaan. De Franstaligen lieten in de 19de eeuw de hongerende Vlamingen gewoon creperen terwijl ze Vlaanderen leegzogen om de Waalse industrie uit de grond te stampen.
||
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nebur : 18 juli 2011 om 18:14. |
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() Fuck NVA. Ze hebben 400 dagen de tijd gehad om een akkoord te bereiken. Ik heb nog nooit zo'n losers meegemaakt. Die Bart kan nog geen oud vrouwtje de straat helpen oversteken.
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waarom zouden we trouwens nog op NVA moeten stemmen? Je krijgt toch 100% kans op...NIETS. Na 400 dagen is het toch wel duidelijk, slimme. ![]()
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 18 juli 2011 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets zou hun "die hard"-achterban nooit aanvaarden.
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De 'belgicisten' zakken van 90% naar 80% in de verkiezingen en weigeren een regering te vormen zolang de oppositie niet haar programma wijzigt. De anti-democratie is in je bourgeois hoofd geschoten met dit soort uitspraken. Shame on you, de machteloosheid en gebrek aan verbeelding druipt ervan af, dat komt ervan als je teveel marihuana politiek bedrijft van ons kent ons. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Democratie bah. Dat is iets gevaarlijks. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 18 juli 2011 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Fuck sp.a. Ze hebben 400 dagen de tijd gehad om een akkoord te bereiken. Ik heb nog nooit zo'n losers meegemaakt. Die Caroline kan nog geen oud vrouwtje de straat helpen oversteken. Fuck CD&V. Ze hebben 400 dagen de tijd gehad om een akkoord te bereiken. Ik heb nog nooit zo'n losers meegemaakt. Die Wouter kan nog geen oud vrouwtje de straat helpen oversteken. Fuck cdH. Ze hebben 400 dagen de tijd gehad om een akkoord te bereiken. Ik heb nog nooit zo'n losers meegemaakt. Die Joëlle kan nog geen oud vrouwtje de straat helpen oversteken. Fuck Groen!. Ze hebben 400 dagen de tijd gehad om een akkoord te bereiken. Ik heb nog nooit zo'n losers meegemaakt. Die Wouter kan nog geen oud vrouwtje de straat helpen oversteken. Fuck Ecolo. Ze hebben 400 dagen de tijd gehad om een akkoord te bereiken. Ik heb nog nooit zo'n losers meegemaakt. Die Jean-Michel kan nog geen oud vrouwtje de straat helpen oversteken. Fuck Open VLD. Ze hebben 166 dagen de tijd gehad om een akkoord te bereiken. Ik heb nog nooit zo'n losers meegemaakt. Die Alexander kan nog geen oud vrouwtje de straat helpen oversteken. Fuck MR. Ze hebben 166 dagen de tijd gehad om een akkoord te bereiken. Ik heb nog nooit zo'n losers meegemaakt. Die Didier en Charles kunnen nog geen oud vrouwtje de straat helpen oversteken. Laatst gewijzigd door Nebur : 18 juli 2011 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
BDW heeft 11 dagen initiatief gekregen en een (betere) nota geschreven dan de anderen terwijl die daar 100 dagen ofzo voor nodig hadden. BDW kreeg een NON zonder dat zijn nota gelezen werd, zonder uitleg achteraf. Het is dus volgens jou de schuld van BDW dat de 83% anderen niet tot een akkoord komen? De opwarming van de planeet is ook de schuld van BDW? |
|
![]() |