Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2011, 19:23   #21
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Vanwaar heb jij die kennis?
Zijn linkerduim.

Laatst gewijzigd door Weyland : 19 juli 2011 om 19:23.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 19:36   #22
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Hetgeen ik vandaag niet begrijp

Diene Olivier Maingain zijn moeder is dus een rasechte Vlaamse

Deze Olivier Maingain die dus een rabiate Vlamingenhater is, een racist, een persoon die alles haat wat Vlaams is, hij kwam uit de buik van een Vlaamse

Hij is dus half Vlaming half Waal, ik vind dit op z'n zachtst gezegd pervers dat iemand zo kan spreken

Heeft de liefde van zijn moeder, de afkomst van zijn moeder, de haat niet wat getemperd???

Dit is echt vreemd echt vreemd

Heeft iemand hier een antwoord op?

Heeft die man een trauma opgelopen toen hij jong was?

Misschien was er iets gebeurd in de speelplein?

het is zoals Hitler die gepest werd enzo
U snapt er weinig of niet van blijkbaar.

Maingain heeft een Belgische moeder.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 19:57   #23
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Een Belgische, en dan nog een Vlaamse op de koop toe! Die mens is waarschijnlijk doodbeschaamd
Oud 19 juli 2011, 20:07   #24
Lavox
Gouverneur

Lavox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En hij heeft dus ook iets tegen Belgen?

Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande.
Lavox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 20:16   #25
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Vanwaar heb jij die kennis?
Gesprekken met berberse vrienden van mij.

mvg. Sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 19 juli 2011 om 20:16.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 20:19   #26
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Gesprekken met berberse vrienden van mij.

mvg. Sint ignacius
Volgens mij is het Frans een sterke tweede taal en is het eerder het Arabisch dat het Tamazight bedreigt, maar niet het Frans dat het Arabisch bedreigt.
Oud 19 juli 2011, 20:21   #27
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Volgens mij is het Frans een sterke tweede taal en is het eerder het Arabisch dat het Tamazight bedreigt, maar niet het Frans dat het Arabisch bedreigt.
Zowel het frans als het arabisch zijn daar een probleem.
Beiden bedreigen het berbers.

mvg. Sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 19 juli 2011 om 20:22.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 20:31   #28
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Zowel het frans als het arabisch zijn daar een probleem.
Beiden bedreigen het berbers.

mvg. Sint ignacius
Inderdaad het Arabisch bedreigt het Berbers

De Berbers worden in snel tempo gearabiseerd

de reden waarom zoveel Marokkaanse aka Berberse jongeren radikaliseren of criminaliseren is door de duivelse aanpak van de Arabo-Fascistische groepen in Noord-Afrika die de Berbers ontberberen, en dan hen Arabiseren en hen een andere identiteit aansmeren,dit is de reden waarom zeer veel Marokkaanse jongeren een neiging hebben voor allerlei psychische ziektes, zoals schizofrenie,

Arabieren zijn een arrogante volk dat zich beter voelt dan de Berbers, de Arabieren en de Franstaligen hebben een identiek dezelfde mentaliteit, en denkwijze, je hebt bij ons in Marokko heb je Berbers die wonen aan de rand van Berberse streken en zich volop Arabiseren, je hebt kinderen van Berberse koppeltjes die enkel in het Arabvisch opgevoed worden omdat zogezegd het Arabisch een betere taal is, je hebt mensen die raciaal en genetisch Berbers zijn en toch zouden zij zelf door het vuur lopen en zeggen en zouden zij zeggen dat zij rasechte Arabieren zijn terwijl het gewoon een paar generaties terug rasechte Berbers waren dus begrijpen wie kan

en dit is paralel in Belgie

In Wallonie had je een massale instroom van Vlamingen die allemaal verfranst zijn, van zodra een volk verfranst het verliest de totale voeling met het volk van waaruit het afstamt, de band wordt volledig verbroken, in dit geval de onkelinxkes en van cauwenberghes, maar wat wel typerend is is hun neiging voor criminele daden en steekpenningen en corruptie

gegroet
Moor

Laatst gewijzigd door Moor : 19 juli 2011 om 20:36.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 20:35   #29
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Ik als Berber snap het volledig, Maingain is gewoon een zieke persoon, hij zou uit respect voor zijn mama gewoon moeten verdwijnen uit de Belgische politiek

want zijn eisen zijn gewoon belachelijk

Hoe kan iemand die een "Vlaamse" moeder heeft zo'n haat hebben tegenover Vlamingen? Het is alsof hij dan een haat heeft tegen zichzelf?
Oud 19 juli 2011, 20:37   #30
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel van die hevige flaminganten hier op het forum niet-Vlaamse voorouders hebben. Ik herinner me een ander forum waar zo ene Flamingant mij verweet een slechte Vlaming te zijn. Achteraf vernam ik dat zijn grootouders ingeweken Russen (mijnwerkers) waren. Ik heb toen eens hartelijk gelachen.

Laatst gewijzigd door pajoske : 19 juli 2011 om 20:38.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 20:54   #31
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Inderdaad het Arabisch bedreigt het Berbers

De Berbers worden in snel tempo gearabiseerd

de reden waarom zoveel Marokkaanse aka Berberse jongeren radikaliseren of criminaliseren is door de duivelse aanpak van de Arabo-Fascistische groepen in Noord-Afrika die de Berbers ontberberen, en dan hen Arabiseren en hen een andere identiteit aansmeren,dit is de reden waarom zeer veel Marokkaanse jongeren een neiging hebben voor allerlei psychische ziektes, zoals schizofrenie,

Arabieren zijn een arrogante volk dat zich beter voelt dan de Berbers, de Arabieren en de Franstaligen hebben een identiek dezelfde mentaliteit, en denkwijze, je hebt bij ons in Marokko heb je Berbers die wonen aan de rand van Berberse streken en zich volop Arabiseren, je hebt kinderen van Berberse koppeltjes die enkel in het Arabvisch opgevoed worden omdat zogezegd het Arabisch een betere taal is, je hebt mensen die raciaal en genetisch Berbers zijn en toch zouden zij zelf door het vuur lopen en zeggen en zouden zij zeggen dat zij rasechte Arabieren zijn terwijl het gewoon een paar generaties terug rasechte Berbers waren dus begrijpen wie kan

en dit is paralel in Belgie

In Wallonie had je een massale instroom van Vlamingen die allemaal verfranst zijn, van zodra een volk verfranst het verliest de totale voeling met het volk van waaruit het afstamt, de band wordt volledig verbroken, in dit geval de onkelinxkes en van cauwenberghes, maar wat wel typerend is is hun neiging voor criminele daden en steekpenningen en corruptie

gegroet
Moor
Beetje off-topic, maar je pleidooi voor de deugden van de Berber overtuigen mij niet echt... Bij ons hier in Ronse krijgen we stilaan epidemische problemen met de Marokkaanse immigranten. Wie een beetje doorvraagt krijgt meestal te horen dat de ergste criminele jongeren die de boel verzieken voor de anderen inderdaad berbers zijn. Ook de massa hoofddoeken die we sinds een goeie 10 jaar in het straatbeeld zien, zijn echt niet de Tunesische of Turkse immigranten, maar wel de berbers uit Marokko. Bijna elk weekend zware vechtpartijen waarbij er met vier of vijf man tegen één lukraak uitgekozen slachtoffer ruzie enz wordt gemaakt; Sorry. Stuurloze jeugd van ouders die geen fluit te zeggen hebben aan hun zestienjarige zonen die elke avond op straat rondhangen.
Zoiets komt bv in Turkse milieus nauwlijks voor. Daar hebben vaders nog gezag.

Eerst de problemen in je eigen milieu durven onder ogen zien, vooraleer je vlaams-waalse tegenstellingen noch wat op de spits gaat drijven.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 20:58   #32
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Beetje off-topic, maar je pleidooi voor de deugden van de Berber overtuigen mij niet echt... Bij ons hier in Ronse krijgen we stilaan epidemische problemen met de Marokkaanse immigranten. Wie een beetje doorvraagt krijgt meestal te horen dat de ergste criminele jongeren die de boel verzieken voor de anderen inderdaad berbers zijn. Ook de massa hoofddoeken die we sinds een goeie 10 jaar in het straatbeeld zien, zijn echt niet de Tunesische of Turkse immigranten, maar wel de berbers uit Marokko. Bijna elk weekend zware vechtpartijen waarbij er met vier of vijf man tegen één lukraak uitgekozen slachtoffer ruzie enz wordt gemaakt; Sorry. Stuurloze jeugd van ouders die geen fluit te zeggen hebben aan hun zestienjarige zonen die elke avond op straat rondhangen.
Zoiets komt bv in Turkse milieus nauwlijks voor. Daar hebben vaders nog gezag.

Eerst de problemen in je eigen milieu durven onder ogen zien, vooraleer je vlaams-waalse tegenstellingen noch wat op de spits gaat drijven.
Sorry ik zeg wat ik wil en ik denk hoe ik wil

Als ik over Vlaamse-Waalse tegenstellingen wil spreken dan is dat mijn volste recht ongeacht mijn afkomst

Ik durf de problemen in mijn eigen milieu onder ogen te zien. Ik ontken niet dat er problemen zijn onder de Berbers. Maar wat moet ik dan doen? Een eigen politie oprichten? Neen, het is de taak van de overheid om daar iets aan te doen,

En ben je zeker dat het Berbers waren? Of is het zone Poolse Roma (Adam G) zoals die ene die Joe Van Holsbeeck heeft neergstoken

Laatst gewijzigd door Moor : 19 juli 2011 om 21:00.
Oud 19 juli 2011, 21:03   #33
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tjonge tjonge tjonge

dus eigenlijk heeft Belgie goede psychiaters nodig en goede psychologen nodig en geen politici gewoon goeie dokters

het ziet ernaaruit dat Belgie geregeerd wordt door getraumatiseerde mensen

och arme toch
Heb altijd al gedacht da Belziek één zottekeskot is....
Oud 19 juli 2011, 21:03   #34
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
dit is de reden waarom zeer veel Marokkaanse jongeren een neiging hebben voor allerlei psychische ziektes, zoals schizofrenie,
Die zijn genetisch. Wel zou het kunnen dat de stress hun schizofrenie sneller ontketent (je hebt mensen die het gen dragen, maar de schizofrenie moet eerst geactiveerd worden vooraleer die zich manifesteert). Verder denk ik dat het hogere gehalte aan bepaalde aandoeningen bij bepaalde allochtonen ligt aan het feit dat er meer neef-nichthuwelijken plaatsvinden. Dit verhoogt de genetische kans dat recessieve genen hun gelijke vinden.
De hoge prevalentie van intrafamiliale voortplanting ligt ook aan het feit dat de Islam een religie is die gepaard gaat met een segregatie der seksen. Dit, en de hoge last van een bruidschat, zijn redenen waarom uithuwelijking meer plaatsvindt en waarom het vaak onder kozijnen is.

Laatst gewijzigd door Weyland : 19 juli 2011 om 21:13.
Oud 19 juli 2011, 21:08   #35
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Yves Leterme is dan ook geen Walenhater én spreekt vloeiend Frans.
En hij kent het Franse volkslied!!!
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 21:15   #36
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Die zijn genetisch. Wel zou het kunnen dat de stress hun scizofrenie sneller ontketent (je hebt mensen die het gen dragen, maar de scizofrenie moet eerst geactiveerd worden vooraleer die zich manifesteert). Verder denk ik dat het hogere gehalte aan bepaalde aandoeningen bij bepaalde allochtonen ligt aan het feit dat er meer neef-nichthuwelijken plaatsvinden. Dit verhoogt de genetische kans dat recessieve genen hun gelijke vinden.
De hoge prevalentie van intrafamiliale voortplanting ligt ook aan het feit dat de Islam een religie is die gepaard gaat met een segregatie der seksen. Dit, en de hoge last van een bruidschat, zijn redenen waarom uithuwelijking meer plaatsvindt en waarom het vaak onder kozijnen is.
Ik denk het niet beste Weyland

De Islam geeft eerder de voorkeur aan huwelijken buiten de familie

ik ontken niet dat er huwelijken zijn tussen neef-nichten maar deze soort huwelijken komen misschien in 30 percent van de gevalen ik geef dat toe

Ik verzeker je echt waar er is niet zoiets als uithuwelijking, dit bestaat totaal niet, het is zelfs tegen de Islam, uithuwelijking is onislamitisch,

er is ook geen hoge bruidsschat, de bruidsschat bedraagt hoogstens 3000€ en binnen rijkere families kan de bruidsschat oplopen

er was een segregatie der seksen vroeger, pakt een 10 tal jaren terug en er is nu zogezegd een segregatie der seksen maar Marokkaanse jongeren flirtten er gewoon op los, tegenwoordig met de gsms, facebook, msn, enzo

Ik denk de reden waarom zulke psychische ziektes vaker voorkomen zijn gewoon een aantal zaken tesamen waaronder ook jouw argument

een interessante Hollandse reportage over dit onderwerp

http://www.youtube.com/watch?v=ohvAndtcXiw

Laatst gewijzigd door Moor : 19 juli 2011 om 21:18.
Oud 19 juli 2011, 21:32   #37
Lavox
Gouverneur

Lavox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel van die hevige flaminganten hier op het forum niet-Vlaamse voorouders hebben. Ik herinner me een ander forum waar zo ene Flamingant mij verweet een slechte Vlaming te zijn. Achteraf vernam ik dat zijn grootouders ingeweken Russen (mijnwerkers) waren. Ik heb toen eens hartelijk gelachen.
Mijn voorouders zijn misschien Francofonen!

Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande.
Lavox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 21:32   #38
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
er was een segregatie der seksen vroeger, pakt een 10 tal jaren terug en er is nu zogezegd een segregatie der seksen maar Marokkaanse jongeren flirtten er gewoon op los, tegenwoordig met de gsms, facebook, msn, enzo
Vandaag geldt dit niet meer echt, dat klopt. Gelukkig maar. Misschien is het wel een gevolg van het verleden dat nu nog zijn na-effecten heeft. Nu ja, als ik de kaart bekijk heeft de Westerse wereld nog de laagste prevalentie van schizofrenie.

Oud 19 juli 2011, 21:33   #39
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Yves Leterme heeft ook een West-Vlaamse moeder en een Waalse vader.
Sinds wanneer haat Leterme Walen?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2011, 21:52   #40
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 Bekijk bericht
Maingain is gewoon Vlaming, maar wil het zelf niet geweten hebben. Net zoals al die andere franskiljons die in een nog niet zo ver verleden meenden dat ze door Frans te spreken meer waard waren dan de boerkes.
Was dat dan niet zo?
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be