![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 19 juli 2011 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maingain heeft een Belgische moeder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Een Belgische, en dan nog een Vlaamse op de koop toe! Die mens is waarschijnlijk doodbeschaamd
![]()
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() En hij heeft dus ook iets tegen Belgen?
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Gesprekken met berberse vrienden van mij.
mvg. Sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 19 juli 2011 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beiden bedreigen het berbers. mvg. Sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 19 juli 2011 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Berbers worden in snel tempo gearabiseerd de reden waarom zoveel Marokkaanse aka Berberse jongeren radikaliseren of criminaliseren is door de duivelse aanpak van de Arabo-Fascistische groepen in Noord-Afrika die de Berbers ontberberen, en dan hen Arabiseren en hen een andere identiteit aansmeren,dit is de reden waarom zeer veel Marokkaanse jongeren een neiging hebben voor allerlei psychische ziektes, zoals schizofrenie, Arabieren zijn een arrogante volk dat zich beter voelt dan de Berbers, de Arabieren en de Franstaligen hebben een identiek dezelfde mentaliteit, en denkwijze, je hebt bij ons in Marokko heb je Berbers die wonen aan de rand van Berberse streken en zich volop Arabiseren, je hebt kinderen van Berberse koppeltjes die enkel in het Arabvisch opgevoed worden omdat zogezegd het Arabisch een betere taal is, je hebt mensen die raciaal en genetisch Berbers zijn en toch zouden zij zelf door het vuur lopen en zeggen en zouden zij zeggen dat zij rasechte Arabieren zijn terwijl het gewoon een paar generaties terug rasechte Berbers waren dus begrijpen wie kan en dit is paralel in Belgie In Wallonie had je een massale instroom van Vlamingen die allemaal verfranst zijn, van zodra een volk verfranst het verliest de totale voeling met het volk van waaruit het afstamt, de band wordt volledig verbroken, in dit geval de onkelinxkes en van cauwenberghes, maar wat wel typerend is is hun neiging voor criminele daden en steekpenningen en corruptie gegroet Moor Laatst gewijzigd door Moor : 19 juli 2011 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik als Berber snap het volledig, Maingain is gewoon een zieke persoon, hij zou uit respect voor zijn mama gewoon moeten verdwijnen uit de Belgische politiek want zijn eisen zijn gewoon belachelijk Hoe kan iemand die een "Vlaamse" moeder heeft zo'n haat hebben tegenover Vlamingen? Het is alsof hij dan een haat heeft tegen zichzelf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af hoeveel van die hevige flaminganten hier op het forum niet-Vlaamse voorouders hebben. Ik herinner me een ander forum waar zo ene Flamingant mij verweet een slechte Vlaming te zijn. Achteraf vernam ik dat zijn grootouders ingeweken Russen (mijnwerkers) waren. Ik heb toen eens hartelijk gelachen.
Laatst gewijzigd door pajoske : 19 juli 2011 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoiets komt bv in Turkse milieus nauwlijks voor. Daar hebben vaders nog gezag. Eerst de problemen in je eigen milieu durven onder ogen zien, vooraleer je vlaams-waalse tegenstellingen noch wat op de spits gaat drijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ik over Vlaamse-Waalse tegenstellingen wil spreken dan is dat mijn volste recht ongeacht mijn afkomst Ik durf de problemen in mijn eigen milieu onder ogen te zien. Ik ontken niet dat er problemen zijn onder de Berbers. Maar wat moet ik dan doen? Een eigen politie oprichten? Neen, het is de taak van de overheid om daar iets aan te doen, En ben je zeker dat het Berbers waren? Of is het zone Poolse Roma (Adam G) zoals die ene die Joe Van Holsbeeck heeft neergstoken Laatst gewijzigd door Moor : 19 juli 2011 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De hoge prevalentie van intrafamiliale voortplanting ligt ook aan het feit dat de Islam een religie is die gepaard gaat met een segregatie der seksen. Dit, en de hoge last van een bruidschat, zijn redenen waarom uithuwelijking meer plaatsvindt en waarom het vaak onder kozijnen is. Laatst gewijzigd door Weyland : 19 juli 2011 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Islam geeft eerder de voorkeur aan huwelijken buiten de familie ik ontken niet dat er huwelijken zijn tussen neef-nichten maar deze soort huwelijken komen misschien in 30 percent van de gevalen ik geef dat toe Ik verzeker je echt waar er is niet zoiets als uithuwelijking, dit bestaat totaal niet, het is zelfs tegen de Islam, uithuwelijking is onislamitisch, er is ook geen hoge bruidsschat, de bruidsschat bedraagt hoogstens 3000€ en binnen rijkere families kan de bruidsschat oplopen er was een segregatie der seksen vroeger, pakt een 10 tal jaren terug en er is nu zogezegd een segregatie der seksen maar Marokkaanse jongeren flirtten er gewoon op los, tegenwoordig met de gsms, facebook, msn, enzo Ik denk de reden waarom zulke psychische ziektes vaker voorkomen zijn gewoon een aantal zaken tesamen waaronder ook jouw argument een interessante Hollandse reportage over dit onderwerp http://www.youtube.com/watch?v=ohvAndtcXiw Laatst gewijzigd door Moor : 19 juli 2011 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |