![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe zorgt een belastingsverlaging voor meer productie (en dus meer welvaart)? Want ja; belastingen hebben alleen maar negatieve gevolgen op productie, zoals welbekend. Ik zie niet goed hoe NVA 'de hardwerkende Vlaming' laat betalen?
|
|
|
|
|
#722 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#723 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoeveel 'kuisvrouwen' zouden er met dienstencheques aangenomen worden... indien hiervoor lange opzegtermijnen zouden moeten gerespecteerd worden?... 5% van hetgeen nu onder die formule tewerkgesteld wordt? Zou bvb Artisjok een 'kuisvrouw' aannemen als die het statuut van een bediende zou hebben? Ik denk van niet.... |
|
|
|
|
|
|
#724 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#725 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en naar de geestelijke en fysieke degeneratie. De rest kan ermee door. Goed nieuws is ook dat je heel makkelijk het gehele begrotingstekort kan saneren door grootste water-naar zee subsidies die hier zo weelderig stromen naar mensen die het niet nodig hebben, in te dammen. Daar zal niemand echt pijn van hebben. De notoire notionele intrest is daar natuurlijk ook een stroompje van. |
|
|
|
|
|
|
#726 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#727 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar hoeveel laaggeschoolden (nu werkloos) zouden er niet aangenomen worden als de opzegtermijn bvb maximum 2 �* 4 weken zou zijn? En met verminderde patronale bijdragen (en hogere minimumlonen)? Ik ben er zeker van dat in redelijk normale tijden binnen de 3 maanden minstens 100.000 werklozen een job (en een beter inkomen) zouden hebben... |
|
|
|
|
|
|
#728 | |
|
Banneling
|
Citaat:
-------------------------------------- De misbruiken moeten natuurlijk aangepakt worden... Daar kan men Michel Daerden misschien het beste mee belasten... |
|
|
|
|
|
|
#729 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wiedes als je geen belasting moet betalen Een pak bedrijven zijn het denkelijk niet - wel een handvol grote met internationale vestigingen en vertegenwoordiging hier die hun winsten kunnen verschuiven naar zusterbedrijven |
|
|
|
|
|
|
#730 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Arbeiders hebben toch nu al 1 maand opzeg? Af en toe zwaait men hier en daar met verminderde patronale bijdragen,dat is een veelgebruikt beleids-instrument. De kost van arbeid moet verlaagd worden, dat staat vast. Het zal wellicht weinig of niet op die manier gedaan worden. De minimumlonen worden af en toe licht verhoogd. Maar de werkloosheidsval... die blijft bestaan. Als een zoveelste tijdelijke maatregel kan jouw schets wel weer eens in werking ingezet. Maar deze draad gaat over BDW, en daar zit voor arbeiders en werklozen weinig rooskleurigs aan vast. |
|
|
|
|
|
|
#731 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Voor diegenen die hun geschiedenis niet goed kennen, dat was Hitler. De Vlamingen die het niet met hen eens waren werden vermoord in Breendonk of op transport gezet naar de concentratiekampen van de Duitsers. |
|
|
|
|
|
|
#732 |
|
|
Als je maar beseft dat het een mooie naam is om jou belasting centen door te sluizen naar winstgevende multinationals en die jou belastingen gebruiken om in lage loon landen nieuwe vestigingen te openen en zo een concurrentievervalsing veroorzaken. Kleine bedrijven en zelfstandigen kunnen hier geen gebruik van maken.
|
|
|
|
|
|
#733 | |
|
|
Citaat:
Als het beestje maar een naam heeft, maar het mag niet belasting heten. Bartje had misschien eerst moeten eisen dat de naam van belasting op inverkeerstelling zou omgedoopt worden tot notionele inverkeerstelling. Klinkt minder belasting-achtig? Maar genaaid zijt ge toch. |
|
|
|
|
|
|
#734 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#735 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#736 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#737 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enfin; een belasting is een belasting. Ik ben ook niet voor deze verkeersbelasting, maar vermits die er even goed had gekomen zonder de NVA zie ik niet waarom alle last op de schouders van NVA moet komen?
|
|
|
|
|
#738 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wil enkel aanhalen dat een overheid jobs mag creeeren om eigen werklozen aan het werk te krijgen. Het kan dus nooit de bedoeling zijn dat wij massa's geld uitgeven om jobs te creeeren en dan mensen naar hier moeten halen om deze jobs in te vullen, op deze manier zijn wij tweemaal de verliezer.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 20 juli 2011 om 06:14. |
|
|
|
|
|
|
#739 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is volgens mij geen zin in dit tekstje die klopt.
|
|
|
|
|
#740 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bezuinigen waar kan is een andere mogelijkheid.
|
|