![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...5067177062.htm |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat de koning een klapke gedaan heeft met Beke en och God, je moet toch de koning gehoorzamen he!!!
Treurig in- en intreurig dat de Vlamingen zich alweer naar de slachtbank laten leiden.... De meesterbedriegers hebben hun slag thuisgehaald en die domme Vlamingen zijn er alweer ingetrapt!! Geloof me , de franstalige politici en de koning zullen morgen feest vieren en er enen op drinken!! Laatst gewijzigd door omaplop : 20 juli 2011 om 21:48. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cordon sanitaire voor CD&V aub.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien een goed moment voor de Vlamingen, om te tonen wat ze er van denken door het land plat te leggen. Aan de N-VA en/of het VB om iets te organiseren.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat N-VA ontgoocheld is doet er niet toe. Wel belangrijk is dat ze een groot deel van hun eigen kiezers ontgoocheld hebben... doe zo voort Woeter Beek
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() A: Voor Vlaanderen is de houding van de CVP zeker deplorabel...
B: Zoals Anna List op dit eigenste forum in 2007 verkondigde: het is ver gekomen met Vlaanderen als we nu al moeten tellen op de tjeven C: Ik begrijp de ontgoocheling van de NVA wel. Anderzijds moeten ze nu niet snotteren; De tjeven doen niet anders dan hetgeen ze altijd hebben gedaan (parabel van de schorpioen en de kikker). Het is met het vehikel van dat onbetrouwbare addergebroed dat ze hun electoraat hebben opgebouwd D: Het zijn echter de niveanen zelf die de deur op slot houden waarachter 13% vlaams nationalisten worden opgesloten. Tot daar hun vlaams nationalistische volksgevoel.
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dan kunnen die "Belgen" niet naar de kust ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() N-VA zwaar ontgoocheld in CD&V
Ik in elk geval niet. Als je ziet welke garanties CD&V vraag aan die zeven andere partijen voor een eventuele deelname! Ik ben benieuwd of ze gaan toehappen? We zullen zien.
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De essentie van het persbericht van CD&V. De PS heeft al onze eisen ingewilligd maar vooraleer we echt beginnen te onderhandelen stellen we weer een aantal nieuwe eisen. CD&V speelt echt zeer hoog spel. Als MR of anderen non zeggen dan valt CD&V tussen wal en schip maar goed misschien is dat hun biotoop. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
a propos: mocht het VB racistsich zijn, denkt u niet dat ze dan al lang zouden zijn veroordeeld? Wat dat populisme betreft ben ik het helemaal met u eens: populisme is inderdaad het gevoel van het populum vertegenwoordigen...mag ik er van uit gaan dat ook u het volk wil de rug toekeeren? Edith: ik ga er maar gemakkelijkheidshalve van uit dat de staatsdragende partijen zoals de NVA gaan beslissen wat "respectabel" is en wat niet uiteraard... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 21 juli 2011 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Zij vangen met hun "ja maar" een dikke vis terwijl de nva met hun neen niets vangen... De tjeven weten maar al te goed dat de ganse vlaamse pers een bedorven sprotje aan het volk zal verkopen als een obese bruinvis. "Kijk eens wat wij als verantwoordelijke partij kunnen in tegenstelling tot die radikale flaminganten"...en wedden dat dat nog gaat lukken ook?
![]() |
#15 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Verwacht u aan een verpletterende overwinning van de N-VA komende verkiezingen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |