![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja.. logisch dat wie totaal geen toekomst heeft in eigen land ingaat op een aanbod waardoor je binnen één generatie uit de armoede bent, maar dat betekende natuurlijk niet dat je moest blijven, zowel migratie als het definitief vestigen was de keuze van die mensen zelf, om te ontsnappen aan armoede en mee te genieten van de rijkdom hier. Maar laten we bij het onderwerp blijven, de bomaanslag in Oslo..verschrikkelijk gewoon..door een christelijke fundamentalist..weet iemand of hij tot een groep behoorde die achter zijn gedachtengoed stond of was het iemand die volkomen op eigen initiatief handelde? Je moet toch totaal gestoord zijn om zo iets te doen, verschikkelijk gewoon...erg voor al die families die mensen verloren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() Ik zou zeggen: bel de nationale veiligheidsdienst en laat sommige extreem rechtse forummers alvast schaduwen.
Het is snel gebeurd, met zulke zieke geesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik daag u uit, redwasp: ga jij je luilekkerleven hier opgeven om je te gaan vestigen tussen de armsten onder de armsten in Calcutta?? Ten eerste heb ik vragen van de objectiviteit van je link. Ten tweede was Moeder Theresa een erg oude vrouw toen zij stierf, ze zou nu meer dan 100 zijn: in hoeverre was zij in staat een objectieve mening te vormen over de wereld buiten haar wereld, de sloppenwijken in Calcutta? Internet was er toen nog niet, neen. Je mag zeggen van M. Theresa wat je wilt, maar je kan nooit omheen het feit dat zij haar eigen leven heeft weggecijfert ten dienste van de armsten. Ik zou het nooit doen, nee. En laten we nu aub haar niet meer in dit vreselijk topic vernoemen, hoe is het mogelijk dat het zover is gekomen? ![]()
![]() |
![]() |
#324 | |
|
![]() Citaat:
Tja we kunnen dit ook van linkse kant bekijken:: Stalin, Zedong, .... Ze kunnen we bezig blijven.
![]() |
![]() |
#325 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Serieus, gij stomme kloot. Hou uw mond eens voor je zo'n zever verkoopt.
![]() |
![]() |
#327 |
|
![]() Mijn haatkraam ? Ik baseer mij enkel op feiten. U duidelijk niet.
![]() |
#328 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(En overigens: ik ben van vrouwelijken kunne.) Laatst gewijzigd door drosophila : 23 juli 2011 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Minister
|
![]() Laten we wel wezen. Of het nu het christendom is, of andere zieke denkbeelden, aan elk geloof/ideologie kleeft bloed.
![]() |
#330 |
|
![]() Ik zit hier vol ongeloof naar de VRT te kijken...
Al 15 minuten uitzending over een terroristische aanslag. Al 15 minuten en nog altijd is het niet de fout van het VB... Wat scheelt er met de VRT? Of is het de fout van de NVA? Op VTM was het wél prijs hé...daar visten ze de televisieadovokaat Vermassen op om te "bewijzen" dat het tegen de moslims was....
![]() |
#331 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik storm helemaal niet binnen, ik zie enkel dat u telkens op ongepaste wijze het VB er bij haalt, en dat is laag, onnodig en vooral niet bij het topic passend. Dat men hier een minidiscussie over islam/christendom heeft tussen de postings door zou nog ietwat met het topic te maken kunnen hebben , men kan niet ontkennen dat de samenleving in Oslo en omstreken op een negatieve manier in aanraking komt met moslimmigranten en dat zulks een eventuele extra aanleiding was om in het hoofd van de dader(s) de boel overhoop te zetten. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Banneling
|
![]() Ik ben eigenlijk aan het wachten op het eerste eerlijke forumlid die hier die aanslag komt goedkeuren omdat dat weer 100 linkiewinkie poco's minder zijn die in zijn zakken gaan zitten. Hier hangen wel een paar tientallen posters rond waarvan ik die eerlijkheid verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
|
![]() ![]() en ja evenwel voor het niveau op dit forum...
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
de kritiek over haar methodes gaat percies over de manier waarop ze werkte in 'haar wereld'. een journalist interviewde een uitgetreden zuster: het gaat dus niet op om te beweren dat ze zo oud was dat ze geen besef meer had van de wereld buiten haar sloppenwijk. Citaat:
Citaat:
het was blijkbaar een andere christen fundamentalist die de aanslagen pleegde. vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 23 juli 2011 om 12:50. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
het gebrek aan geloof/ideologie heeft overigens ook zowel bloederigheid als grootsheid voortgebracht. misschien zijn beide extremen wel gewoon heel eigen aan onze soort. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |