![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |||
Gouverneur
|
![]() Alle zever over jihad, VB, ed.: genegeerd en over gescrolld.
In Noorwegen lopen ze allemaal in zo'n pakskes rond ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Bunad Citaat:
Evenals een bom in het regeringskwartaal natuurlijk net zogoed anti-politiek kan zijn als specifiek tegen 1 partij bedoeld was. En inderdaad levert het de AP wslk wel nen hoop stemmen op, en idd is dat heel cynisch. Dat gebeurde iig ook met Pim Fortuyn. Citaat:
Hij was dus duidelijk goed voorbereid, speciaal een boerenbedrijf opgericht om onopvallend aan de ingrediënten te geraken... Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Church_of_Norway Als dus de christenen zich zouden moeten verontschuldigen voor deze daad, zou dat bij monde van de Koning moeten gebeuren want die staat aan het hoofd van de kerk (=staatskerk). Dat zie ik nog niet gebeuren op die manier.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Fj9lnir : 23 juli 2011 om 14:03. Reden: quote tag fix |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De multiculturele samenleving is er nu eenmaal. Laten we dan proberen van allen ons best te doen om die samenleving te laten slagen. Jammer genoeg heb je altijd mensen (extremisten) die daar anders over denken. In dit geval een blanke, nationalist. Laatst gewijzigd door Fleur__ : 23 juli 2011 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Inderdaad, ik zou ze overgieten met benzine en ze in brand steken ook als we ze ophangen. Het is een straf voor hun parvenugedrag tegenover Vlaanderen, het moet dus flink pijn doen ook." Jullie kennen ongetwijfeld de auteur van deze proza. Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 juli 2011 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Toch blijf ik bij mijn stelling dat iig in mijn ervaring er amper etnische spanningen zijn zeker niet op de schaal van West-Europa. Verder zijn noorse meiskens bovengemiddeld verzot op zuidersere types en donkerdere kleurekes (van spanjaarden/italianen tot nog exotischer), dus misschien is hij gewoon jaloers dat die negers meer van bil graken met de schone noorse meiskes en dat hij der zelf niet opmag, en noemt hij dat dan gefrustreerd 'verkrachtingen'. (disclaimer: ik ben niet op de hoogte van de echte noorse verkrachtingsstatistieken en wil verkrachting ook niet minimaliseren, maar het is een losse interpretatie van wat ik hier las)
![]() |
![]() |
#365 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#366 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier een nieuwsuitzending van de NRK, de Noorse staatszender, waar zwart op wit gezegd wordt dat in Oslo alle geregistreerde verkrachtingen door niet-westerse allochtonen gepleegd zijn. Let op wat er vanaf 1.37 gezegd wordt door een slachtoffer. Hier een artikel uit de grootste Noorse krant waarin hetzelfde gezegd wordt.
![]() |
![]() |
#368 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
het is overigens niet de eerste keer dat boeren overgaan tot geweld (link). ik vind dat de maatschappij nu op zijn minst een sterk signaal van het algemeen boerensyndicaat mag verwachten. waarom heb ik nog nergens gemerkt dat de gemiddelde boer zich hiervan distantieert? vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 23 juli 2011 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er in de komende uren en dagen meer info zal vrijkomen, dan vraag ik me af of je nog dergelijke achterlijke commentaren gaat durven posten, of dat je dan terug onder je steen gaat kruipen. Verachtelijke loser... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#372 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss zouden ze beter zijn chatberichten en zo nakijken (zullen ze wel doen uiteraard) ipv blogs, om uit te pluizen of er met anderen een pact is afgesloten. Ik verwacht nog wel mededaders of medeplichtigen... Er is wel iemand met een mes opgepakt, maar die pipo zal er ni veel mee te maken hebben... Rotten in een cel? Als dat idd 21 jaar is vind ik het wel wat weinig hé. Hopelijk krijgt die de max straf (per slachtoffer). Het verbaast me alvast dat die mafkees niet dood is... Meestal plegen ze op een gegeven moment zelfmoord of knalt de politie ze neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De intelligent ogende Anders Behring Breivik zou vrijmetselaar zijn? Dat is dan geen reclame voor die club.
![]() Zijn voorlopige profiel op http://nos.nl/op3/artikel/258501-pro...ietpartij.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() Noorwegen ligt idd in Europa maar wenst niet tot de E.U. toe te treden: ze hebben olie, die andere armoezaaiers niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoezo welk boek? U ben degene die 'het boekje' van de jihadisten bijsleurt hoor. Ook heb ik niet gelezen dat iemand Wilders de schuld gaf. U daarentegen bent geen fan van de islam dus sleurt u er alle moslims maar bij en ex-moslims en propagandasites. U bent het Noorden precies kwijt, u beseft niet meer wat u typt. Raadpleeg misschien een psychiater.
Laatst gewijzigd door Fleur__ : 23 juli 2011 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ze kwam in contact met de Paus, daar is uiteraard niks mis mee. Ze kwam in contact met Reagan, en dan? Hij is verdomme nu nog één van de meest populaire presidenten in America, en die had veel goede eigenschappen ook. Vanwaar je idiote neiging om bepaalde mensen of als compleet fout en slecht voor te stellen, ofwel als absoluut goed en Heilig voor te stellen? ![]() Citaat:
En nogmaals zoals ik al eerder schreef: zij gaf haar eigen mogelijkheden, haar vrijheid, haar luxe en dergelijke op om zich met de miserie te gaan bezighouden in Calcutta. Indien zij het niet deed, deed niemand het, toen. Ik zie jou dit niet doen, met je grote woorden, badend in luxe. Wat heb jij al verwezenlijkt? Je mening over haar is degoutant! Citaat:
De daden van gisteren werden gepleegd door een vrijmetselaar. Maar....het kon evenwel een christenfundamentalist geweest zijn. Of een moslimfundamentalist. En ik ben blij dat het deze keer geen moslimfundamentalist was, want ze hebben al genoeg kwaad gedaan. Het kan toch neit altijd van dezelfde hoek komen he!!??!! ![]()
![]() |
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |