Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2011, 14:56   #841
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ofwel vindt u die feiten irrelevant. En dan bent u off topic bezig. (Open een nieuwe draad.)
Ofwel vindt u die feiten relevant. En dan bent u bezig (het motief van) de dader te verdedigen.
als je voor je frustraties de verkeerde oplossing kiest (willekeurig mensen afschieten) dan wil dat nog niet zeggen dat je frustraties onterecht zijn.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 24 juli 2011 om 14:56.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 14:57   #842
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U lijkt er nochtans heel sterk op, in alles wat u zegt, in uw ideologie, in uw obsessie voor de islam enzovoort. Als u hem dus een gek noemt, dan moet u zich over uzelf ernstig zorgen beginnen maken...
Oud 24 juli 2011, 15:00   #843
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Een liberaal?

Bekijk zijn video nog eens + lees de krantenkoppen er nog maar eens op na. Een Noorse nationalist.
Pff, alle middelen zijn plots blijkbaar goed om toch maar een stok te vinden om de hond mee te slaan.
Oud 24 juli 2011, 15:06   #844
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Haat ? Waarchuwen. De mensen de islam werkelijk leren kennen aangezien men op de overheid daarvoor niet hoeft te rekenen. Wat zou jij hebben gedaan voor WW2 indien je het nazisme zou hebben zien opkomen. Uw mond hebben gehouden of het lafhartig of uit politiek gewin hebben zitten naar de mond praten ?

De goede Duitser
http://hoeiboei.blogspot.com/2009/07...-duitsers.html
Heel goed.
Oud 24 juli 2011, 15:06   #845
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J.B good Bekijk bericht
Smiley blijft de verdediging van deze gek en vooral zijn ideologie op zich nemen. Proficial Smiley!
Waar zie jij mij de verdediging van massamoordenaars op zich nemen. Jij zou toch o zo graag je eigen hersenspinsels voor waar aannemen. Ik ga nu niet plots de islam zitten verdedigen en zeggen dat die toch o zo mooi en tolerant is ...( net zomin als dat deze exmoslims van gedachte gaan veranderen. http://exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html ) Liegen ligt immers niet in mijn aard en ik wens niet dat ik of mijn medemensen, en ook niet dat diegenen na mij,ooit tot 2de rangsburger in eigen land herleid worden. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html)
... want kijk eens wat er anders zou kunnen gebeuren. Laat ons er uit 'respect' over zwijgen, laten we vooral 'verdraagzaam' zijn (uit electoraal gewin en omdat men niet wil dat saoedi arabie de oliekraan toeknijpt en dat de jihadis molenbeek borgerhout enz niet helemaal afbreken, laten we toekijken hoe dat de ummah jaar na jaar in aantal toeneemt laten we hen naar de mond praten http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867 en zodra dat de ummah groot genoeg in aantal is dan moet de sharia kunnen worden ingevoerd. De democratie is het immers niet waard om verdedigd te worden. Het is immers de essentie van de democratie zelve om via de democratie opgeheven te worden, te worden afgeschaft.

Dat is toch de essentie van democratie aldus donner.

Donner: Islam warm welkom geven
http://www.ontdekislam.nl/forum/view...8056&view=next

Laatst gewijzigd door smiley : 24 juli 2011 om 15:17.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 15:13   #846
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
als je voor je frustraties de verkeerde oplossing kiest (willekeurig mensen afschieten) dan wil dat nog niet zeggen dat je frustraties onterecht zijn.
Maar het is wél verdacht dat je in een draad als deze NIETS ANDERS doet dan begrip te proberen kweken voor wat u zo degoutant een "oplossing" noemt.

Zie ook -JO- en d'Artois, o.m. in deze draad: http://forum.politics.be/showthread....91#post5583891
Een openlijke verdediging van de dader, dat durven ze nét niet aan. Maar het gaat toch heel sterk in die richting.

Laatst gewijzigd door drosophila : 24 juli 2011 om 15:16.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 15:15   #847
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Pff, alle middelen zijn plots blijkbaar goed om toch maar een stok te vinden om de hond mee te slaan.
Natuurlijk. Ligt ook geheel in de lijn der verwachtingen. De boodschap ""cultureel marxisme/politieke correctheid" is goed, als Europeaan opkomen voor je eigenheid en het behoud van je cultuur is slecht" wordt naar aanleiding van dit gruwelijke voorval met hernieuwde kracht de hoofden van de mensen ingepompt. Heimelijk zullen veel van die cultureel marxisten zich nu in de handen aan het wrijven zijn dat ze zo'n prachtig nieuw wapen in handen gekregen hebben om mensen monddood mee te kunnen maken door middel van "schuldig door associatie"-spelletjes.

Drosophila vond het in dat kader al nodig om te zeggen dat ik terrorisme steun omdat ik de correcte cijfers over het percentage moslims in Noorwegen gaf, en deinsde er zelfs niet voor terug om me "een objectieve bondgenoot van die terrorist" te noemen. Mijn antwoord daarop hieronder:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Het is een vaststaand feit dat de zogeheten politieke correctheid een uitloper is van het cultureel marxisme zoals dat door de Frankfurter school gepropageerd werd en wordt.

Dat je mij daardoor nu aan die terrorist probeert te koppelen door me een "objectieve bondgenoot" te noemen, zegt veel. Over zowel jouzelf als het cultureel marxisme op zich.
Het zal wel niet lang meer gaan duren totdat eenieder die het waagt kritiek te hebben op zowel dat totalitaire cultureel marxisme/politieke correctheid als de even totalitaire islamitische ideologie, door de cultureel marxisten/politiek correcten als kindermoordenaars weggezet gaat worden. De tegenstand monddood maken is immers het geijkte middel om de eigen ideologie door te kunnen drijven. Aangezien termen als "racisme" door dezelfde cultureel marxisten al dusdanig misbruikt zijn dat het tegenwoordig zowat alle impact verloren heeft, komt het voorgenoemden natuurlijk uitstekend uit dat een gestoorde gek zulk een drama heeft aangericht. Nu kunnen de cultureel marxisten nieuwe termen aan het versleten repertoire toevoegen om mensen monddood proberen te maken, zoals "objectieve bondgenoot van die terrorist". Zoals gezegd zal ook iets als "potentiële kindermoordenaar" in datzelfde kader nog vaak en veel gebruikt gaan worden.

Nogmaals: It seeks to alter virtually all the rules, formal and informal, that govern relations among people and institutions. It wants to change behaviour, thought, even the words we use. To a significant extent, it already has. Whoever or whatever controls language also controls thought.
Oud 24 juli 2011, 15:16   #848
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Smiley blijft de verdediging van deze gek en vooral zijn ideologie op zich nemen. Proficial Smiley!
uw cursus begrijpend lezen heeft ook niet veel opgebracht hé.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 15:17   #849
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
²
Oud 24 juli 2011, 15:20   #850
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar het is wél verdacht dat je in een draad als deze NIETS ANDERS doet dan begrip te proberen kweken voor wat u zo degoutant een "oplossing" noemt.

Zie ook -JO- en d'Artois, o.m. in deze draad: http://forum.politics.be/showthread....91#post5583891
Een openlijke verdediging van de dader, dat durven ze nét niet aan. Maar het gaat toch heel sterk in die richting.
waar lees jij dat ook maar iémand op dit forum deze dader wenst te vergoelijken? Is uw jointje al helemaal opgerookt of zo?
Oud 24 juli 2011, 15:20   #851
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Natuurlijk. Ligt ook geheel in de lijn der verwachtingen. De boodschap ""cultureel marxisme/politieke correctheid" is goed, als Europeaan opkomen voor je eigenheid en het behoud van je cultuur is slecht" wordt naar aanleiding van dit gruwelijke voorval met hernieuwde kracht de hoofden van de mensen ingepompt.
Waar leest u iets dergelijks? Concreet graag!

Citaat:
Drosophila vond het in dat kader al nodig om te zeggen dat ik terrorisme steun omdat ik de correcte cijfers over het percentage moslims in Noorwegen gaf, en deinsde er zelfs niet voor terug om me "een objectieve bondgenoot van die terrorist" te noemen.
Citaat:
Ofwel vindt u die feiten irrelevant. En dan bent u off topic bezig. (Open een nieuwe draad.)
Ofwel vindt u die feiten relevant. En dan bent u bezig (het motief van) de dader te verdedigen.

Laatst gewijzigd door drosophila : 24 juli 2011 om 15:20.
Oud 24 juli 2011, 15:22   #852
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waaruit blijkt dat? Een openlijke verdediging van de dader.

Kun je wel Nederlands lezen? Kennelijk niet. Laat maar eens zien waar ik de dader openlijk verdedig. Of iets dat daar op lijkt. En geen plakwerk.
Oud 24 juli 2011, 15:24   #853
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Waaruit blijkt dat? Een openlijke verdediging van de dader.
En kwam daar achter? (wie kan er hier niet lezen...)
Oud 24 juli 2011, 15:24   #854
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
????

Ik wist al dat je niet van de slimsten bent op Politics.be maar dat je het echt zo moelijk hebt met begrijpend lezen had ik niet gedacht.

Ga over jezelf leugens vertellen ipv over anderen.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 15:24   #855
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
waar lees jij dat ook maar iémand op dit forum deze dader wenst te vergoelijken?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=765
Oud 24 juli 2011, 15:27   #856
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie daar nergens dat de dader iets goeds gedaan heeft.
Oud 24 juli 2011, 15:27   #857
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Hoe gek wil je zijn?
Oud 24 juli 2011, 15:32   #858
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees de voorbije posts, uw reden gaat niet op in het geval Noorwegen. De reden is dus, de door haat gevoede propaganda die het VB en consoorten door heel Europa rondbazuinen.
t' Is de schuld van het VB !! Goed bezig, dromer !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2011, 15:35   #859
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer ik zeg dat hetgeen die dader in zijn boek aangehaald* heeft, klopt, d.w.z. tot waar ik in dat boek gelezen heb; namelijk het eerste hoofdstuk dat over cultureel marxisme/politieke correctheid gaat, dan ben ik volgens jou daarmee zijn daden aan het vergoeilijken.

Laat je nakijken.

*aangehaald, omdat dat niet de eigen tekst van de dader is, maar iets wat al door vele mensen talloze malen eerder gezegd en geschreven is. Niet in het minst door de cultureel marxisten zelf.
Oud 24 juli 2011, 15:37   #860
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit dat artikel wat ik eerder al aanhaalde:

During the course of just the first four-year term of the ruling Red-Green Coalition government (2005–2009), the immigrant population of Norway increased by 41%, or 143,300 persons.

Allemaal Nederlanders, Belgen, Duitsers, Polen en Russen?

Toen ik eind jaren 80 voor het eerst in Oslo was, zag ik alleen Noren en wat toeristen, toen ik er twee jaar geleden was, leek het in sommige wijken wel alsof ik in Teheran, Mogadishu of Islamabad was.
Et alors, schrijven sommigen dan, op een arrogante toon.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 juli 2011 om 15:38.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be