![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En voor wat de uitspraken van Vermassen betreft: heel makkelijk, ge kunt voor Vermassen passen... dat doe ik ook toch niets dan rook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is nu eens een goed gedacht zie...laat hun eens zwijgen...
On topic: het geweld dat de Belgicisten toepassen wordt in onze vocabulair niet opgenomen als "geweld" omdat zij "democratisch" (laat mij niet lachen) worden ondersteund door wetten en conventies...die zij met zichzelf hebben afgesloten...
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ik moet denken aan de film "the human stain" met Anthony Hopkins waarin hij als prof. Engels veroordeeld wordt doordat zijn PC directie het woord "spook" totaal eenzijdig interpreteert en totaal onwaardige studenten hem met behulp van instanties als een CGKR monddood maken.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jef mag ook geen gewone reclame maken (vrij beroep) dus alle media aandacht is meer dan welkom. Ah je kan zijn boek nog altijd kopen ook. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Thematiek die op de unief behandeld wordt, wordt nooit eenzijdig belicht. Studenten krijgen de nodige achtergrond mee door andere vakken in hun richting, en door thema's dieper uit te graven doorspekt met een debat waardoor thema's juist gekaard kunnen worden. Er wordt geleerd om op een niet persoonlijke manier om te gaan met bepaalde thema's, zodoende voldoende afstand te kunnen houden waardoor onderzoek en debat mogelijk is. In een academische omgeving mag een debat nooit uit de weg gegaan worden, gelijk over wat. Een docent aanpakken omdat hij zaken aankaart die niet volgens de petje van de directe van een unief is, is totaal misplaatst Maar wat Vermassen hier doet, zijn oneliners loslaten via een massamedium (radio) op een publiek zonder achtergrondkennis, waar bovendien een aantal labiele figuren kunnen tussen zitten. Laatst gewijzigd door giserke : 25 juli 2011 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat de meeste mensen die in de encyclopedieen willen voorkomen die optie zelf wel al kunnen bedenken. Ik denk ook dat Vermassen weinig te betekenen heeft hierin. De wereldwijde media-aandacht en het gigantisch aantal FB-groepen hebben vast meer impact dan Vermassen
![]()
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig dat ze de rede weeral te zoek leggen bij Rechts. Dat ze het eens eerder te zoek leggen bij welke films en computer spelletjes er op de markt zijn. Als de hersenen niet tot tegen de lens van de camera dretsen is het niet meer goed. Van waarden en normen nergens nog een spoor. Ze doen niet liever dan alles en nog wat reglementeren. Autogordel en niet met twee op een fiets rijden , is daar een goed voorbeeld van, maar dat soort meeslepende rommel van de markt halen, daar wordt niets aan gedaan. Dat ze daar eerst een wat maatregels tegen treffen. Maar nee, ze gaan de wapenwet nog eens herzien, alsof dat dat de oplossing zal bieden. Revolvers schieten nog altijd niet van hun eigen een hoop mensen dood, het is het mannetje dat dit doet en ook met de meest strenge wapenwet zal de onnozelaar die dergelijk bloedbad wil aanrichten wel het nodige bemachtigen om zijn doel te verwezenlijken. Laatst gewijzigd door Garry : 25 juli 2011 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Knal al die linksen gewoon af. Werkloosheid opgelost en deze discussie is opgelost. Misschien breng ik nu ook sommigen op een idee. Oeps.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() @ subocaj: als ik van jou was dan zou ik die reactie maar snel aanpassen of verwijderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Brr dit is eng:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die kerel moeten ze een media verbod opleggen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freedom of speech, giserke. Vermassen heeft trouwens al vaker onderzoek gevoerd naar psychiatrische moordenaars (zie bijv. Clottemans). Zijn mening over deze moordenaar is dus best van tel.
|
![]() |
![]() |