Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2011, 15:37   #1101
J.B good
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir Bekijk bericht
Die kwallen lachen daar echt niet om, ze menen het.
J.B good is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 15:42   #1102
Fj9lnir
Gouverneur

Fj9lnir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J.B good Bekijk bericht
Die kwallen lachen daar echt niet om, ze menen het.
Maar ik lach ermee, omdat gij naar een of andere site vol achterlijke neonazi's surft en u der dan van verbaast dat er daar idiote nazi's van dat soort scheve praat uitslaan
Fj9lnir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 15:44   #1103
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Laster een eerroof is het die forummer als " consoort " van de moordenaar uit Oslo te bestempelen.
Welk woord zou jij gebruiken voor iemand die zich akkoord verklaart (het klopt) met "het boek" (alvast tot blz.29) van deze terrorist?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 15:47   #1104
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Hij beweert toch anti-nazi te zijn, hoor.
Hij beweert niet anti-nazi te zijn; hij beweert dat de NSDAP medeoorzaak is van de huidige situatie waar hij niet zo van houdt.

Naar het schijnt had hij het ook over het zuiveren van Europa.
Zullen we hier een enquete opstarten wie er mee akkoord gaat?

Laatst gewijzigd door artisjok : 25 juli 2011 om 15:49.
Oud 25 juli 2011, 15:50   #1105
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Dat is een perfect eerbaar standpunt, maar dan moet u er wel de konsekwentie bij nemen dat u er dus expliciet voorstander van bent dat deze massamoordenaar binnen een aantal jaren opnieuw vrijgelaten wordt.
Niet noodzakelijk. In de VS zijn er verschillende staten waar de doodstraf niet wordt uitgevoerd, maar waar levenslang veroordeelden geen kans op vervroegde invrijheidstelling hebben. Ik ben - om allerlei praktische eerder dan morele redenen - eerder voorstander van zo'n systeem. Het is hier niet echt de plaats om daar verder op in te gaan, maar wil graag mijn standpunt verduidelijken in een draad over de doodstraf.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 15:54   #1106
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Het is te gemakkelijk om iemand af te doen als gek. Dat is veel te simpel.
Ja, dat is veel te simpel.
Maar het feit dat hij die terreuraanslagen pleegde maakt zijn schrijfsels niet plotseling de waarheid, of van een hoog niveau maar blijkbaar wel interessant.
Het publiek hangt aan zijn lippen (zijn schrijfsels)
Hij wilde een publiek en dat krijgt hij. Hij wordt op zijn wenken bediend.
Oud 25 juli 2011, 16:11   #1107
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Welk woord zou jij gebruiken voor iemand die zich akkoord verklaart (het klopt) met "het boek" (alvast tot blz.29) van deze terrorist?
Een Pvda’r die ik erg respecteer verdedigde onlangs gedeeltelijk de verwezenlijkingen van Mao, ga je die man ook een consoort van Mao noemen?
Ik alvast niet.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 16:13   #1108
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Een Pvda’r die ik erg respecteer verdedigde onlangs gedeeltelijk de verwezenlijkingen van Mao, ga je die man ook een consoort van Mao noemen?
Ik alvast niet.
Ik dacht dat de dader van de terreuraanslagen in zijn boek zijn ideeën neergeschreven had.
Oud 25 juli 2011, 16:19   #1109
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij beweert niet anti-nazi te zijn; hij beweert dat de NSDAP medeoorzaak is van de huidige situatie waar hij niet zo van houdt.
"I remain a staunch anti-Nazi"

Citaat:
Naar het schijnt had hij het ook over het zuiveren van Europa.
Zullen we hier een enquete opstarten wie er mee akkoord gaat?
Hij was niet tegen de Joden, bijvoorbeeld. Da's al een groot verschil.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 16:20   #1110
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Ik alvast niet.
ik wel hoor...maar of een massamoord post factum en in naam van een ideologie nu noodzakelijk die ideologie onderuit haalt is een andere vraag...

De meest bekende en verheeerlijkte massamoordenaar is Che Guevara...vandaag lopen honderdduizenden met T-shirt propaganda rond van dat krapuul...
Oud 25 juli 2011, 16:21   #1111
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"I remain a staunch anti-Nazi"
De enige postings waar Arti niet liegt is die die zich beperkt tot "bron?"...
Oud 25 juli 2011, 16:23   #1112
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik was daarnet eens op stormfront gaan kijken, er zijn dus echt mensen die bewondering hebben voor deze kwal? Ik begrijp die echt niet, blijkbaar hebben die kwallen 0,0 inlevingsvermogen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand bewondering heeft voor het vermoorden van een kleine 100 personen.
Of het nu van links of rechts komt staat hier verder buiten.
Laf, zinloos en niet meer waard om er inhoudelijk op door te gaan. Voor hem is het een paar jaar cel - 10 of 15 en dan mag hij weer naar buiten.
Op diverse begraafplaatsen liggen dan wel de nodige slachtoffers - die zich niet verdedigen konden en nog in hun doodsangst probeerden weg te komen.

Maar we hebben het dan ook over neo-nazis .....
Oud 25 juli 2011, 17:15   #1113
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik was daarnet eens op stormfront gaan kijken, er zijn dus echt mensen die bewondering hebben voor deze kwal? Ik begrijp die echt niet, blijkbaar hebben die kwallen 0,0 inlevingsvermogen.
Je liegt echt dat je zwart ziet.

Ik ben zelf gaan kijken, en hij wordt daar uitgescholden omdat hij een zionistische terrorist is. Citaten van de Stromfronters:

"Smug in the accomplishment of his pro-iseali mission. The caption should read "Now Norway will see the face of terror and support Israel whilst destroying themselves internally with the creation of a DHLS equivilent" or something to that effect. "

"He was a pro-Jew far right radical. It seems they will pick and choose which aspect of his political beliefs to vilify. "

"If he is sane, then he´s a seriously deluded fellow. Whatever he is, deluded or insane, all I know 100%, he wasn´t one of us, so whatever happens to him is absolutely irrelevant IMO."

"NO WHITE NATIONALIST KILLS WHITE CHILDREN. NEVER EVER."

"He wasn't one of us. Just some deranged lone wolf (or maybe not(?!)). He is a great example of what multiculturalism does to a European. "

Dit is geen steun aan stormfront, enkel steun aan waarheid en eerlijkheid.

Laatst gewijzigd door Albrecht : 25 juli 2011 om 17:16.
Oud 25 juli 2011, 17:21   #1114
J.B good
Banneling

Standaard

Citaat:
Je liegt echt dat je zwart ziet.

Ik ben zelf gaan kijken, en hij wordt daar uitgescholden omdat hij een zionistische terrorist is. Citaten van de Stromfronters:

"Smug in the accomplishment of his pro-iseali mission. The caption should read "Now Norway will see the face of terror and support Israel whilst destroying themselves internally with the creation of a DHLS equivilent" or something to that effect. "

"He was a pro-Jew far right radical. It seems they will pick and choose which aspect of his political beliefs to vilify. "

"If he is sane, then he´s a seriously deluded fellow. Whatever he is, deluded or insane, all I know 100%, he wasn´t one of us, so whatever happens to him is absolutely irrelevant IMO."

"NO WHITE NATIONALIST KILLS WHITE CHILDREN. NEVER EVER."

"He wasn't one of us. Just some deranged lone wolf (or maybe not(?!)). He is a great example of what multiculturalism does to a European. "

Dit is geen steun aan stormfront, enkel steun aan waarheid en eerlijkheid.

Mij beschuldig je niet zomaar van liegen Albrecht. Je had me op zijn minst kunnen vragen waar ik was gaan kijken.

Lees en ween. http://www.stormfront.org/forum/t819012/
Oud 25 juli 2011, 17:27   #1115
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Mij beschuldig je niet zomaar van liegen Albrecht. Je had me op zijn minst kunnen vragen waar ik was gaan kijken.

Lees en ween. http://www.stormfront.org/forum/t819012/
Citaat:
"Ja.. maar hij zegt tegen multiculti te zijn maar tegelijkertijd predikt hij alleen haat jegens de Islam en vind hij Ehsan Jami (Iraniër) en Ayaan Hirsi Ali (Somaliër) grote voorbeelden.

Om over het vermoorden van 93 mensen, waarvan het grootste aantal Europeanen waren nog maar te zwijgen.

Wat denk je dat al die families nu denken? en vrienden van die families?
Denk je dat ze spontaan gaan nadenken over de gevaren van de multicultuur nu hun zoon/dochter vermoord is door een "Nationalist"?
Gaan ze zich niet eerder inzetten voor saamhorigheid binnen de samenleving en juist verder afzetten tegen Nationalisme?

De daden die deze zieke man heeft gepleegd werken averechts."

Citaat:
Deze man had gelijk op sommige fronten, bijvoorbeeld dat Nederland ten onder gaat aan de multiculturele samenleving, maar vele beweringen van hem zijn idioot, een burgeroorlog tegen de Islam? dat is belachelijk, een burgeroorlog word ons einde, wie dacht hij wel niet dat ie was? Een Zionistische robert matthews?
Nog een feit is dat deze man werkelijk geobsedeerd was door (joodse) Zionisten zoals bijvoorbeeld Churchill en Wilders.

Zo'n ongelofelijke kritiek op de multiculturele samenleving met zelfs een kern van waarheid, maar waarom dan zijn eigen volk beschieten?
De mensen waar hij op schoot waren misschien aanhangers van een één of andere Noorse PVDA maar wat heeft het in godsnaam voor nut? deze mensen waren bijna allemaal blanke Europeanen er zaten zelfs kinderen tussen, hoe hypocriet kun je zijn?

Is dit misschien hersenspoeling door de Zionistische anti-Islam propaganda die Wilders predikt?
Als deze man echt volgelingen krijgt dan zitten wij zwaar in de problemen, Wilders zal zich er wel op één of andere manier uit kletsen maar dat betekent niet dat er geen mensen meer zijn die deze psychopaat als voorbeeld zien, de Jood blijft buiten schot en dit is dus een win win situatie voor Wilders.

De burgeroorlog nadert, zo zie je maar wat haatpropaganda allemaal nog meer kan veroorzaken, Wilders is een gevaarlijk mannetje die vele mensen inspireert tot walgelijke Talmoedische slachtpartijen zoals deze.
Citaat:
Mensenlevens zijn mensenlevens!
Wat is verraad? Dat is afhankelijk vanuit welk standpunt dit bekeken wordt. Het is nooit goed dat mensen elkaar het leven ontnemen. Mensen horen niet tegenover elkaar te staan en elkaar uit te moorden om welke reden dan ook.
Citaat:
Deze man is een massamoordenaar! ongeacht wat zijn ideologie of geloofsovertuiging ook moge zijn.
Ongeacht welke bevolkingsgroep hij de dood heeft ingejaagd, een blonde Noor of een groene Afrikaan, hij heeft zijn status verlaagd tot de laagste levensvorm die er bestaat: Iemand die ze alle rechten direct mogen ontnemen, inclusief het recht op een eigen leven.
Door zijn daad heeft hij zich verlaagd tot het niveau van de bommenleggers in Irak of de moslimextremisten die dood en vernieling zaaien enkel om hun eigen geloofsovertuiging op te dringen aan de wereld.
Het erge is ook de willekeur waarmee de aanslag gepleegd is, als je een aanslag pleegt tegen een moskee, een synagoge of een katholieke kerk dan weet je welke bevolkingsgroep je -in 9 van de 10 gevallen- het hardst gaat treffen.
Wanneer je een bom laat ontploffen aan een overheidsgebouw of een markt kan je dat niet inschatten, de kans dat je bv. je eigen vrienden of familie de dood injaagt -indien die daar toevallig zouden passeren- is niet ondenkbaar!
Citaat:
Ben het eigenlijk wel eens met Beaufort. Dit soort figuren geven ons een slechte naam. De gemiddelde burger ziet al haast geen verschil tussen een Wilders en extreemrechts. Termen als "zionisme" en "neo-conservatief" begrijpt de gemiddelde Henk of Ingrid echt niet. Ze horen enkel termen als "beschermen van Europa", "tegen de multiculturele samenleving", "zag Wilders als zijn voorbeeld" en vervolgens wordt iedereen over een kam geschoren (hetzelfde dus als waar ze ons van beschuldigen), want "dat zal wel een Nazi zijn". Niet bevorderlijk dus voor de ware nationalist, hetgeen deze Noor absoluut niet is!
Citaat:
Deze man is absoluut geen nationalist. Een nationalist zou niet op eigen volk schieten. Ik ben het eens met de punten die hij stelt, maar veroordeel deze moorden sterk. Mijn medeleven gaat uit naar de slachtoffers.

Je geeft net meer bewijs dat je liegt...de absolute meerderheid is tegen.
Oud 25 juli 2011, 17:33   #1116
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Deze knaap heeft zich vergrepen aan de personen die volstrekt weerloos zijn en waren en dat bestempelt hem direct tot een terrorist van de 1e categorie. Hij deed datgene wat ook de moslims doen en de Hitlerianen voor hen. Het aangrijpen van de mensen die buiten het conflict staan.

(...)

Er moet dus harder worden gewerkt aan de de-islamisering van deze maatschappij. Echter - laat dat duidelijk zijn - niet met geweld en niet op de tamelijk lompe wijze van Wilders.
Maar met politieke middelen. En glasharde maatregelen om de instroom van gelukszoekers in te dammen. Zij moeten werken aan hun eigen land en geen parasitaire roofbouw plegen op een toch al ernstig verzwakte maatschappij.
blijkbaar kun je ook wanneer een niet islamitische terrorist (een islamofoob nota bene) een walgelijke gewelddaad pleegt, midden die tragiek nog een psedo-argument vinden om te pleiten voor een zogenaamde de-islamisering. monomanie is zelfs op dit forum zelden ongepaster geweest.

vrede,

redwasp
Oud 25 juli 2011, 17:37   #1117
J.B good
Banneling

Standaard

Citaat:

Je geeft net meer bewijs dat je liegt...de absolute meerderheid is tegen.

Is dat uw besluit? Ik stel echter vast dat men zich meer zorgen maakte over het al dan niet blond zijn en nog meer van dat onfraais.
Oud 25 juli 2011, 17:43   #1118
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dat uw besluit? Ik stel echter vast dat men zich meer zorgen maakte over het al dan niet blond zijn en nog meer van dat onfraais.
Men maakt zich daar druk om ja, anders zijn het geen racisten.
Oud 25 juli 2011, 17:44   #1119
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Ik kan me niet voorstellen dat iemand bewondering heeft voor het vermoorden van een kleine 100 personen.
Of het nu van links of rechts komt staat hier verder buiten.
Laf, zinloos en niet meer waard om er inhoudelijk op door te gaan. Voor hem is het een paar jaar cel - 10 of 15 en dan mag hij weer naar buiten.
Op diverse begraafplaatsen liggen dan wel de nodige slachtoffers - die zich niet verdedigen konden en nog in hun doodsangst probeerden weg te komen.

Maar we hebben het dan ook over neo-nazis .....
--- a belief that the deaths of thousands of innocents are a price worth paying to achieve one's political ends ---

(= geopolitiek)

En onze politici kruipen, als een vertegenwoordiger van deze overtuiging op bezoek komt.

En miljoenen moslims overspoelen ons om mee te kunnen eten uit de vetpotten die voortkomen uit deze overtuiging.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 juli 2011 om 17:47.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 18:13   #1120
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard over diplomatie, oorlog, geopolitiek

--- a belief that the deaths of thousands of innocents are a price worth paying to achieve one's political ends ---

(= geopolitiek)

Om geopolitiek zijn doelstellingen te bereiken maalt men niet om een paar duizend doden.
  • Zelfs niet om een paar tienduizend, honderdduizend
  • Zelfs niet om een paar miljoen (zoek maar eens wat uitspraken van Madeleine Albright)
De 19e eeuwse Pruisische generaal Carl von Clausewitz noemde oorlog de voortzetting van diplomatie met andere middelen.

Noteer: de vader van Breivik is een Noors diplomaat.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 juli 2011 om 18:15.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be