![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Geef je standpunt over de multiculturele samenleving. | |||
De voordelen van een multiculturele samenleving zijn groter dan de nadelen. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 17,11% |
De nadelen van een multiculturele samenleving zijn groter dan de voordelen. |
![]() ![]() ![]() |
63 | 82,89% |
Aantal stemmers: 76. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.kuleuven.be/thomas/images..._in_Belgie.doc. Het is niet omdat jij niet gelukkig bent met een multiculturele samenleving, dat jij het recht zou hebben om jou visie op te dringen aan de anderen. Zeker niet middels terreuraanslagen, zoals in Noorwegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik dring mijn visie aan niemand op , maar links probeert mij wel multicul op te dringen !!!! met welk recht ???????
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk eerder dat beide kampen, zowel links als rechts, dit in de hand werken.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Banneling
|
![]() Wil je dit doorvertellen aan je geestesgenoten, zodat er kan gestopt worden met het herhalen van deze halsstarrige onwaarheid.
Citaat:
We moeten nu proberen om die zo goed mogelijk te organisren, tot meerdere eer en glorie van alle inwoners. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik dring helemaal niks op, ik aanvaard gewoon dat er in elke samenleving mensen rondlopen met verschillende afkomst, huidskleur en enorm uiteenlopende meningen. Is dat zo erg?
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Zou je dat ook zeggen moest de dader een Arabische moslim geweest zijn?
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja even goed.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Btw dat kortzichtig links rechts denken zorgt er enkel voor dat de verantwoordelijken hun verantwoordelijkheid kunnen blijven ontduiken. Het kapitaal verhuist mensen, kapitaal zorgt ervoor dat er "vrij" verkeer van mensen is (kwestie van de financiële slavernij schoon te bewoorden). Indien wij ophielden met ons tegen elkaar te laten opzetten, dan zouden we onze pijlen misschien kunnen richten naar hen die ons deze situatie brachten (en voor zover ik kan zien zullen blijven brengen want humaan inzicht is die gasten niet echt gegeven).
![]() |
![]() |
#50 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad, dit wou ik duidelijk maken. Hoe paradoxaal het ook klinkt, het “multicultureel” sprookje kan een kans maken als we stoppen met multicultureel denken en handelen. Elk west-Europees land moet terug zijn eigen landelijke normen en waarden in ere herstellen en verdedigen. De inwoners van je straat behoren voor een groot stuk tot landen die vallen onder de noemer westerse beschaving. De cultuurverschillen tussen de mensen van de westerse beschaving zijn zo klein dat er veel minder problemen optreden. Hun christelijke/Joodse/humanistische/seculiere opvoeding heeft hun geleerd om zich correct te gedragen. Als ze naar een ander land immigreren dan beseffen ze ten volste dat ze de verantwoordelijkheid hebben om zich aan te passen aan hun nieuwe omgeving. Bij de mensen uit de islamitische landen krijg je een gans ander verhaal. Deze cultuur staat niet alleen haaks op onze westerse cultuur, maar ook op de universele mensenrechten. Deze landen blinken uit in het onderdrukken van minderheden en het aanbidden van de totalitaire ideologie islam. Ze zijn niet klaar om opgenomen te worden in ons “multicultureel” sprookje. Door hun opvoeding blinken ze uit in arrogantie, machogedrag, racisme, onverdraagzaamheid, geweld, vrouwonderdrukking, imperialisme, anti-democratie en godsdienstwaanzin. Die mensen maken dankbaar gebruik van onze multiculturele waanzin. Ze krijgen momenteel het gevoel dat het opdringen en vasthouden van hun islamitische waarden en normen een zaak is die wij willen. Terwijl onze multiculturele waanzin zijn oorsprong vindt in het obsessief bestrijden van nationalisme en het doodzwijgen van de noden van de autochtone bevolking. Het is ontspoord naar een klimaat waar de minderheid belangrijker is, waar een vreemdeling de norm is, waar anders goed is en vertrouwd slecht. Het erfgoed waar onze voorouders keihard voor gevochten hebben wordt niet naar waarde geschat. Als we stoppen met de multiculturele waanzin te omarmen - onze eigen cultuur te verloochenen - dan zal dat resulteren in een strengere asiel – en immigratie wetgeving. De nationaliteit Belg zal alleen bekomen kunnen worden als je de nationaliteit Belg waard bent. De massale instroom van vreemdelingen zal drastisch verminderen. En de vreemdelingen die hier zijn komen voor de eenvoudige keuze, aanpassen of wegwezen. 7 maanden geleden plaatste ik deze draad: Citaat:
Sindsdien zoek ik naar het inzicht dat nodig is om mensen wakker te laten worden. Met vallen en opstaan start ik draden die dat moeten bewerkstellen. De islamitisering van west-Europa is het ergste wat we onze kinderen en kleinkinderen kunnen aandoen. Als je dit aankaart bots je regelrecht op de linkse kerk. Uiteindelijk zijn zij degene die de poorten van de EU openhouden, multiculturele kritiek in de taboesfeer steken en de islam omarmen. Sindsdien probeer ik de linkse kerk te begrijpen. Door het begrijpen leer ik hun beweegredenen. Eenmaal als je hun beweegredenen kent kan je gefundeerde kritiek leveren op hun gedachtegang. Sindsdien ben ik verketterd geweest, zoals vele andere klokkenluiders op dit forum. Het is een last die ik wil dragen en hoe meer appels van de linkse kerk vallen, hoe gelukkiger ik word. Want de mensen die zich kunnen loswerken van de linkse kerk zullen meehelpen aan een land dat onze kinderen en kleinkinderen verdienen. Een land waar ze zich thuis voelen met onze normen en waarden. In dat land is er geen plaats voor de totalitaire ideologie islam.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 25 juli 2011 om 16:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De oorzaak van de multicul ligt in 2 zaken: de heersende ideologie in het Westen + haar economisch systeem. En dat is NIET links! De heersende ideologie is een vorm van liberalisme (al ontkennen liberalen het graag) en het economisch systeem is kapitalisme. D�*�*r ligt de oorzaak van de multicul. De gastarbeiders zijn destijds door het patronaat en de medeplichtige politiek naar hier gehaald, NIET door links. Links heeft er pas nadien z'n wagonnetje aan vastgehangen om een nieuw kiespubliek aan te boren. Alhoewel marxisten internationalistisch van aard zijn, was het voormalige Oostblok vééééééél minder etnisch vermengd en waren er veel minder vreemdelingen dan in het kapitalistische West-Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Voordelen ?
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De heersende elite creëert 't klimaat waarin 't kwaadaardige zaad 'n voedingsbodem vindt en kan kiemen tot massamoord!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Concreet tegen welke verstrenging van welke immigratiewetten zijn de PS en de SP toch wel zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je dat aantonen? Heb je een bron? |
|
![]() |
![]() |