![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die plaats bestaat ! Mooie stranden, en allemaal moslims ! Ik stel dan ook voor dat je je als de bliksem naar ginds rept. ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik vind het stuitend hallal- vrouwen gekleed een zeebad te zien nemen en hun hallal-mannen in zwembroek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Banneling
|
![]() Ja, wel aan een nudistenminderheid. Waarom zou je je moeten schamen voor je naaktheid? Iedereen wordt zo geboren hoor; of dacht je dat jouw fabuleuze grote schepper nog nooit een bloot lijf gezien heeft?
![]() Het verschil met dat naaktstrand is trouwens dat dat een "clothing optional"-zone is. Er is geen enkele verplichting om daar naakt te zijn. Wat jij vraagt is het tegenovergestelde mét exclusieven. Citaat:
Wat is jouw grote probleem met naaktheid? Kan je je dan niet meer inhouden? If so, dan denk je inderdaad met je geslachtsorgaan. Citaat:
En quite frankly: dat is een nog veel grotere belediging dan wat ik hier neerschreef. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Tja, dat heb je nu eenmaal met gebieden die door moslis geregeerd worden. Dat is meestal oorlogsgebied. Vreemd.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Je bent dus niet consequent met je eigen regeltjes.
Als vrouwen hetzelfde kunnen doen als mannen want betreft het kijken/bewonderen van het andere geslacht (en dat kunnen ze en dat doen ze ook), dan is het maar niet meer dan normaal dat ook mannen hun rol daarin spelen door zicht te bedekken (inclusief hoofddoek). |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij simpel, overtuig een kustgemeentebestuur om een stukje strand/duinen ter beschikking te stellen voor hen die "zedig en kuis" willen genieten van de frisse zeelucht.
Er zijn nog een aantal CD&V'ers van den ouwe stempel burgervader langs de kust voor zover ik weet. En als't een liberaal is, die luisterd wel naar't geritsel van de €100 biljetten.
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb helemaal geen probleem met naaktheid. Ik kan me inhouden hoor dat heeft er niet zoveel mee te maken. Ik bewaar mijn naaktheid alleen voor mijn vrouw. Naaktheid is iets dat we bewaren omdat we schaamte hebben. We mogen ons niet zomaar tonen, dat is onze religie nu eenmaal hate it or like it not my problem. Die moslims die je noemt dienen hun ogen neer te slaan en dat uitschelden is hun eveneens niet toegelaten. Misschien dat je dit hun de volgende keer moet zeggen. Waarom beledig je mij omdat iemand anders nog iemand anders heeft uitgescholden...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele wet die bikini's verbiedt, monokini, badpakken, lakens of djellaba's. Maar ik ga volledig met je akkoord: een apart stuk moslimstrand. Maar dan wil ook GEEN ENKELE moslim nog zien op het strand voor normale mensen, geen geile blikken terwijl de zever uit zijn mond loopt, zoals ik verleden week nog in de Handelsstraat mocht meemaken (nee, niet bij mij, wel bij mijn dochter, die volledig bedekt voor me liep). Dus gr�*�*g uw apartheidsstrand, dan zijn wij tenminste van jullie geile toestanden verlost. Ik vind het namelijk ook vervelend en ongewenst om telkens de andere kant te moeten opkijken en net te doen of ik zie die geile blikken niet (anders zijn we racist zie je). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 25 juli 2011 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn religie is alle aanhangers van de pedofeet vzmh naar een hallalstrand in Mohammedanië te sturen, hate it or like it not my problem.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() waarom doe je het dan nu niet? Ik geil namelijk op mannelijk hoofdhaar. Blijkbaar is dat voor jullie normaal om te geilen op vrouwelijk hoofdhaar dus moeten ze het bedekken;
Wel, ik vind ook dat jij je hoofdhaar moet bedekken want als ik je bespring is het jouw fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
bedankt overigens voor die bekentenis. ik heb nu eindelijk een goed excuus wanneer mijn vriendje nog eens zaagt (schreef ik "zaagt"? ik bedoelde natuurlijk "vriendelijk suggereert") dat ik er te ayatollah achtig uitzie met mijn kufi en mijn baard. vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 25 juli 2011 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vrouwen mogen van mij kijken naar wie ze willen, ik heb daar geen last van. Trouwens, we zijn toch allen verantwoordelijk voor onze eigen daden, zoals je hierboven mooi schreef. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me ernstig af wat jij hier doet. Ik bedoel dan : in het westen. Als het allemaal tegen jouw principes is, waarom donder je dan niet gewoon terug op ? Ik bedoel maar, ik ga in Frankrijk ook niet liggen zeiken dat er te weinig frietkramen in het straatbeeld zitten. Als je zo hallal bent, wat doe je hier dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed, als je je beledigd voelt: ik reageer omdat jij hier dergelijke idiote dingen post. Idiote dingen waarbij mijn eerste reactie inderdaad er eentje is waarbij ik denk dat je weer zo'n geval bent dat zich niet kan beheersen. Wil je die reactie niet, post dan ook niet op een publiek forum. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het dus beter is dat we allemaal samen hetzelfde strand delen. |
|
![]() |
![]() |