![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, al moet ik zeggen dat ik meer geïnteresseerd zou zijn in de mening van een psychiater die ervaring heeft met zulke figuren. Anderzijds zag ik enkele dagen geleden zo'n psychiater (in het journaal of in Ter Zake) en die kwam eigenlijk ook niet veel verder dan wat voor de hand liggende platitudes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En beseft dat hij tegen een massa aan het spreken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, omdat hij een topadvocaat is die al vaker betrokken is bij complexe moordzaken en samenwerkte met pscyhiaters die zich ook met die zaken bezighielden.
Laatst gewijzigd door Savatage : 25 juli 2011 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Een soort plagiaat van Fitna. Zou Wilders nu een proces inspannen tegen Breivik?
Dat zou lachen worden. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 25 juli 2011 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 juli 2011 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
zo kan hij nog gestoorde mensen uitlokken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Daarbij komt nog eens dat hetgeen hij in casu zegt, er waarschijnlijk niet ver naast is ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Te belachelijk voor woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Natuurlijk, maar of dat Vermassen dat nu zegt of niet, dat maakt geen enkel verschil voor potentiële imitators, die hebben geen interviewtje met Vermassen nodig om zich op dergelijke gedachten te brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar heeft hij 50% zelf geschreven.
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, de massamedia die uit is op spektakel, die hem dat laat zeggen is andere koek. Wat zou je zeggen, indien ze een militair zouden laten uitleggen in de media, hoe hij het technisch aangepakt heeft? Of hoe hij die bom in elkaar gestoken heeft? Als ze zijn inmenging zouden vragen enkel ivm het profiel van die dader, zou ik dit nog kunnen aanvaarden. Maar hier zijn ze enkel uit op spektakel, en dat is een gevaarlijk spelletje. Dit is een gevaarlijke zin: Hier zegt hij eigenlijk, Wil je beroemd worden? Als je dit doet, wordt je beroemd. Dat is een uitspraak die bij sommigen die al kantje boordje zijn, de pingelingen kan doen doorslaan. Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 25 juli 2011 om 23:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Straf.. men heeft de mond vol over vrijheid van meningsuiting maar als het iemand niet aanstaat dan is de meningsuiter die dwarst op de andere plots een uilskuiken, een raaskaller die non-argumenten gebruikt of erger nog; het zwijgen opgelegd moet worden.. doet me denken aan Pim Fortuin, theo van gogh, en vele andere precedenten... en dan maar klagen dat het hier een politiestaat is...
Zoals men zegt; Vermassen is mediageil persoon maar ondanks zijn vele uitspraken zit er ook steeds wel een zekere waarheid in lijkt me.. hoewel ik het ook niet altijd even goed kan vinden met zijn visies. Maar ja dat is vandaag de dag ons allen niet meer vreemd ![]() Soit ik heb meer dan mijn bedenkingen dus bij dit soort posts en het bestaan ervan.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Sorry, maar dat lees ik er absoluut niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Giserke pas maar op met je oproep: Kan er iemand Vermassen laten zwijgen aub?
Hij zou dit kunnen beschouwen als een oproep om hem het zwijgen op te leggen. Dan sta je binnen de kortste keren voor de rechter en als hij dat proces wint, wat dan? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik heb verleden jaar in de zomer zijn boek gelezen "Moordenaars en hun motieven" en ik moet zeggen dat die man toch wel heel wat weet over denkpatronen van zowel gewone als massamoordenaars. Ik vind het echt een aanrader voor wie zich in dergelijke zaken interesseeert want voor moordenaars, en nog meer voor massamoordenaars, zit er een logica achter hun handelswijze. Dat begrijpen is belangrijk om ze te kunnen vatten.
Binnen dat kader vind ik het dan ook niet meer dan normaal dat men de mening van de schrijver, Jef Vermassen dus, vraagt bij wat nu gebeurd is. En geloof me, die man weet heus wel waarover het gaat. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 juli 2011 om 06:54. |
![]() |
![]() |