![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn grootmoeder zag ik zelfs nog een foto hangen van een andere misdadiger tegen de mensheid Leopold II.
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 juli 2011 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, ik begon naar aanleiding van jouw vraag even op te zoeken in De Standaard. botste ik toch wel op volgend bericht, dat ik nog niet gezien had: http://www.standaard.be/artikel/deta...3-e32d424a0aa0 titel: Taliban hangen achtjarige jongen op in Afghanistan tekst: Citaat:
die gast in Noorwegen is ernstig gestoord; maar de "organisatie" die de feiten hierboven pleegde, zijn wel "in groep ernstig gestoord".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge zijt dus tegen de vrije meningsuiting merk ik.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Het VB is een vergaarbak van mensen die enerzijds door niemand anders dan door deze hardnekkige koppigaards worden vertegenwoordigd en anderzijds door de ganse politiek correcte kultuurmarxistische gemeenschap in de verdrukking worden gejaagd.... Steek hun in een cordon, neem hun hun democratische rechten af, fnuik hun politieke vertegenwoordiging, demoniseer hun, discrimineer hun, broodroof hun....en laat ons hopen en bidden dat er tussen die massa outcasts geen pipo zit wiens breekpunt ten langen leste wordt bereikt en de pacifistische weerstand van vandaag inruilt voor een criminele en bloederige wanhoopsdaad...
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]()
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Net zoals jij tegen de vrije meningsuiting bent. Wie weet bloeit er nog iets moois op tussen jullie twee.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
-lid van de originele VMO, later mede heroprichter samen met meerdere keren veroordeelde holocaust revisionist Verbeke en meerdere keren veroordeelde Bert Erikson -in '73 de resten van collaborateur Cyriel Verschaeve naar belgie gebracht -in '77 veroordeling wegens pedofilie, ontzet uit burgerrechten, ontslag als parlementair. -nooit uit de partij gezet !!! -nog steeds actief voor vlaams belang, zij het enkel op regionaal niveau Een partij die een leider van het infame VMO als lid accepteert en als mandataris voordraagt ondanks veroordelingen niet extreem-rechts noemen, lijkt met de waarheid geweld aandoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Overigens moet je het VB in wereldcontext zien, daar is VB gewoon centrum rechts net zoals de PVDA centrum links is. Laatst gewijzigd door me gusta : 25 juli 2011 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik wou als kind haar zoals Tommy van de Power Rangers. Maar mijn haar werkte niet mee.
![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 25 juli 2011 om 23:03. |
![]() |
![]() |