![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij zijn ook ongelovig en agnost, maar laten anderen mensen wel vrij in hun doen en laten, en pakken ze niet aan omdat ze gelovig zijn. Laatst gewijzigd door giserke : 26 juli 2011 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Goh, ik ken toch behoorlijk wat mensen die zichzelf atheïst noemen die geen probleem hebben met religie, en nog meer die op z'n minst beleefd kunnen blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Ierland: http://www.herald.ie/national-news/o...l-2830433.html In Spanje: http://www.elpais.com/articulo/engli...07elpeng_4/Ten http://fr.myeurop.info/2011/01/06/le...nt-justice-958 Maleisië: http://www.time.com/time/magazine/ar...834535,00.html Nog meer? http://lmgtfy.com/?q=children+stolen+for+adoption Preciezer?: http://lmgtfy.com/?q=children+stolen...doption+church Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juli 2011 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nogal een geluk dat onze guy onze excuses al heeft overgemaakt heeft aan de congolese bevolking
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Voila excuses aangeboden en zand erover. Sluit maar die topic!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Doe hem de groeten.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Nog niet zo heel lang terug (een paar jaar) gingen er weer stemmen op om overal maar vooral in de afgelegen Aboriginaldorpen de kinderen weg te halen naar aanleiding van verschillende gevallen waarbij dorpsoudsten kinderen verkrachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Hmm? Dat lijkt me erg onverstandig van de Australiërs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Ze willen zich onderwerpen.
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U zegt nu dat dat dus niet kan. U beweert dat atheïsten andere mensen niet vrijlaten in hun doen en laten. Wat ben ik dan volgens u? En neen, ik ben geen agnost, want ik verwerp de mogelijkheid dat er een god kan bestaan.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan het niet-zijn van iets dat niet bestaan niet bewijzen. Je probeert de bewijslast om te keren. Bewijs jij maar eens eerst dat jouw god bestaan en geen waanbeeld is. Wij hoeven niks te bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Zijn mijn tenen gelovig?
Sinds wanneer hebben agnosten een god? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Klerikaar?
Laatst gewijzigd door Albrecht : 26 juli 2011 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Tot nu toe heeft Tavek zijn stelling nog niet kunnen bewijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een echte atheïst bestrijd de godsdienstvrijheid op alle mogelijke manieren. Laatst gewijzigd door giserke : 27 juli 2011 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik heb dat niet meer gevolgd maar ik veronderstel dat als ze het toch zouden gaan doen het zou gebeuren zoals het soms ook bij ons gebeurt, geval per geval bekijken, en zeker geen collectief gebeuren, zoveel hebben ze wel uit het verleden geleerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() vertel me eens tavek, hoe lang duurt zo'n kollectieve schuld? Moeten de duitsers van nu zich verontschuldigen voor de 2de wereldoorlog? De spanjaarden voor wat er in zuid amerika is gebeurd? De europeanen voor afrika en noord amerika?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een atheïst is niet noodzakelijk 'praktiserend' Citaat:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 27 juli 2011 om 21:50. |
|||
![]() |
![]() |