![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister
|
![]() Dat gij verstand had wist ik al vanaf ik uw eerste posting las, jaren geleden via google, mijn waarde genoot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat ze wil zeggen is don't bother.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben hier onderdeel van de maatschappij, binnenin de maatschappij. Samen moeten we een midden zien te bekomen vanuit mijn oogzicht. In the end, we're only human. No gods. Of is de moraal van babylon ons ontgaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2sec werk en hopla Hindoes Koenard Elst schat in zijn boek “Negationism in India” dat er 80 miljoen Hindoes in de totale Jihad tegen India werden gedood (Koenard Elst, “Negationism in India”, Voice of India, New Delhi, 2002, pagina 34). Het land India is tegenwoordig half zo groot als het historische India, door de Jihad. De bergen in de buurt van India werden Hindoekoesj genoemd, dat betekent de “brandstapel van de Hindoes”. http://boinnk.nl/blog/date/2011/04/
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elst is een historicus en welke adelbrieven kan jij voorleggen...
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg nog steeds geen duidelijk antwoord van de boerka-voorstanders.
Vinden ze mijn BurKKKa OK?
![]() |
![]() |
#190 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Het is ABSURD zulke getallen te smijten.... 120 miljoen in totaal, en dat op 1400 jaar tijd. Ze tellen er wel de zieke mee bij? Wat een accurate schatting! Maar bon.... Dr. Bishambhar Nath Pande: Citaat:
En in tegenstelling tot Durant en Van Elst kan je niet zeggen dat Bishambhar vanuit zijn bevoorrechte positie praat. Hij heeft er ook boeken over geschreven. Natuurlijk was er een onderdrukking van de moslims bij hindoes... maar de cijfers zijn overroepen. http://www.pakhistorian.com/?p=312 Ik ontken de 80 miljoen doden. The point is that there was no History of Ancient India properly recorded. The British wrote the History of India, exploiting it to create the divide, which was the policy of Divide and Rule, on which they pitted one against the other, in order to keep control. Als men nu referentiepunten had die toonde hoe ze op zulke hoge getallen komen, maar dat vinden we niet terug he? Of gaat gij het mij geven? ![]() Laatst gewijzigd door Alienation : 27 juli 2011 om 08:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zwijgt wel mijn opmerkingen over die volledig gesluierde vrouwen dood. Daar is geen goed woord over te zeggen. Dat is pure onderdrukking van de vrouw en dat mag op geen enkele manier worden goedgepraat. En wat die dames met hoofddoek betreft, ik weet niet of het u ook al is opgevallen dat ze gewoon altijd de indruk geven dat wij – Westerse vrouwen – minder goed zijn dan zij. Dat is geen inbeelding, hoor! À propos, waarom zou ik als 60plusser voor wie dan ook de straat oversteken! Ik ga in mijn land waar ik wil, hé. Zolang ik geen mensen hinder, blijf ik op mijn kant van de trottoir! De enigen waar ik voor opzij ga, zijn vrouwen met kinderwagens, zwangere vrouwen en gehandicapten. Dit heeft als gevolg dat ik al dikwijls moslima’s hebben voorgelaten, op smalle stukken voor hen opzij ging of hen hielp hun kinderwagens op en af bussen te zetten. Doet u dat ook?
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Heilige Drievuldigheid is wel een onbekend begrip voor u, denk ik.
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u die feiten aanhaalt, moet u eerlijkheidshalve ook meedelen dat de Taliban kinderen ophangt, dit zeer recent. Onze brandstapels zijn al eeuwen geleden. Wij hebben ten minste die barbaarsheid achter ons gelaten.
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vind het vreemd dat u als het over het christendom gaat, ver teruggaat in de tijd (kruistochten, brandstapels) om aan een groot aantal slachtoffers te komen maar hier zegt u "120 miljoen in totaal, en dat op 1400 jaar tijd" alsof men niet terug in de geschiedenis mag gaan als het om de islam gaat. Dat zijn ook twee maten en twee gewichten! Verder raad ik u sterk aan om gewoon op Wikipedia eens het woord "jihad" in te tikken en het artikel aandachtig te lezen voor u de islam blijft ophemelen.
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verder 'vergeet' hij de veroveringstochten tot in Frankrijk en Wenen van deze lieverdjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister
|
![]() De vader, de zoon en de geest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ge zijt de ideale burger hoor, zo braaf opzij gaan voor uw medemens. Chapeau zenne! En als ik dat doe, ga ik mezelf er niet mee in de kijker zetten. God weet wel wie ik ben en wat ik doe voor mijn gemeenschap ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op de geschiedenis van Indië die zo goed als niets van historische gegevens bevat? Op datgene na dat de Britten voor hen uitgeschreven hadden. Kom kom, volgens mij is er zwaar gesjoemeld met alle cijfers. Inclusief met de katholieke inquisitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik weet wat Jihad is, heb daar geen wiki voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Koenraad Elst is één van de internationaal geroemde sinologen : http://koenraadelst.bharatvani.org/index.html misschien even door zijn oeuvre neuzen? Indien U bovendien de moeite zou doen om het befaamde stukje over India in "Islam voor Ongelovigen" te lezen, dan wist U dat Elst zich baseert op verslagen van toenmalige historici. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |