![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar afhankelijk zijn van een reguliere veerdienst: dat lijkt me niet overeen te komen met iemand die nauwgezet elk detail van zijn actie onder controle wil houden. Wat als de veerdienst die dag toevallig gestaakt had, of als defect was? En als "politieman" kon Anders altijd onvoorziene hindernissen tegenkomen. Wat als iemand bijvoorbeeld zijn hulp had ingeroepen voor één of ander probleem?
![]() |
![]() |
#282 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
3.44 Traitor – classification system - Category A, B and C traitors “The nation is divided, half patriots and half traitors, and no man can tell which from which.” Mark Twain This classification system is used to identify various individual cultural Marxist/ multiculturalist traitors. The intention of the system is to easier identify priority targets and will also serve as the foundation for the future “Nuremberg trials” once the European cultural conservatives reassert political and military control of any given country. Any category A, B or C traitor is an individual who has deliberately used his or her influence in a way which makes him or her indirectly or directly guilty of the charges specified in this document: 1-8. Many of these individuals will attempt to claim ”ignorance” of the crimes they are accused of. Category A traitor - Political leaders (NGO leaders included) - Media leaders (chief editors) - Cultural leaders - Industry leaders Category A traitors are usually any current Heads of State, ministers/senators, directors and leaders of certain organisations/boards etc. who are guilty of charges 1-8. Category A traitors consist of the most influential and highest profile traitors. 10 per 1 million citizens. Punishment: death penalty and expropriation of property/funds Best pagina's 930 samen met 931 lezen voor een volledig overzicht. Op 932 heb je een oplijsting van de aantallen verraders per land. Voor ons land 10807. Laatst gewijzigd door peter1962 : 28 juli 2011 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is nu eenmaal eigen aan alle projecten/plannen. Ge moogt iets zo goed plannen, ge kunt er nooit onderuit dat er iets kan opduiken dat je niet voorzien hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Breivik beseft het zelf heel waarschijnlijk niet, maar je hebt daar volgens mij gelijk in. Niemand is radikaal geboren, en niet elke radikaal is gek of gaat het nog worden. Gelukkig maar.
Laatst gewijzigd door peter1962 : 28 juli 2011 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Minister-President
|
![]() Heeft er iemand een link naar dat manifest van die gek ?
![]() |
#287 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kan de pdf daar downloaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
|
![]() Citaat:
De meest rabiate anti-moslim forummers lijken sterk op de extremistische moslims. Hun enig verweer daartegen was 'toon eens waar we aanslagen plegen' Dat laatste verschil is nu ook weg. Les extrêmes se touchent in extremis.
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat wist ik niet, maar op de opgegeven link staat wel degelijk de echte versie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarvan categorie A traitors beschuldigd worden Di e gast beschuldigt de elite en executeert de rank &file Typische lafaard en gek Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juli 2011 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() Krankzinnig in vele opzichten, maar niet ontoerekeningsvatbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
|
![]() Correct. Voor zoveel van toepassing.
"Ontoerekeningsvatbaar" is een juridische term die gelijk staat met 3 dimensionale kauwgom. Je kunt er juridisch alle kanten mee uit. Ik ken een persoon die in het verleden een zware hersenoperatie heeft ondergaan en als gevolg daarvan last heeft van storend gedrag. Hij draagt een officiële brief van de rechtbank op zak waarmee hij zwaait als de padvinderij hem inrekent. In 99% van de gevallen laten ze hem gaan. Een enkele slimmerik zet hem 2x24 uur vast. In dat district laat de man zich dan ook niet meer zien.
![]() |
#294 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik lees dan nog eerder liever 'Nostradamus', welke (als ik het goed voor heb) een planetaire 'Clash' had aangekondigd en voorspelt heeft - Vs.: de Islamitische Volkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitgerekend Breivik besefte dat als geen ander, daarom probeerde hij ook nauwgezet elk detail van zijn plan zo goed mogelijk voor te bereiden en onder controle te houden. Die focus, 9 jaar lang, dat is wmb het opvallendste (en onbegrijpelijkste) aan zijn persoonlijkheid.
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je mij ineens zeggen wanneer de zomer 2011 eindelijk begint. |