![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangezien je nog niet lang op het forum bent zal ik je uitleggen hoe Henri1 redeneert : alleen mijn mening telt, dus mijn mening is een feit. Bovendien zit Henri1 hier om slechts 2 redenen : de N-VA trachten te beschadigen met de meest belachelijke argumenten in het beste geval en zonder argumenten voor de rest van de gevallen. Tweede reden : de Nederlanders op alle manieren trachten onderuit te halen. Ik gebruik het woord "trachten" opzettelijk, in geen van zijn betrachtingen lukt het hem.
|
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beke wist dat hij zonder N-VA aan tafel overgeleverd zou zijn aan de grillen van de MR. Toch heeft hij het risico genomen. Dat maakt van hem een lam aan de onderhandelingstafel: ofwel slikt hij alles om toch maar tot een Belgisch akkoord, slecht akkoord voor Vlaanderen dus, te komen, ofwel trekt hij er de stekker uit en bewijst hij dat N-VA gelijk had. Wie denkt dat hij de Franstaligen tot een goed akkoord voor Vlaanderen kan bewgen, is een fantast. Beke heeft zichzelf en zijn partij in nesten gewerkt. Wat wel zal gebeuren is dat de traditiokes en de het groentje elk akkoord zullen propageren als het meest haalbar, ook al lijkt het helemaal op niets. De bedoeling van heel het circus is duidelijk: de Vlaamse traditio's wille de N-VA-flow breken en de Franstaligen willen het tegengewicht dat N-VA levert zo snel mogelijk uit de wereld helpen zodanig dat ze alleen maar met de Vlaamse 'poesies' rekening te houden hebben. Hierin vinden beide belangengroepen zich samen met het koningshuis dat in N-VA ook een bedreiging ziet voor haar voortbestaan.
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg maar dat vele Vlaams-nationalisten hunkeren naar de dag dat het mislukt. Goed of slech akkoord.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2011 om 11:53. |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag dat nu al dagen en niemand wil of kan me daar op antwoorden, of apen jullie alleen maar na wat NVA zegt. Laatst gewijzigd door speurneus : 30 juli 2011 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foute post
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2011 om 11:58. |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() We zouden het land voor enkele dagen helemaal moeten platleggen. Overal staakacties en betogingen. Dan beseffen onze vlaamse postjesjagers misschien eens dat ze fout bezig zijn.
Laatst gewijzigd door matthias999 : 30 juli 2011 om 11:58. |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://herselt.n-va.be/files/afdelin...er07072011.pdf
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 juli 2011 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
#115 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#117 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er echt pro-belgie aanhangers te vinden die een werkbare uitkomst zien in de onderhandelingen?
Iemand die een beetje logisch nadenkt ziet toch wel in dat de verzameling van partijen daar onmogelijk een regering kunnen vormen... |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus nogmaals aan de Belgicisten: stel dat de onderhandelingen die gedoemd zijn te 'lukken' mislukken, wat dan?