![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je zou die loonlijsten in Groot-Luik eens moeten zien!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() Wie zegt dat dat een geestesgenoot is? En zelfs als dat zo is, wat is de relevantie met hoe gij in het hoofd van anderen kunt kruipen?
#163 |
Minister-President
|
![]() O ja? Welke posts van mij dan? Ik denk nl. dat ik dat quasi nooit doe. (QUASI, dus één of twee berichten van mij waarin ik dat wel doe ontkrachten de stelling niet).
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze rechtlijnig blijft en haar verkiezingsbeloften niet wil breken?
![]()
#165 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laat die kiezers dat maar bepalen
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze compromis die niemand begrijpt? Of waar een andere invulling aan gegeven w aan de twee kanten van de taalgrens, om toch niet afgeschoten te worden door eigen kiezers (cfr. facciliteiten)? Die hebben meer problemen veroorzaak dan dat ze opgelost hebben.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zijn er zo bang van dat ze om het even wat gaan verzinnen om toch maar geen verkiezingen te moeten houden! Het is zielig om ze allemaal zien te wentelen in hun wanhoop!
![]() ![]() ![]()
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gemeenteraad was ik al lang van plan N-VA te stemmen. VLD stelt niet veel voor hier in Antwerpen
|
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De relevantie hiervan is dat u blijkbaar alleen zogenaamde 'Belgicisten' duidt op een euvel, terwijl u het hoofd draait en van niets gebaart wanneer 'niet-Belgicisten' zich bezondigen aan ditzelfde euvel.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2011 om 16:05. |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() VLD is er niet op vooruit gegaan sinds DeCroo. Van Campenhout en Annick De Ridder zijn ze kwijt. Gwendolyn Rutten schoffeert alleen en verwart assertiviteit met aggressie.
|
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Annick De Ridder heeft later niet waargemaakt wat ze aanvankelijk in haar marge had. Van Campenhout bleek uiteindelijk een lichtgewicht en louter goed voor gemeentepolitiek. Gendolyn Rutten is degelijk, bekwaam en to the point.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2011 om 16:15. |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Alleen woont ze niet in de provincie Antwerpen, en dat is net waar zwaargewichten nodig zijn...
|
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Mij iriteert ze. Ik ga voort op hetgene ik heb gezien tijdens de verkiezingsdebatten. Mensen niet laten uitspreken, verantwoordelijkheid bij anderen schuiven, ... . Ik heb de rol van de VLD altijd nogal ambigue gevonden sinds de regering viel en tijdens de onderhandelingen.
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2011 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
#175 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Tommelein blijft toch cum laude de meest ergerlijke politicus.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 30 juli 2011 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik stem nooit op Rutten. Zo'n irritant mens
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U stemt precies liever op mensen zoals Margaret Thatcher. Dat noemde ik nu pas een irritant mens.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 juli 2011 om 17:00. |
![]() |