![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#242 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Marie van de Koster schreef netjes voor U uitgespeld: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook de schrijver van het boek '' De weg naar de islam'' waarin hij oproept homo's te vermoorden door ze van de hoogste torens te gooien en liefst nog met het hoofd naar beneden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Minister
|
![]() Geknipt wegens belediging.
Laatst gewijzigd door Pontifex : 31 juli 2011 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt u dat dat moet kunnen! U bent inderdaad aardig op weg om moslim te worden! En ja, ik had er persoonlijk last van toen vorige zomer een paar Marokkaanse jongetjes probeerden de deur van het toilet in te stampen waar ik op zat omdat ik hen stoorde bij het willen lastig vallen van jonge meisjes en toen ze die deur niet kapot kregen een brandende sigaret binnen gooiden die me net miste. Ja, ik had er persoonlijk last van dat een hele moslim-familie de gang in het Stuivenberg-hospitaal blokkeerde toen ik met mijn zus en haar kleinkindje ons haastten om voor dat kind zsm bij de dokter te geraken, terwijl die voltallige familie gewoon stond te wachten. Ja, ik heb er persoonlijk last van dat de vrijheid van meningsuiting bedreigd wordt door een totalitaire godsdienst die geen andere overtuigingen naast zich toelaat. Ja, ik heb er persoonlijk last van dat het gevoel voor humor bedreigd wordt hier in het Westen omdat een simpel mopje waarin de islam betrokken is als reden wordt aanzien om doodsbedreigingen te uiten (cfr de fameuze mohammed-cartoons). Ja, ik heb er persoonlijk last van dat mensen die voor hun mening uitkomen ongestraft mogen vermoord worden door de eerste de beste moslim, zoals Salmon Rushdie mag ondervinden (u weet wel die essayist en schrijver van fictie en voorvechter van de vrijheid van meningsuiting). Verder zou ik graag willen dat u het debat hier op het forum voert. Wat betreft uw PB "Maar zo'n schrik dan dat ik me zou bekeren? Waarom eigenlijk? Msschien zijn die bekeringen nodig om de islam te doen evolueren." kan ik dan ook enkel antwoorden : lees mijn bovenstaande opmerkingen, lees het artikel van Etienne Vermeersch. En vooral - als u van uw kinderen houdt - realiseer u dan dat een dochter evenveel waard is als een zoon.
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Islam's Latest Contributions to Peace "Mohammed is God's apostle. Those who follow him are ruthless to the unbelievers but merciful to one another" Quran 48:29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is één van de redenen waarom ik de boeken van Elst KOOP en ze niet gewoon in de bib ga halen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 juli 2011 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gij verdient er zonder twijfel de eerste prijs in ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Overigens, het was toch U dat klaagde dat de man één pispot meer had den vrouw? Zoja, in welke mate kunnen we U serieus nemen in het betoog "onderdrukking van de vrouwen". En ja, ik laat de essentie van uw post open. U laat vragen open ![]() 2 can play that game. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1...and,buitenland Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Minister
|
![]() Och ni zeveren Cyanara
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
- hij vreest dat ze een minnaar heeft als ze naar de bakker gaat - hij vreest dat ze over hem kwaad vertelt als ze naar de groentewinkel gaat - hij vreest dat ze naar de vlaamse bakker en vlaamse groentenwinkel gaat ipv naar die van zijn broeder en landgenoot etc... etc.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Minister
|
![]() Dus we maken er een sport van wat de koran zegt?
OK!!! Na de ramadam zullen we eens vergeljken, moslims en volgers van de bijbel. Is het goed? We gaan vergelijken!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() daar heeft hij toch nog nooit over gehoord. Onze alleswetende vriend léést toch geen boeken, dat is tijdverlies zegt 'm.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 juli 2011 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
Minister
|
![]() Hoezo? Ge laat hem eraf
![]() Citaat:
ALS ik ervoor zou kiezen de Koran te volgen, moet ik als moslim door het leven. En als ik dat zou doen volgens de koran voorschrijft, moet je mij niet vrezen. Dan zal ik het respect voor de medemens eruit nemen, en niet het oorlog voeren tegen de ongelovigen. Want die teksten zijn geschreven in tijden van oorlog en moet je relativeren in DIE TIJDEN. Citaat:
Bekijk de mensen, ... Marie sprak van wat er gebeurt in Afghanistan. Maar ze zwijgt van de moslims die het daar hier ontlopen. Eenzijdige stories zijn noties. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met je liefdesleven? al bekeerd en gehuwd voor de imam zodat ge haar na 21.30 kan bevredigen (eten, neuken, slapen, eten en oeps het is al terug 5 uur). |
|
![]() |
![]() |