Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 3 augustus 2011, 12:57   #21
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Ik vind dat het een heel erg VB gehalte vertoont...

Alles wit of zwart... Geen kleurschakeringen...

Maar ik kan me natuurlijk vergissen...
Misschien heeft het wel ergens iets met de Hollandse PVV van Wilders te maken? Alhoewel: die kunnen geen zwart zien of ruiken.

Laatst gewijzigd door fonne : 3 augustus 2011 om 12:57.
fonne is offline  
Oud 3 augustus 2011, 17:39   #22
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

De beste manier om bij verkiezingen niet als een gieter af te gaan is : niet aan de verkiezingen deelnemen. In Leterme’s geval is het bovendien de enige manier.

Voor wie een minimum aan beroepsbekwaamheid bezit zou één en ander geen probleem zijn, maar voor Leterme wel, natuurlijk : niemand kan met zo’n nietsnut iets aanvangen.

Dan maar hengelen naar één of ander postje waarvoor geen bekwaamheid is vereist.

Dat Leterme, bij gebrek aan enig animo, zowaar publiekelijk naar zo’n postje moet hengelen is op zich al een afgang van jewelste, maar gelukkig beseft de man het niet zelf : extreme onbenulligheid heeft dat nu eenmaal als (enig) voordeel.

En hoe zou het inmiddels met Sofie Haesen zijn ? Zou zij nu al gesnapt hebben dat ze met een lachwekkend onnozelaartje getrouwd is ?
Gwylan is offline  
Oud 3 augustus 2011, 17:43   #23
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

't zou ook kunnen dat hij nieuw vrouwvolk zoekt om mee te kunnen twitteren.
Zucht is nu online  
Oud 3 augustus 2011, 18:05   #24
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
Wat DSK kan, kan hij ook.
Weeral te laat. De post is al gepakt. Ge moet een beetje rapper zijn in die dingen
Oud 3 augustus 2011, 18:33   #25
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
De beste manier om bij verkiezingen niet als een gieter af te gaan is : niet aan de verkiezingen deelnemen. In Leterme’s geval is het bovendien de enige manier.

Voor wie een minimum aan beroepsbekwaamheid bezit zou één en ander geen probleem zijn, maar voor Leterme wel, natuurlijk : niemand kan met zo’n nietsnut iets aanvangen.

Dan maar hengelen naar één of ander postje waarvoor geen bekwaamheid is vereist.

Dat Leterme, bij gebrek aan enig animo, zowaar publiekelijk naar zo’n postje moet hengelen is op zich al een afgang van jewelste, maar gelukkig beseft de man het niet zelf : extreme onbenulligheid heeft dat nu eenmaal als (enig) voordeel.

En hoe zou het inmiddels met Sofie Haesen zijn ? Zou zij nu al gesnapt hebben dat ze met een lachwekkend onnozelaartje getrouwd is ?
De vorige verkiezingen kwam hij op in West-Vlaanderen en haalde hij het meeste stemmen. Dubbel zoveel als n° 2 : Hilde Crevitz, ook CD&V.

Alle polls wijzen uit dat Yves Leterme er op vooruit gaat in populariteit.

Leterme gaan als een trouwe CD&V partijman meedoen aan de verkiezingen tot aan zijn pensioenleeftijd.

Leterme voert nu een ondankbare klotejob uit maar hij doet het met glans. Dat wordt door de kiezers gewaardeerd.

De rest zijn pure komkommertijd roddels.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 3 augustus 2011, 19:02   #26
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De vorige verkiezingen kwam hij op in West-Vlaanderen en haalde hij het meeste stemmen. Dubbel zoveel als n° 2 : Hilde Crevitz, ook CD&V.

Alle polls wijzen uit dat Yves Leterme er op vooruit gaat in populariteit.

Leterme gaan als een trouwe CD&V partijman meedoen aan de verkiezingen tot aan zijn pensioenleeftijd.

Leterme voert nu een ondankbare klotejob uit maar hij doet het met glans. Dat wordt door de kiezers gewaardeerd.

De rest zijn pure komkommertijd roddels.
Door een 200% belgicist bewonderd worden... Dat is voor een Vlaming de allergrootste vernedering...

Vraag is natuurlijk... hoe Vlaams voelt Leterme zich nog?
freelancer is offline  
Oud 3 augustus 2011, 19:30   #27
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
... en dat is dan nog in de Westvlaanders, waar de CVP-stemmers het traagst van begrip zijn.
Ik ben ook van de West-Vlaanders, maar ben die Leterme al jaren beu.
Dat hij ineens naar Wallurdistan verhuist, dan kan hij heelder dagen de lof van België zingen.
Oud 3 augustus 2011, 20:10   #28
born2bewild
Banneling

Standaard

is gewoon een maneuver van die vent
Hij ziet dat dat werkt bij ET van rompuy: die doet zogezegd ook alles tegen zijn goesting
born2bewild is offline  
Oud 3 augustus 2011, 20:10   #29
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Door een 200% belgicist bewonderd worden... Dat is voor een Vlaming de allergrootste vernedering...

En dan nog wel iemand die ooit als staatsgevaarlijk is omschreven.
De enigen die vinden dat Leterme een goede job doet is Leterme en de helft van de CD&V. En dat is op zich ook al een zwakke prestatie.
stuyckp is offline  
Oud 3 augustus 2011, 20:11   #30
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
De enigen die vinden dat Leterme een goede job doet is Leterme en de helft van de CD&V. En dat is op zich ook al een zwakke prestatie.
de francofonen vinden hem ook wel goed nu
born2bewild is offline  
Oud 3 augustus 2011, 20:23   #31
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
de francofonen vinden hem ook wel goed nu
Natuurlijk Leterme loopt nu in het gareel en verdedigt de status quo.
Ik vraag me af wat er gebeurd is om Leterme zo plots te laten veranderen in Belgicist. Er is hem iets beloofd, of iets dergelijks.
Maar zijn geloofwaardigheid heeft het geen deugd gedaan.
stuyckp is offline  
Oud 3 augustus 2011, 20:34   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af wat er gebeurd is om Leterme zo plots te laten veranderen in Belgicist. Er is hem iets beloofd, of iets dergelijks.
Hij is dat altijd al geweest. Als hij ook maar een greintje Vlaams had geweest dan had hij nooit Vlaams minister-President geworden.

En Beke doet nu juist hetzelfde. "Kijk eens wat voor Vlaming ik ben?" En dan terug de broek laten zakken zoals de lakeien dat ze zijn. Het belangrijkste voor die mensen is de continuatie van hun Belgiscistisch profitariaat.

En weer trapt de Vlaming erin, keer op keer opnieuw, ze willen gewoon bedrogen worden, ze zwelgen erin.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 augustus 2011 om 20:37.
Xenophon is offline  
Oud 3 augustus 2011, 20:35   #33
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Leterme voert nu een ondankbare klotejob uit .
Uhm neen.

De ondankbare klotejob werd uitgevoerd door Marianne Thyssen, als ik me goed herinner.

Yves heeft geen enkel recht van klagen over zijn job.
Oud 3 augustus 2011, 20:41   #34
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Uhm neen.

De ondankbare klotejob werd uitgevoerd door Marianne Thyssen, als ik me goed herinner.

Inderdaad ik hoor nog steeds haar mantra "een onderhandelde oplossing".
Wie gelooft die mensen nog ?
stuyckp is offline  
Oud 3 augustus 2011, 20:44   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij is gewoon te laf om toe te geven dat hij op een zeker ogenblik bezweken is.

Het feit dat het ons nu economisch wat beter gaat, dank zij Duitsland en uitsluitend dank zij Duitsland, grijpt hij aan om zichzelf wat in het zonnetje te zetten.
Zo kan hij verdoezelen dat hij zo'n enorme bocht gemaakt heeft.

Voorts is hij een kieken in het kwadraat, met zijn uitschuivers in zijn privé-leven. 't Is overdreven om dat zijn DSK-affaire te noemen, maar op Vlaams niveau ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 3 augustus 2011, 20:46   #36
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uhm neen.

Wat doet Marianneke dan , dat ze te beklagen zou zijn, buiten een dikke pree opstrijken om zo goed als niks te doen?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 3 augustus 2011, 20:47   #37
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... en dat is dan nog in de Westvlaanders, waar de CVP-stemmers het traagst van begrip zijn.

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...itiek-beu.aspx
De heer Leterme geniet al jarenlang en nu nog steeds mijn volle steun wat betreft het vinden van een job ver van hier.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 3 augustus 2011, 21:27   #38
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hij gaat nog eindigen als Guy Verhofstadt. Als tweede meest populaire politicus....

... van Wallonië.
fonne is offline  
Oud 3 augustus 2011, 22:04   #39
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 3 augustus 2011, 22:06   #40
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat moet Leterme dan wel doen ?

Hij kan moeilijk zijn regering laten vallen. Ze zijn al gevallen. Hij heeft nu een klotejob, en een ondankbare dan nog wel. Het is omdat hij deze met flair doet dat zijn populariteit stijgt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be