![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Fundamentalisme wordt niet afgerekend op het aantal koppen dat er gesneld worden. Men kan fundamentalistisch van inborst zijn zonder ooit één vlieg kwaad te hebben gedaan. uitvlucht Uitspraak: ˈœytflʏxt uitvluchten Zelfst. Naamw. wat je bedenkt om iets niet te hoeven doen. Synoniem: excuus. Synoniem: smoes `een slappe uitvlucht verzinnen` Gevonden op http://www.woorden.org/woord/uitvlucht uitvlucht draaierij, ontwijking, palliatief, praatje, smoes, uitweg, verschoon, voorwendsel Uw toevoeging van een smiley vind ik overigens het enige intelligente aan gans uw reply. Het bewijst dat u minstens de kennis hebt om deze aan uw bericht toe te voegen, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoewel het verre van politiek correct is om te stellen, natuurlijk. Mohammed deed zelf niks anders dan oorlog voeren, gevangenen laten onthoofden of in slavernij wegvoeren, of karavanen overvallen. Maar in de politiek correcte verkrampte maatschappij van vandaag moogt ge op dat spagaat in hun verstarde denken niet wijzen, en moet ge tot in den treure toe maar blijven herhalen dat islam vrede is (en zelfs dat is een doelbewuste leugen, salaam is vrede, islam is onderwerping). En dus moeten we maar blijven zeggen dat een moslim die een aanslag pleegt ter glorie van zijn geloof een terrorist is, terwijl hij eenvoudigweg doet wat zijn stichtend voorbeeld hem voordeed.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uw mening. Tof he.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is (mede)verantwoordelijk voor de gevolgen, voor de haat die hij zaait en opwekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() Naar het schijnt zijn ouders verantwoordelijk voor hun kinderen, voor de opvoeding van hun kinderen.
Het zijn echter niet uitsluitend de ouders die hun kinderen (op)voeden met ideeën, overtuigingen, ideologieën. Maar naar het schijnt zijn de ouders verantwoordelijk, de anderen niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() [quote=maddox;5608200
Die kans is groot, met als motto "ken uw vijand".[/QUOTE] Verspil uw tijd daaraan maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MAX BAUER : 5 augustus 2011 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem het geen tijdverspilling, maar voorbereiding.
Tijdverspilling is "TV kijken". Maar da's een persoonlijke interpretatie nietwaar. En dan ga ik nu nog een spiebaan steken in een tandwiel. (en neen, da's niet voor mijn werk) Wat vind U van de stelling waar U niet op geantwoord hebt. Een stelling die trouwens uw woorden gebruikt, op 1 klein detaïl na. Citaat:
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, met die interpretatie zitten we weer terug bij de start van't topic. Zijn Breiviks acties het resultaat van een doorgedreven haatdiscours tegen een bepaalde, al even haat en geweldsvolle ,religie?
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De internationale van de islamhaters hebben boter op het hoofd. En dat mag en moet gezegd worden. Breivik is weliswaar persoonlijk verantwoordelijk voor z'n daden, maar de islamhaters hebben hem wel de nodige psychologische munitie gegeven. De haat die men op webstekken en in blaadjes van de islamhaterij soms kan lezen moest één of andere gek vroeg of laat wel eens inspireren. Wat mij betreft, blaadjes zoals The Brussels Journal gewoon verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() Geen toeval dat het Britse contact actief was/is in de misdaadorganisatie English Defence League, een door zionisten gefinancierde organisatie die plots na het succes van de BNP in het VK vanuit het niets opdook. De EDL was vroegerhelemaal niet zionistisch gezind en was weggekwijnd, had geen financiële middelen of militanten meer. En hop, plots staan ze daar in een mum van tijd op demonstraties met israël-vodden te zwaaien...
![]() Moest het militante succes van de BNP gestopt worden beste MI5 annex Mossad annex.... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch eigenaardig , als ik zo'n dingen post ivm de KGB connectie met Greenpeace, dat ik helemaal geen beeld of klank krijg.
![]() |
#378 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door iemand te beschuldigen van haatzaaien zaai je zelf haat. U maakt zich dus post factum en intrinsiek even schuldig als Wilders (in uw wereldje hé) behalve dat niemand aandacht schenkt aan uw schrijfsels in tegenstelling tot Wilders. Let op: in mijn eigen wereld ligt de grens van vrije meningsuiting bij het oproepen tot geweld en daar gaat oa de islam, nazisme, communisme over de schreef en niet Wilders en het VB die beiden dagdagelijks worden vrijgesproken van dat soort zaken.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 augustus 2011 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te dom? Te lui? Of moeten we gokken op "te alwetend"?
'k moet toegeven, U slaagt erin wat zelfs Artisjok niet voor elkaar krijgt. Dat is al een opsteker van formaat. Maar ik gok niet. Één gokverslaafde in de familie is al erg genoeg. Citaat:
![]() |