![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() straks gaat cynara ook nog eisen dat niet-landbouwsters mogen meedingen naar de titel schoonste boerin van Vlaanderen.
Zo'n missverkiezing is trouwens een ferme discriminatie van de man. Zelfs al staat hij beeldig in bikini, hij zal nooit de eerste prijs wegkapen !
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, als ik het goed begrijp, is de vraag of ludieke verkiezingen mogen worden gehouden of niet binnen een selectieve doelgroep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat vindt U zo ludiek aan die Maghreb verkiezing? of vindt U alle schoonheidswedstrijden ludiek? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 augustus 2011 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs Miss Belgique is de laatste tijd een Miss Maghreb of Miss Turkije. Als ze een groene kandidate vinden, dan wint die ook. Wat ik wel grappig vond was dat de beeldmooie Miss Nederland aan Miss Universe deelnam voor.... haar eigen land, nl. Turkije. En trouwens, was het hier of in Frankrijk dat men niet mocht eisen dat de nationale voetbalploeg minstens voor de helft uit autochtone Fransen moest bestaan. Klaarblijkelijk mogen ze wel eisen dat ze een Maghreb-ploeg bijeenzoeken. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 augustus 2011 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, ik zie niet in waarom geen schoonheidswedstrijd mag worden gehouden om de mooiste blondinne, of de mooiste rosse. Daarbij. Waarom miss-verkiezingen, en niet m/v ? Stel je een verkiezing miss-Antwerpen voor. Wil je dan enkel autochtone kandidaten ? Antwerpse of Antwerpenaar zijn worden relative begrippen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dubbelpaspoortigen niet toegelaten? Stamboom voorleggen (oei... dat gaat niet mogen) Westerse achternaam verplicht? (zegt ook niet veel als papa met een afrikaanse huwde). Nou ja, ik denk dat het een pure persoonlijke bedoening zal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Oei...
Citaat:
http://www.vandaag.be/lifestyle/7491...ndelde-me.html Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 augustus 2011 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Cynara Cardunculus;5605472]Zal ik je even wakker maken?
Citaat:
WTF !!!! ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vraag jij het eens aan Yussuf of dat mag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens zo'n Miss verkiezing staat bol van de discriminerende regels. Neem nu de Miss Belgie verkiezing. Enkel ongehuwde meisjes/vrouwen mogen meedoen. Dus een super knappe ,en bovendien slimme, rasechte vlaamse meid van pakweg 20 mag niet deelnemen indien ze gehuwd zou zijn. Is toch ook discriminatie ? Of wat met meisjes die bv wel superslanke en knap zijn,maar die pakweg maar 1m65 groot zijn.....die mogen ook niet deelnemen. Iedere verkiezing heeft zijn eigen regelment en voorwaarden tot deelname. En da's toch het volste recht van de organisatie, of niet soms? Als een bedrijf zoals Eukanuba een wedstrijd uitschrijft om de schoonste chihuahua van het land te verkiezen, dan ga ik toch ook niet eisen dat mijn windhonden mogen deelnemen en ga ik zeker niet klagen over discriminatie .
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een evenement als dit is een perfect voorbeeld van racisme. U zou de eerste moeten zijn om hiet tegen te protesteren, maar 't lijkt er op dat racisme in uw ogen éénrichtingsverkeer is... Als dit evenement geen klacht van het cgkr aan z'n pan krijgt moet men alle vormen van discriminatie op basis van ras of afkomst toelaten. |
|
![]() |
![]() |