![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom de Middellandse zee en niet de Atlantische oceaan ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat die al bezet is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer begeeft een ernstige brave werkzame m/v zich aan 'geweld'?
Als hij/zij al te lange tijd het bloed van onder zijn nagels gepest wordt. Wie dus de zaken verkeerd aan het organiseren is, moet zich rekenschap geven dat hij af en toe een opluchtende, maar zeer kort opluchtende, godverdoeme hoort roepen. Maar ook zich rekenschap geven dat hij te ver kan gaan. En dan ... Het is dus geen kwestie van oproepen tot geweld. Het is wel een kwestie van de voorwaarden te scheppen om iemand aan te zetten tot zulke oproepen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Wel, waarom organiseren we geen grote mars van minstens 100.000 vlamingen in Brussel tegen de nota van Di Rupo. Misschien dat die politiekers dan eens eindelijk naar het volk gaan luisteren!!
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en waar ga jij die 100.000 Vlamingen vinden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ik denk dat dit niet zal gebeuren omdat "we" geen Vlaams Front kunnen vormen. NVA wil niks te maken hebben met VB. en wie zal er gaan betogen denk je? NVA+VB kiezers natuurlijk. Tenzij er ook nog een halve CDV tegen de duikvlucht van Beke is?
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar 't schijnt is die Middellandse Zee toch al een open riool.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het meer voor van die "marsen" zoals 13 juni, niet-jongstleden.
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hoor vanuit vrienden en familiekringen dat ze de traditonele partijen ook meer dan beu zijn en dat ze vanaf nu ook voor nva zullen stemmen dus volgens mij kan je die 100.000 vlamingen wel vinden. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Als extreem-links geweld mag prediken dan mag extreem-rechts dit ook doen.
http://www.dewereldmorgen.be/blog/er...d-liberation-m Laatst gewijzigd door Ratatosk : 9 augustus 2011 om 10:47. |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Dat front is niet nodig als de organisator gewoon aangeeft dat het tegen de nota Di Rupo is. In dit geval is zowel VB als N-VA welkom evenals eender welke Vlaming en zelfs Waal die gewoon tegen die nota is. Ik denk dat eender wie die werkt en spaarcentjes op zijn boekske heeft staan tegen die nota zou moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank voor de uitleg. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() |