|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. | 
|  | Discussietools | 
|  10 augustus 2011, 15:37 | #1 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  4 juni 2009 Locatie: België 
				 |  N-VA insider getuigt: binnen maximum twee weken een regering Een maand geleden meende een parlementaire medewerker van de N-VA dat indien CD&V zou plooien, er binnen maximum twee weken een regering is. Waar is die dan? 
				__________________ Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld  Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir...  FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 10 augustus 2011 om 15:39. | 
|   | 
|  10 augustus 2011, 15:39 | #2 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 26 december 2008 Locatie: De Nederlanden 
				 |   CD&V heeft naar mijn weten niet geplooid. ze hebben wel toegestemd om te luisteren naar de andere zeven partijen. en wat is je punt nu? | 
|   | 
|  10 augustus 2011, 15:39 | #3 | |
				 |   Citaat: 
  Nou, dat had ik hier nog niet gehoord. 
				__________________ Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld  Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir...  FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: | |
|   | 
|  10 augustus 2011, 15:42 | #4 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  1 februari 2007 
				 |   Wat is eigenlijk uw punt? Jij beweert al een jaar dat het regeerakkoord er zit aan te komen. 
				__________________ In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! | 
|   | 
|  10 augustus 2011, 15:44 | #5 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 26 december 2008 Locatie: De Nederlanden 
				 |   Citaat: 
 maw er komt geen nieuwe federale regering Laatst gewijzigd door Shadowke : 10 augustus 2011 om 15:44. | |
|   | 
|  10 augustus 2011, 15:56 | #6 | |
| Minister-President Geregistreerd: 27 december 2010 
				 |   Citaat: 

__________________ Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. | |
|   | 
|  10 augustus 2011, 16:01 | #7 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 31 mei 2009 Locatie: Antwaarpe 
				 |   Citaat: 

__________________ Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) | |
|   | 
|  10 augustus 2011, 16:03 | #8 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd:  2 juni 2010 Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen 
				 |   Wow, één enkele N-VAer gevonden die een foute voorspelling deed... dit van de King of Failed Predictions... dat ge het durft... 
				__________________ derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. | 
|   | 
|  10 augustus 2011, 16:04 | #9 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd:  2 juni 2010 Locatie: Onafhankelijk Vlaanderen 
				 |   Eerlijk gezegd wie had gedacht dat die eikels drie weken vakantie gingen nemen, met al de crisissen en problemen. Ongeloofelijk... 
				__________________ derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. | 
|   | 
|  10 augustus 2011, 16:05 | #10 | |
| Parlementsvoorzitter Geregistreerd:  8 juni 2010 
				 |   Citaat: 
 Knoeier | |
|   | 
|  10 augustus 2011, 16:28 | #11 | 
| Minister Geregistreerd: 23 augustus 2007 
				 |   ja, tga moeilijk gaan om een regering te vormen als al de 'onderhandelende' partijen op vakantie zijn he? 
				__________________ "La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." | 
|   | 
|  10 augustus 2011, 16:48 | #12 | 
| Banneling Geregistreerd: 17 februari 2004 Locatie: Vlaanderen 
				 |   hilarisch, een topic naar aanleiding van een uitspraak van mij   man toch, daar ga ik vanavond een goeie op drinken | 
|   | 
|  10 augustus 2011, 16:50 | #13 | |
				 |   Citaat: 
  Ik wil gerust volledig verkeerd zitten hoor, en dat er geen regering komt. Maar als je hoort wat de andere onderhandelaars zeggen ("dat er geen weken meer gesproken moet worden over oa bhv") dan blijf ik erbij dat de kans op een regering mét cd&v volgens mij nog altijd groter is dan ene zonder, en dat dit geen weken meer gaat duren eenmaal ze beginnen te onderhandelen. | |
|   | 
|  10 augustus 2011, 16:58 | #14 | ||
				 |   Citaat: 
 Citaat: 

__________________ Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld  Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir...  FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: | ||
|   | 
|  10 augustus 2011, 17:02 | #15 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  1 december 2008 Locatie: Rijks-Vlaanderen 
				 |   Citaat: 
 | |
|   | 
|  10 augustus 2011, 17:05 | #16 | 
| Parlementslid Geregistreerd: 16 maart 2009 Locatie: De wereld 
				 |   Vrij ridicuul om een thread te starten met als enige doel een medeforummer te bashen. | 
|   | 
|  10 augustus 2011, 17:09 | #17 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  1 december 2008 Locatie: Rijks-Vlaanderen 
				 |   | 
|   | 
|  10 augustus 2011, 17:12 | #18 | |
				 |   Citaat: 
 Dan zullen zowel Bwarrior en ik content zijn: ik blij want geen flutregering, hij blij want hij kan dan weer komen lachen dat ik fout was  | |
|   | 
|  10 augustus 2011, 17:14 | #19 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld  Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir...  FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: Laatst gewijzigd door BWarrior : 10 augustus 2011 om 17:16. | |
|   | 
|  10 augustus 2011, 17:16 | #20 | 
| Parlementslid Geregistreerd: 16 maart 2009 Locatie: De wereld 
				 |   Gewoon doen wat de rest van de wereld doet, niks geloven van wat politici zeggen. | 
|   |