![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"boycotten" vind ik niet direct de beste optie. Zoals je elders zegt, het wordt tijd dat alle democratische partijen de handen in elkaar slaan. Hoewel liberaal vind ik dat er collectieve belangen zijn, een dada van de sociaaldemocraten. Veiligheid bijvoorbeeld. Mechelen kent sinds het liberaal bewind een positieve evolutie, hoewel ik soms vind dat het een politiestad is geworden met een repressief karakter waar iedereen van de brokken deelt. En neen, aub geen sympathie voor een partij als een wolf in schaapskleren.
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Banneling
|
Drugs dealen was het probleem; niet omdat het drugs zijn, maar omdat ze illegaal zijn.
Met verkopers van andere goederen is er geen probleem, omdat die legaal en gereguleerd kunnen verkocht worden. Om dit probleem op te lossen moet er dringend nagedacht worden over een drugsbeleid. |
|
|
|
|
|
#183 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Maar een zo goed als mogelijk geobjectiveerd debat, rekening houden met maatschappelijke implicaties, gezondheidsargumenten, criminologische aspecten en -niet vergeten- diplomatieke overwegingen (vergeet niet dat o.a. grenscontroles drastisch zullen toenemen wanneer bv. cocaine hier vrij verkrijgbaar is) is erg wensbaar. Maar ik zou niet al te teleurgesteld zijn moest ik jou zijn als daaruit blijkt dat enkel cannabis voor legalisatie (bv vanaf 21 jaar) in aanmerking zou komen. En ik denk niet dat die dealers van in de Seefhoek zich enkel daarmee bezig houden. Laatst gewijzigd door Vito : 12 augustus 2011 om 10:32. |
||
|
|
|
|
|
#184 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Alcohol zorgt ook soms voor problemen; maar de handel niet; omdat de handel alcohol en dus ook de handel legaal is. De drug/alcohol kan voor problemen zorgen; en dat ligt aan de drug/alcohol. Ongeacht of die legaal is of illegaal. De handel zorgt voor problemen bij drugs omdat die handel illegaal is. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe verklaar jij de stijgende criminaliteit dan, de mensen die jij kent die ken ik ook maar die wonen meestal niet in kansarme achtergestelde buurten. |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ZERO TOLERANCE voor AL het crimineel gespuis, dus ja, ook voor corrupte sossen.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Geen beleid kan meer in zijn hemd gezet worden dan op deze manier. Waarvoor dank! En wat deze handelaren doen, is wat geen autochtoon ooit heeft gedurfd (heeft natuurlijk ook veel met onze politiek correcte repressie te maken natuurlijk, waar autochtonen gewoonweg in zo'n gevallen altijd mee te maken krijgen, maar kom)
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Allé Sugar, lees nu eens zelf wat ge schrijft. Moest een Smiley het op die manier zeggen, zou hij van een racistische uitspraak worden beticht.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Europees Commissaris
|
Diegenen die motten kregen op TV zagen er mij overigens zelfs eerder Oosteuropees uit, maar ik kan mij vergissen.
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Legaliseer het, maw haal de woekerwisten weg, en dan moeten ze weer iets anders zoeken dat illegaal is. Denk toch eens na voor je iets zegt!
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ja, ik schrijf toch niets verkeerd? Of denk je dat ik en andere allochtonen voorstander zijn van dat gekweek en gedop? Ik betaal ook voor die mensen hoor. Het verschil tussen mij en smiley is dat ik u religie niet zou bashen in een discussie waarin gij als autochtoon mij zou tegensteken.
|
|
|
|
|
#192 | |
|
|
Er waren ook Marokkanen die motten kregen door andere Marokkanen volgens mij. En terecht. Degene die ik heb gezien in dat café was inderdaad blank. De afkomst maakt niet uit zolang ze daar maar eens korte metten maken met het lakse beleid.
|
|
|
|
|
#193 |
|
Europees Commissaris
|
Welke partijen willen af van dat laks beleid?
|
|
|
#194 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#195 | ||
|
|
Citaat:
Op het moment van de feiten dacht ik nog aan dat rapport dat onlangs nog in de morgen verscheen over de racistische politie in Antwerpen. Ik heb toch al wat contact gehad met agenten van Antwerpen en vind die mensen helemaal niet racistisch wel heel realistisch. Dat is mijn ervaring met die mensen. En ik kan ze heel goed begrijpen wanneer ze zeggen dat ze bepaalde allochtone jongeren daar kotsbeu zijn, ze schijnen er nog heel veel geduld mee te hebben. Zo'n fratsen steken ze alleen uit in dit land, waar justitie met de dag faalt. In Marokko zou het gene waar zijn.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 12 augustus 2011 om 16:13. |
||
|
|
|
|
|
#196 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#198 | ||
|
|
Citaat:
In Marokko zijn ze vele strenger hoor. En ontsnappen uit de cel mag je vergeten. Daar waakt het leger.
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Minister
|
Citaat:
Indien uw klanten niet willen dat vreemdelingen in hun huis komen bij het installeren van een sectionaalpoort neem je toch gewoon geen allochtonen in dienst! Dat is het niet-laffe ding om te doen en je zaak te beschermen ! Oh wacht - dat mag niet. Want dat is Foei.
|
|
|
|
#200 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 12 augustus 2011 om 17:04. |
|
|
|
|