![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moest Suqar de fixatie op "alles is racisme" laten vallen zou ze nog op 't vb stemmen als 'k het goed begrijp...
Ondertussen kan je er wel vanuit gaan dat bots==>weerbots geeft en dat er nog wel wat te wachten staat in de buurt... |
|
|
|
|
|
#202 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Uiteraard zullen een deel van die gasten andere criminaliteit opzoeken. Maar een deel zal eerzaam drugshandelaar worden. Zonder overlast. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#203 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#205 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Banneling
|
Wat scheelt er Caroline ?...pissig omdat de allochtoonse middenklasse zich stilaan gaan afkeren van de sossen ?
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 12 augustus 2011 om 18:36. |
|
|
|
|
|
#208 | |
|
|
Geloof me, niet iedereen onder die gasten is arm. En ik spreek uit ervaring.
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je zit bijna juist, het is de middenklasse die nu aan het huilen is om het verlies van hun centjes. Ze staan er echter niet bij stil dat ze dit zelf mee in de hand gewerkt hebben. De ikke eerst mentaliteit waar zij aan deelnemen is nu net het probleem. |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dan staat ze er van te zien dat partijen die dit soort onzin verkopen de kiesdrempel nie halen..man man.. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Banneling
|
Je kan beter een voorbeeld nemen aan zij die zich elke dag inzetten om hun buurt aangenamer te maken. Er zit krapuul, maar het grootste krapuul woont niet in die buurten.
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U hoeft helemaal niets te geloven van wat ik schrijf, maar ik ga er voor het gemak van uit dat ik tot nu toe nog altijd beter veel beter dan u wéét wat mijn leerlingen mij vertellen. Ik hoor het namelijk met mijn eigen oren, en daar is voorlopig niks mis mee. U hebt duidelijk niet het flauwste benul van wat ik mijn armere medemens toewens. Wees gerust: schaamte is daar in elk geval niet bij. Er is niet één corrupte politieker die ik de mijne kan/mag/wil noemen, en ik zou dat ook erg graag zo houden. Corrupte politiekers horen met z'n allen in de gevangenis, en telkens wanneer ik mijn steentje kan bijdragen om ze daar ook te krijgen, zal ik mij met véél plezier van deze nobele taak kwijten. Nog een prettige avond verder, djimi
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En welke bijdrage mag dat dan wel zijn? Op welke wijze breng jij uw steentje bij? |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 12 augustus 2011 om 19:01. |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zalig zijn de armen van geest, zelfs al geraken zij het Koninkrijk der Hemelen niet binnen omdat ze er niet in slagen de toegangspoort te vinden: http://www.rva.be/
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je bewijst bij dit schrijven enkel maar wat ik al vermoede over u als persoon. |
|
|
|
|
|
|
#218 | |||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U zult nog wel van ons horen. Om het met de vrt.be te zeggen: "nog even geduld".
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht nochtans dat u mij kende, dat u wist waar ik woonde, en dat u wist wat mijn leerlingen mij vertellen?
|
|
|
|