![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Voor wie kies jij? | |||
Morelleke Forelleke, da's een toffe moderne VB-babe |
![]() ![]() ![]() |
19 | 57,58% |
Alexandra Colen, die is voor het behoud van gezinswaarden van mijn bomma. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 42,42% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Vrouwen horen niet thuis in politiek.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Wat dan met andere politieke partijen die zowel een linker als een rechtervleugel hebben? Waarin zowel Belgicisten als Flaminganten zetelen?
Tegenstrijdige belangen bestaan er in zowat alle partijen.
#24 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat Colen de homos in het verdomhoekje wil. Wat ze echter wel zegt is dat we homosexualiteit niet moeten promoveren zoals dit nu aan de gang is. Er word gemiliteerd door homosexuele organizaties om zoveel jongeren als mogelijk in homosexualiteit te betrekken. Het Vlaams Blok zelf heeft nooit een standpunt tegen homosexualiteit ingenomen. Maar het standpunt is wel dat homosexualiteit niet bemarkt moet worden. En het standpunt tegen het homohuwelijk is toch ook meer dan normaal. In de Europese en Christelijke ethiek is een huwelijk een verbond dat gesloten wordt tussen man en vrouw. Als niet-gelovige ga ik volledig akkoord met het standpunt dat hierover ingenomen wordt door de Paus. Als fundamentalistische katholieke legt Colen hier meer nadruk op dan vele anderen. Dat is haar goed recht. Voor mij is het onmiskenbaar dat Europa in een spiraal van moreel verval zit en eeuwenoude ethische waarden systematisch afgetakeld worden. Historisch betekent dit het einde van onze beschaving zoals wij die reeds honderden jaren kennen en bereiden wij de weg voor voor een overname van Europa voor een nieuwe beschaving en in ons geval waarschijnlijk een Islamitische. Of de homosexuelen dan in een even verdraagzame omgeving zullen verkeren laat ik over aan de verbeelding.
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat Colen de homos in het verdomhoekje wil. Wat ze echter wel zegt is dat we homosexualiteit niet moeten promoveren zoals dit nu aan de gang is. Er word gemiliteerd door homosexuele organizaties om zoveel jongeren als mogelijk in homosexualiteit te betrekken. Het Vlaams Blok zelf heeft nooit een standpunt tegen homosexualiteit ingenomen. Maar het standpunt is wel dat homosexualiteit niet bemarkt moet worden. En het standpunt tegen het homohuwelijk is toch ook meer dan normaal. In de Europese en Christelijke ethiek is een huwelijk een verbond dat gesloten wordt tussen man en vrouw. Als niet-gelovige ga ik volledig akkoord met het standpunt dat hierover ingenomen wordt door de Paus. Als fundamentalistische katholieke legt Colen hier meer nadruk op dan vele anderen. Dat is haar goed recht. Voor mij is het onmiskenbaar dat Europa in een spiraal van moreel verval zit en eeuwenoude ethische waarden systematisch afgetakeld worden. Historisch betekent dit het einde van onze beschaving zoals wij die reeds honderden jaren kennen en bereiden wij de weg voor voor een overname van Europa voor een nieuwe beschaving en in ons geval waarschijnlijk een Islamitische. Of de homosexuelen dan in een even verdraagzame omgeving zullen verkeren laat ik over aan de verbeelding.
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dan vraag ik u om haar te bellen en van dit bericht op de hoogte te brengen
||
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"In een vrij, sterk, eenwordend Europa moet een einde worden gesteld aan alle mogelijke ontaardingsverschijnselen als homohuwelijken en transseksuele fokkerijen!" __ Een en ander brengt evenwel mee dat op een kordate wijze afstand moet genomen worden, ja een veroordeling uitgesproken, over alle agressief homoïsme of lesbianisme. Ik denk hier aan die regelmatig weerkerende homo- en lesbiennedagen en betogingen, welke doorgaans gekenmerkt worden door platheid en vulgariteit, door smakeloosheid en onsmakelijkheid." ___ "U weet hoe homo's gemeenschap hebben? Het is een in se gewelddadige daad waarbij men iemand binnendringt langs een tegennatuurlijke weg. Mijn broer heeft deze dramatische ervaring verwerkt door ze goed te praten. Hij werd zelf homo. Ik vermoed dat de meeste homo worden doordat ze door homo's zijn misbruikt. Zo plant homofilie zich voort." ___ "Wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft aangetoond dat het gemiddeld leeftijdsverschil tussen man en vrouw bij hun eerste huwelijk ongeveer 1 jaar is. Bij een tweede huwelijk is de man gemiddeld 9 jaar ouder dan zijn vrouw. Zo worden dus voortdurend jonge vrouwen weggedraineerd van de jongemannenmarkt naar de ouderemannenwereld. Waardoor schaarste ontstaat op eerstgenoemde markt. En wat stellen we vast?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar om een perverse oplossing van een acuut probleem." __ "de eis van de homo's is ingegeven door geldzucht. De nalatenschap van een homoseksueel is vaak zeer omvangrijk, veel omvangrijker dan die van iemand die kinderen heeft grootgebracht. Homo's behoren in onze maatschappij tot diegenen die over het meeste geld beschikken" ___ "het jongerenmagazine Teek van februari 1998 verklaarde ze: " Ik vind homoseksualiteit vies en de homoseksuele praktijk een perversie." en in Het Nieuwsblad van 16 december 1996: "De homoseksuele praktijk is tegennatuurlijk. Zij is een degradatie van het menszijn en druist in tegen de orde van de schepping." __ "STOP DE PERVERSIE. Wij wensen niet dat onze kinderen op school om begrip wordt gevraagd voor holebi’s. Holebiseksualiteit is promiscuïteit. RED UW KIND."
![]() |
![]() |
#32 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Btw: Is Alexandra Colen = Jan van den Berghe??? ![]()
![]() |