![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ylIJbfnugHk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wel een beetje tè. Is wel de bedoeling dat mijne verkeersaggressor het overleeft he. Ik wil hem het genoegen gunnen van een (hopelijk) zware straf/boete. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tenslotte: het is nu ook ni de bedoeling dat potentiële aggressors voor het leven verminkt worden ofzo. Ik weet alleen dat ze -zonder blijvende schade op te lopen- mij dat geen 2de keer zullen lappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() Wat is uw voorzorg eigenlijk als ik zo cerieus mag zijn Txiki oei tis trixie
![]() Laatst gewijzigd door Alienation : 14 augustus 2011 om 19:46. Reden: trixie |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Moest ik kluiten teveel hebben, ik zou mij alleszins zoiets installeren. Een beter anti carjack systeem bestaat er gewoonweg niet. Ene keer verzoeken, move over! Neen? kaboem! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee, maar ik vind het wel erg wat bv mijn schoonzus meegemaakt heeft. Die werd gewoon klemgereden door 2 jonge gasten. Haar portier werd opengetrokken en ze kreeg een vuistslag in haar gezicht OMDAT ze te traag reed...sindsdien heb ik mijn voorzorgen genomen. Vind ik spijtig want ik ben tegen geweld. Ik kan bij wijze van spreken nog geen vlieg doodslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil het weten ![]() Ik heb eigenlijk niets in den auto zitten dat mij kan beschermen.... daar moet ik ook eens over nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pas op, ik pleit niet voor snel rijden, maar dat je door te snel rijden maar enkele minuten zou kunnen winnen, klopt niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() De oorzaak van verkeersagressie is dat 99% van de mensen niet met een auto kunnen rijden.
Ik zie maar weinig chauffeurs die vlot, soepel, anticiperend en veilig rijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Ge hebt inhalende vrachtwagens, stukjes file, op- en afritten. 150 rijden ipv 100 (of 120 zoals meestal het geval) scheelt heel weinig in tijd.
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Dat scheelt wel alboreto, maar weinig in de bebouwde kom.
Op autostrade scheelt dat wel. Als ik via autostrade kom hoor ik dikwijls "amai ge zijt er rap". Maar moet ik door de bebouwde kom ergens naartoe hoor ik dat nooit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Vele mensen zijn niet 100% met autorijden bezig en zij verre van de perfecte chauffeur. Daar moeten we dan ook rekening mee houden en zorgen dat we als perfecte bestuurder anticiperen op onze minder perfecte medemens. Trouwens, 90% vind zich een beter dan gemiddeld bestuurder.
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Tenzij dat ge om 3 uur 's ochtends rijdt, dan klopt het wel.
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geloof mij, snelheid op autostrade scheelt wel degelijk. daar komt ge geen lichten tegen. Bij fille is het iet anders, maar het spitsuur is altijd hetzelfde he... Een accident daarentegen voorzie je niet, dan moete maar aanschuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Wat u uw rijbewijs kan kosten.
Citaat:
Die luttele minuutjes zijn de stress, het meerverbruik en het verhoogde risico niet waard.
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Als ik tegen 180 naar Antwerpen vlam ben ik er op pakweg 35 min, dag en nacht. De linkerbaanvak is amper bezet. Ze gaan direct opzij voor ne duwer.
Maar rij ik 100 a 110 duurt het bijna een uur. ik kan alleen maar vanuit mijn ervaring praten he... En ik ervaar dat sneller rijden op de autostrade u wel degelijk sneller ergens naartoe brengt. In de bebouwde kom zie ik alle ingehaalde achteraan aansluiten bij een rood ligt, dat wel ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Da gij uw rijbewijs nog nie kwijt zijt... ![]()
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 15 augustus 2011 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Ik wil u gerust zien hoor. Geen probleem! Alles kan via pm geregeld worden.
|
![]() |
![]() |