![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk jij maar verder naar vitaya.
|
|
|
|
#682 | |
|
Minister
|
Citaat:
Les: geen conclusies trekken over mij, maar me nemen zoals ik ben. |
|
|
|
|
|
|
#683 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#684 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik hoef tenminste geen quotes te vervalsen. |
|
|
|
|
|
|
#685 |
|
Minister
|
Alboreto,
En dit is een zelfde betoging! |
|
|
|
|
|
#686 |
|
|
Omdat het dezelfde foute redenering is.
|
|
|
#687 |
|
Minister
|
Laten we gewoon bij de essentie blijven en niet persoonlijk worden ok?
Wat tussen mij en nynorsk gebeurt heeft meer geschiedenis dan u ooit zal weten. Dit gezegd zijnde. Het gaat erom: beesten worden doodgespoten als activisiten hun goesting krijgen. Daarom pleit ik ervoor: de laatste fok weg te laten gaan bij gezinnen die erom geven, ipv 80% ervan dood te spuiten. Zoals gebeurt is op de zondagsmarkt toen de handelaren hun "goed" niet meer kwijt konden. Vanaf er een wet is, mag je dus ook niets meer van de broodfok plaatsen, het is onwettig dan. Ge kunt naief uw tv volgen en hopen dat er plaats voor gevonden wordt, maar het aanbod is groter dan de vraag. Ik kan via internet zo 100 staffords kopen bv, ik heb ze binnen de week bij mij. Dat terwijl geen winkel deze soorten meer mag kopen. Laat dus het verbod ingaan van een bepaalde datum en wees wijs. Pak dit internationaal aan. En ga niet op een donderdag door Gent lopen hopend verandering te maken. Heeft geen doel. Ge kunt dan beter naast Artisjok gaan lopen, hoewel dat betoog mij helemaal niet zint. Maar wel meer bereiken kan qua consequentie. Laatst gewijzigd door Alienation : 15 augustus 2011 om 21:20. |
|
|
|
|
|
#688 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
En ook ik heb de ervaring dat dit inderdaad gebeurt. Wat daar gebeurt is nu al onwettig.
|
|
|
|
#689 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wtf jong? ik heb niks met u te maken, en maar goed ook.
|
|
|
#690 |
|
|
Vermoedelijk in de clinch gelegen met een dubbelnick van hem/haar?
|
|
|
#691 | |||
|
Minister
|
Citaat:
Doe dit op een zaterdag en ge hebt minstens 2/3 volk mee. Wilt ge dan toch persé die broodfokkers confronteren, doe het dan persoonlijk he. Ervoor staan brullen heeft nog NOOIT geholpen. Mijn redenering loopt nergens staak. Ik heb nog eerst gezegd: Als ik niet moet werken kom ik ook. Toen ik met mensen die weten wat er aan vast hangt gesproken had, is mijn mening snel verandert. Waar of niet? Scroll anders enkele pagina's terug. Citaat:
Nynorsk komt trouwens op voor broodfok terwijl ze een hamster in een kooi hield, een zwangere dan nog wel. Consequentie = ??? Citaat:
Ge moet het zover drijven dat zelfs een goudvis enkel te kopen valt met middelen die de "beste" omgeving voor dat dier naleven. Ik kan een goudvis zonder bokaal kopen. Ik kan een goudvis levend koken, ik kan hem in bruiswater gooien. Er is geen consequentie. Dat stoort me. Zelfde in dit halal topic. Ik kan nog altijd pita's gaan kopen en halal afkeuren, maar ik keur het af terwijl ik weiger nog maar IETS halal te kopen. |
|||
|
|
|
|
|
#692 |
|
Minister
|
We gaan 15 september noteren en zien hoe groot de betoging is, deal?
|
|
|
|
|
|
#693 |
|
|
Ik merk dat ge de wet niet kent.
|
|
|
#694 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
met zo'n mensen moet ge discussiëren?
Alienation, mensen als jij moeten ver weg blijven van dergelijke acties. Dat geldwolven wegblijven omdat ze liever werken, is alleen een pluspunt.
|
|
|
#695 |
|
Minister
|
Neeje gij kent ze niet.
Mijn vraag blijft open: wat is er met de katten gebeurt op de zondagsmarkt toen de activisten hun gelijk kregen? Allemaal geplaatst? |
|
|
|
|
|
#696 |
|
Minister
|
Het antwoord daarop resolveert tot mijn gelijk
|
|
|
|
|
|
#697 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Der is volgens mij maar één reden waarom je pro broodfok bent: je hebt geld geroken.
|
|
|
|
#698 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#699 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#700 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hier gaat het om, geldwolf.
jij zegt: "jullie zijn stom om die toestanden aan te klagen, die beestjes gaan afgemaakt worden!"
|