![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Gouverneur
|
![]() Gelukkig ben ik een gorilla van 2 meters met ook de kracht van dien aard,ik hoef maar eens uit te auto te stappen en de rust daalde weer neder.
Soms ben je beter af dan mooi te zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het resultaat is dat men totale chaos op de weg krijgt met tal van ongevallen en ergernissen. Eens te meer toont dit dat een harde repressie nodig is. Ik denk daarbij aan in beslag name van de auto en veel zwaardere boetes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah en als ge dikwijls door Brussel of Antwerpen moet, uw sjakosh, laptopkabas of boekentas, gewoon met een stalen kabel vastmaken aan het frame van uwe stoel... die zullen nogal op hun muil slaan met hune scooter als ze daarmee willen gaan lopen... en als ge moet stoppen, auto in versnelling laten staan, ... de rest bedenkt ge zelf wel als het moment daar is, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, meestal als ik uitstap rijden ze toch door.
Dus komt er geen agressie aan te pas. ![]()
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral aan de dubbele ronde punten erger ik me soms dood.
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je?
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms rijden er mensen die net doen alsof ze alleen op de weg zijn.
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ken ik, die hebben helemaal geen last van de lange file achter zich...
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-op-E314.dhtml
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom dat iedereen tegen meer dan 130km/u over de wegen knalt om op de rem te gaan staan als ze een flitspaal naderen om nadien weer lekker te rijden zoals het hun uitkomt en altijd afgeven op anderen hun fouten maar zelf zo rot als iets zijn...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is zo veel verkeersagressie door de ratrace waarin mensen dag na dag mee moeten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oh en ik hoop trouwens dat een van uw gelijkgestemden met zelfde rijgedrag uw vrouw, kinderen of andere mensen die je 'liefhebt' van de baan maait en met zijn staart tussen de benen ervandoor muist. Iets dat ook niemand verstaat, zeker niet diegene die tegen beter weten in elke verkeersveiligheid en regels aan hun laars lappen en arrogant denken dat het hun nooit kan overkomen tot het zover is.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 12 maart 2015 om 05:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Ik steek de verkeersagressie op onze wegeninfrastructuur.
En ik zal voor een groot stuk gelijk hebben. |
![]() |
![]() |