![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij is ondertussen ontslagen als ik het goed begrepen heb.
![]() |
![]() |
#1022 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsja daar had Peter Dupont het klootjesvolk even mee in paniek. Confronteer deze kwezels nooit met zichzelf , want dan speelt het diepgewortelde minderwaardigheidscomplex weer op. Kritiek op het zoveelste falen van het eigen volk past niet in de incestcultuur. En dan wordt het klootjesvolk héél onaangenaam. Exit Peter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 22 augustus 2011 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn dus koppen gerold, maar die van de vrije meningsuiting... Dat is blijkbaar niet toegestaan als het om bepaalde Goden gaat. :-/
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Stop eens met Chokri Mahassine een god te noemen. Het is ondertussen wel duidelijk wat uw spreekwoordelijke rode lap is.
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 22 augustus 2011 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 |
|
![]() Ah, dat is nieuw. Tegenwoordig zijn de kranten blijkbaar al verplicht om elke halve gare een forum te bieden. In naam van de vrijheid van meningsuiting dan nog wel. Nuja, ik had liever gezien dat ze zijn "opiniestuk" gewoon op de website hadden laten staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 |
|
![]() Ik heb even het desbetreffend artikel gelezen van Peter Dupont, en het is een misbaksel vol vooroordelen, Bijbelse referenties en onwaarheden.
Ontslag vind ik misschien erover, maar dat zoiets gepubliceerd kan worden, begrijp ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar jij toch wilt op inspelen. Totaal zinloos. Enkel het rationele telt .. uiteindelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |
|
![]() Citaat:
De chaos was dus compleet. ![]() ![]() Het zijn er hoe dan ook vier te veel en laten we hopen dat het cijfer niet nog meer stijgt. En btw: neen, ik heb niets tegen Chokri. Maar ik vind het wel bizar dat de vraag naar aansprakelijk-/verantwoordelijkheid voor zoveel leed niet gesteld mag worden... Hoe "plots" die hevige storm kwam aanzetten blijkt overigens ook uit het feit dat in heel Limburg de boeren massaal hun hooi begonnen te oogsten. Ik heb dit ook zien gebeuren en op het moment zelf er niet bij nagedacht. Zij volgden het weerbericht blijkbaar iets nauwer op. Nochtans hangen er geen mensenlevens van af.
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt. Het doet mij plezier dat je dit begint door te hebben. De vraagstelling omtrent verantwoordelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En daar kan de belastingbetaler ook voor opdraaien... Laatst gewijzigd door freelancer : 22 augustus 2011 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() opnieuw windhozen-alert voor limburg.
![]() |
#1034 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Vijf jaar geleden vielen er daar een dode en verschillende gewonden toen een kadetrap instortte als gevolg van een constructiefout waarvan de stad op de hoogte zou zijn geweest. Na vijf jaar onderzoeken, rapporten en rechtzaken acht het gemeentebestuur zich 'wel verantwoordelijk, maar niet juridisch aansprakelijk'. Citaat:
Yeah right. Laatst gewijzigd door discuz : 23 augustus 2011 om 00:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door freelancer : 23 augustus 2011 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 |
|
![]() Ik hoop dat iemand van jullie die zo hard schreeuwt dat niemand ook maar psychisch leed heeft opgelopen gisteren de fora, facebooken, gsm, ... of wat dan ook gebruikt heeft om iets te horen van wat de jongeren en zelfs niet betrokkenen voelden toen er een onweer opkwam.
Deze nacht ben ikzelf overigens drie keer uit mijn bed gedonderd. Het heeft hier ook weer redelijk vies gedaan. (Ik zei het al, al kan ik er geen zekerheid opplakken en is het misschien gewoon een indruk: maar de onweders van de laatste jaren lijken toe te nemen in ernst alsook lijken ze bepaalde regio's van Limburg (die rond het kanaal veelal en rond Genk dat ook iets dieper ligt "Genk ligt in een gat" is toch een uitdrukking die ik hier al jaren hoor om te verklaren waarom het meestal al vies moet doen vooraleer het goéd weer is in Genk) als neerstrijkplaats te kiezen. Nja, ik vind dat erg. Dat net vlak na deze feiten weer zo'n hevige onweders moeten volgen terwijl de hele jeugd, hun ouders, kennissen en familieleden net ... Edit: De KMI-website ligt overigens plat en ik vraag me nog steeds af wanneer er publiek gemaakt wordt waarop Chokri zich beroepte voor zijn weersinformatie en of hij maatregelen heeft genomen. Naar het schijnt stelde enkel een Amerikaanse journalist een kritische vraag hieromtrent op de persconferentie, die ik niet kan herbekijken op de VRT-site.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 23 augustus 2011 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want wat als hetzelfde weer op komst is? Laatst gewijzigd door freelancer : 23 augustus 2011 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat artikel is gewoon 1 grote scheldpartij op mensen die naar pukkelpop gaan. Wat heeft dat te maken met het bekritiseren van 'bepaalde Goden'?
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bijna iedereen wil z'n mama als ie in zo'n storm zit. Ook 50-jarigen. Iedereen is kwetsbaar op z'n moment, je wordt immers knal met je neus op de feiten gedrukt dat niemand je kan redden uit zoiets. Dat maakt nog niet dat het allemaal 'pubers' zijn. Je overdrijft en je draait en keert zoals het je uitkomt. 'het kon nog erger want daar waren helemaal geen 60000 mensen' versus '60000 kinderen'. 'Helemaal reddeloos en verloren en alles chaos en geen beetje coördinatie', maar dit is evenzeer pukkelpop 2011: http://www.youtube.com/watch?v=pHOZzY-d9XE Citaat:
Maar 't is gebeurd eh, en er is geen enkele reden om het te gaan overdrijven. Sommigen zijn getraumatiseerd, sommigen niet. Sommigen voelden zich compleet radeloos op het moment zelf, sommigen niet. De ene reactie is niet 'beter' of 'begrijpelijker' dan een ander. Er zijn trouwens nogal veel mensen die heel wat hebben meegemaakt in hun jonge jaren, en daar heel goed zijn uitgekomen. Dat zijn geen psychopaten ofzo hoor, dat zijn ook gewoon mensen. Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |