![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leugens.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Dat is een grove leugen.
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten tweede zou je beter geschreven hebben: dat WIL de N-VA niet federaal. Aangezien de nota (en dus de regeringsnota) niet in hun kraam past, lijkt het me ook wiedes dat ze daar niet mee akkoord gaan. Maar je uitspraak past in de manier waarop de N-VA in haast elke stap wordt gehekeld: ze 'willen' niet, ze 'durven' niet, blablablabla. (edit): ze 'kunnen' het niet, die was ik nog vergeten.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 23 augustus 2011 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB echter is duidelijk ondemocratisch en de NVA geeft de schijn van democratisch te zijn. Maar iedereen die kritiek geeft op De Wever krijgt bakken haatmails toegestuurd, of wordt versleten voor 'slechte' Vlaming', of NVA-hater, of wordt onverholen bedreigd met: 'wacht maar eens tot we aan de macht zijn...!' Het zijn gevaarlijke mensen deze miltanten van de NVA. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 augustus 2011 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Natuurlijk mag iedereen zijn taal praten,als het maar frans is... http://www.n-va.be/citaten/de-wever-...s-te-enerveren Laatst gewijzigd door Svennies : 23 augustus 2011 om 11:36. |
||
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er moet hier niets verloochend worden. De NVA is gewoon bang. Bovendien wil de NVA het einde van België. Ze kan dus moeilijk gaan meewerken. Dat zijn de twee pijlers waaop de NVA steunt. En bijgevolg blijft ze maar aan de kant staan. Zoals het VB.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 augustus 2011 om 11:42. |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Anderzijds is er niets makkelijker dan zich te verschuilen achter Principiële Zuiverheid uit angst om enige verantwoordelijkheid te moeten dragen.
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een mooie democratie toch,elimineer politiek wat u niet bevalt en sluit het op in een cordon sanitaire... |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Dat is mogelijks waar, maar als Het Oosten de N-VA beschuldigt van postjespakken en enkele posts later beschuldigt van geen postjes te durven pakken, dan vind ik dat tegenstrijdige uitspraken.
|
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB heeft zichzelf onmogelijk gemaakt Fonne. Net zoals nu de NVA.
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoor mijn woorden,kijk niet naar mijn daden... De puinhoop die erover blijft zal de uwe zijn... Ik zal mij wel verder in europa gaan amuseren om naderhand kritiek te leveren op diegenen die na mij de smeerboel van verrotting en corruptie moeten opkuisen... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs niet onder een andere nick schrijven zonder op slag herkend te worden... ![]() ![]() |
|
![]() |