![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.lesoir.be/debats/chats/20...bhv-858010.php
N-VA is volgens hem geen democratische partij. merk hoe hij twijfelt en dan toch nog zegt van "ja... democratique"; De N-VA valt verworver rechten van fransatligen aan. De FDF verdedigd deze enkel. Een minuut later gaat het over de FDF eisen van de uitbreiding van Brussel, deze zijn volgens deze man voledig legitiem. Maar Ik dacht dat FDF enkel verdedigde en niet aanviel?????? De journalist geeft nooit een kritische klank. Die man mag zijn mening hebben. (Wie is hij trouwens?) Maar een journalist dient toch net iets kritischer te zijn in een interview.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Welke verworven rechten valt De Wever dan aan?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Allez le soir heeft weer iemand gevonden die hen naar de mond praat...
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet slim van Coppi... Het legitimeert echte ondemocratische partijen als het Vlaams Belang door een democratische partij ondemocratisch te noemen omdat ze Vlaams-nationalistisch is.
Ik zie het de Belangers al zeggen: "zie je nu wel, N-VA, het cordon was er niet omwille van het racisme, maar omwille van het Vlaams-nationalisme, men vindt altijd wel een stok om een hond te slaan en jullie zijn er in gelopen". Dit soort "opiniemakers" zijn dan ook de objectieve bondgenoten van het Vlaams Belang. |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mja hij noemt ze niet echt ondemocratisch. Hij wou het doen aarzelde. En zei dan dat ze toch democratisch zijn
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wéét toch dat men in dit land alles netjes verdeelt....
De verworven rechten of de nog te verwerven rechten voor de franstaligen... De plichten,en de nog verder bijkomende verplichtingen inclusief de te betalen facturen voor de Vlamingen... |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Nva geen democratie? bwahahahaha en de rest wel zeker... (de grootste partij van het land opzij schuiven...)
![]() Die franstaligen hun onzin dat ze altijd verkopen is te grappig om los te lopen. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 23 augustus 2011 om 11:54. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke verworven rechten?
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vraag dat aan die man. Wie is hij eingenlijk? ik vind niets over hem
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in Belgie werkt dat net iets anders. Kijk, in Wallonie hebben ze een anti-Vlaamse pers. En in Vlaanderen ook.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe kun je een verworven recht hebben, als je dat eenzijdig afdwingt van diegene die dat moet betalen ? ik vind dat ik recht heb op een gratis vlucht naar amerika: hoezo ?? ik vind dat ik recht heb op een aandeel van Intel: he waarom krijg ik dat niet ?? ik vind dat ik recht heb op een stukje ardennen omdat ik transfert betaal elk jaar 2000euro is 20m2 elk jaar gratis voor mij |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het belangrijkste verworven recht van de Franstaligen, is het recht op expansie .... (dat staat niet in de grondwet, dat is gewoon natuurrecht, het recht namelijk van de superieure cultuur ..)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf erbij: moesten we nu eens de Waamlse transferts betalen met grond...
dus als wij solidair zijn met Wallonie dan krijgen wij grond, en omgekeerd, als zij solidair zijn met ons krijgen zij onze grond. 1M2 kost 100euro, dus 1miljard is 10.000m2 Dan groeit vlaanderen elk jaar 10.000m2 pe rmiljard transfert we kunnen ook nog grond ruilen. Dus als zij brussel willen inclusie een stukje rand, dan ruilen we dat stukje in verhouding van de waarde van de belastingen die het opbrengt. Dus als zij 100.000m2 grond willen van Vlaanderen met 10.000 inwoners die econometrisch 20miljard belastingen betalen op 10jaar tijd, dan geven ze ons voor 20miljard grond in het pajottenland of elders.. Je moet durven open van geest zijn in dit dossier
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 augustus 2011 om 14:13. |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stemrecht voor Vlaamse Brusselaars in Halle-Vilvoorde.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het FDF is een kartelpartner van de MR, die niet de grootste partij is in Wallonie, en ook niet de grootste partij is in Belgie. ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 23 augustus 2011 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Binnenkort zit het er klets op en daar zullen de vettige vingerafdrukken van de redactionele volksmenners van Le Sturmer overal op staan.
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: