|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. | 
|  | Discussietools | 
|  24 augustus 2011, 09:40 | #101 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  3 maart 2011 Locatie: Limburg 
				 |   dubbel 
				__________________ Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 24 augustus 2011 om 09:41. | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 10:12 | #102 | 
| Banneling Geregistreerd:  8 augustus 2007 
				 |   | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 10:15 | #103 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 26 december 2008 Locatie: De Nederlanden 
				 |   vlaanderen, omdat ze in vlaanderen wonen (teritorialiteitsbeginsel) | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 10:15 | #104 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 31 mei 2009 Locatie: Antwaarpe 
				 |   Citaat: 

__________________ Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) | |
|   | 
|  24 augustus 2011, 10:29 | #105 | 
| Banneling Geregistreerd:  8 augustus 2007 
				 |   | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 10:32 | #106 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 26 december 2008 Locatie: De Nederlanden 
				 |   | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 10:38 | #107 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 30 april 2002 Locatie: Bankrijk 
				 |   | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 10:39 | #108 | 
				 |   In plaats van over de waarheid te preken zou je beter zelf eens wat meer studiewerk verrichten. Of is het feit dat deze rating bureaus rommel jarenlang een AAA rating hebben gegeven en daarmee de financiële crisis hebben veroorzaakt niet van tel? | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 10:39 | #109 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 19 april 2006 Locatie: Zele 
				 |   Citaat: 
 hoe wordt dat nu geregeld met mensen die in een ander land gewerkt hebben? 
				__________________ multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. | |
|   | 
|  24 augustus 2011, 10:49 | #110 | 
| Minister-President Geregistreerd: 27 december 2010 
				 |   Uw stelling is daarmee ontkracht. U zegt dat men Vlaanderen niet kent in het buitenland. Iemand toont aan dat S&P's (één van de drie grote ratingbureau's) een rating heeft voor Vlaanderen apart, en u reageert daarop dat wie S&P's als autoriteit beschouwt aan de prozac zit. Waar zegt die mens dat hij S&P's als een geloofwaardig bureau en/of autoriteit beschouwt? Uw stelling (in het buitenland kent men Vlaanderen) is dus bij deze deels ontkracht. Deels, omdat het idioot zou zijn om te verklaren dat Vlaanderen een 'grote' naambekendheid heeft zoals België. 
				__________________ Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 10:55 | #111 | 
				 |   | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 11:16 | #112 | |
| Burger Geregistreerd: 18 februari 2011 
				 |   Citaat: 
 Als ze dus hun ganse carrière in Vlaanderen hebben gewoond, en daar hebben afgedragen voor hun pensioen, dan moet Vlaanderen hun pensioen uitbetalen. Als ik emigreer naar een ander land en ik bereik de pensioengerechtigde leeftijd, dan betaalt België mijn pensioen uit gebaseerd op de pensioenbijdragen die ik heb betaald. Werk ik na mijn emigratie nog in het nieuwe land, dan zal ik een klein pensioen van de land krijgen voor het inkomen dat ik daar vergaard heb (en de bijdragen die ik daar gedaan heb). Pensioen is geen cadeautje, hé. Iedereen draagt bij tot het systeem en de uitbetaling wordt gebaseerd op het inkomen (en dus de bijdragen die je hebt gedaan). 
				__________________ I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. (Nelson Mandela) | |
|   | 
|  24 augustus 2011, 11:25 | #113 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 juli 2010 
				 |   | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 11:30 | #114 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  3 april 2010 Locatie: planeet aarde 
				 |   Ik stel: Vlamingen en Walen die hetzelfde bruto inkomen hebben, in dezelfde gezinssituatie zitten, ... worden hetzelfde belast. Het antwoord dat ik hier krijg: Je hebt geen gelijk met jouw stelling over Vlamingen en Walen die in DEZELFDE situatie zitten, want Vlamingen die gemiddeld in een ANDERE, gunstigere situatie zitten betalen gemiddeld meer. Zo'n idiote en verwrongen argumentatie, enkel en alleen maar niet te hoeven zeggen dat de stelling simpelweg klopt. Voer daar een eerlijke discussie mee... | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 11:50 | #115 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 23 mei 2007 
				 |   Zelfs een onbekende waalse prof Gazon begint  EDR af te kraken... http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...ter-24-08-2011 | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 12:06 | #116 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 februari 2009 Locatie: Grenoble, Frankrijk 
				 |   Citaat: 
 Je betaalt belastingen in ruil voor "staatsservice". Welnu, je zou voor dezelfde staatsservice in Vlaanderen minder belastingen moeten betalen dan nu het geval is, gewoon omdat er minder belastingsgeld in de riool zal worden gekieperd (riool = sociale steun aan hangmatters, financieren van nutteloze en corrupte projecten,... die men meer in het PS landsgedeelte dan in het N-VA landsgedeelte terugvindt.). Maw, de gemiddeld meer verdienende Vlamingen zouden gemiddeld minder belastingen kunnen betalen, als het niet door deuren en ramen werd gekieperd in 't zuiden. En die gemiddeld meer verdienende Vlamingen zouden daarvoor een minstens even goeie staatsservice voor terugkrijgen. Maar bovendien zouden ze zelfs een beleid krijgen dat meer lijkt op wat ze verkozen hebben dan nu het geval is. Je kan het vergelijken met een appartementsgebouw waar de verwarming centraal is. Iedereen betaalt evenveel, namelijk de totale verwarmingsfactuur, gedeeld door het aantal appartementen. Alleen zijn er in sommige appartementen dubbele beglazing, let men op, zet men de verwarming niet te hoog, en zijn er anderen die de ramen in de winter openzetten en de radiatoren op maximum. Zij die een goed geisoleerd apparatement hebben, zeggen dat ze aparte rekeningen en tellers zouden willen, want dat er teveel verspild wordt. Zij die de ramen openzetten in de winter willen dat niet. Jij stelt dat alles perfect eerlijk is, omdat iedereen precies evenveel betaalt. Nee, zij die een zuinig appartement hebben, betalen mee voor zij die verspillen. 
				__________________ Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 augustus 2011 om 12:10. | |
|   | 
|  24 augustus 2011, 12:14 | #117 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 27 juli 2003 Locatie: Leiden, Lage Landen 
				 |   Citaat: 

__________________ https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw | |
|   | 
|  24 augustus 2011, 12:15 | #118 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 februari 2009 Locatie: Grenoble, Frankrijk 
				 |   Om tot de titel van deze draad terug te komen, ware het maar waar dat de kas gewoon leeg was.  De kas is niet leeg.  Ze zit vol schuldbrieven !! 
				__________________ Al moordend problemen oplossen. | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 12:21 | #119 | 
| Banneling Geregistreerd: 23 februari 2011 
				 |   Heeft de oppositie niet het recht - eventueel via een deurwaarder - te laten vaststellen dat die kas wel effectief leeg is?  Misschien kan men Karel Van Gucht hiervoor ook inschakelen... | 
|   | 
|  24 augustus 2011, 12:22 | #120 | 
| Minister-President Geregistreerd: 27 december 2010 
				 |   Maar dat heeft niemand gedaan ... 
				__________________ Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. | 
|   |