![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als criminaliteit onder de vorm van amok makende jongeren geen verband heeft met hun afkomst (of die van hun voorouders)/'ras'/huidskleur/gebrek aan integratie, dan staat mijn bericht hier niet op zijn plaats - evenmin als driekwart van alle berichten die tot op heden in dit subforum zijn blijven staan (zelfs na melding van de vermeende irrelevantie). Laatst gewijzigd door drosophila : 24 augustus 2011 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze eerder wil bedoelen dat crapuulstreken crapuulstreken blijven en niets te maken hebben met ras of cultuur. Ik krijg bij het lezen hier eerder het gevoel dat er anderen op uit zijn om te trachten hier weer een rechtse draai aan te geven met de welgekende gevolgen. Zelfs in een draad over dolfijnenmoorden in Denemarken die ik maakte probeerde men dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En vanwaar werd gebruik van zware vechtpartijen op kermissen tussen 1920 en pakweg 1965 (bron: mijn ouders en grootouders) dan wel ingevoerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het blijft desondanks jullie kiesvee, zuipende doppers zonder enige opvoeding.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vechtpartijen; ja. Dìt soort gedrag, met 'n hele bende op 'n paar, of 1 iemand verrot slaan zodat ie in 't ziekenhuis belandt; nee! Nu gij!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Uw xenofobe opvattingen zijn enkel dat, xenofobe opvattingen, en meer kan ik daar niet over zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er dan al personen zijn waar we niet van moeten leren dan zijn het toch wel de vorige generaties. Laatst gewijzigd door karo : 24 augustus 2011 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ik zie niet in op welke manier de maatschappij islamiseert. op sommige scholen schotelen ze halal voor. dat is een beslissing van de directie en niet van de moslims. goed, laten we deze discussie in een gepaste draad houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jansen betoogt dat de Koran ongelovigen beschrijft als „rotbeesten, apen en varkens.”. „Zo moet iedereen die gelooft dat Christus de Zoon van God is, worden gedood.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Juist, de broek laten zakken en door de knieen gaan en op de eisen van islamisten in te gaan moet maar eens ophouden, om zo de islamisering tegen te gaan. Daar doelde ik op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Geen idee wat u allemaal zit te kakelen. Ik kan niet anders dan de schouders opheffen en verdergaan met mijn forumgebruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Raar genoeg mogen de daders nu weer eens met naam, toenaam, foto en binnenkort ook misschen zelfs stamboom in de krant komen. Dus niet : Mohammed A. of Yussuf B. of Adam G., maar gewoon:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110824_070 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Varkens en apen zijn schatjes van dieren. Ik schreef al eerder dat men godsdienstig gedoe elk op zijn manier gaat interpreteren, het gevolg daarvan zijn nu net de diverse groeperingen binnen de verschillende godsdiensten. Jansen heeft dus ook zijn eigen interpretatie, voor mij zijn al die godsdiensten mede het probleem maar niet de oorzaak van het falen binnen onze huidige samenleving. Als je dan al van falen wil spreken, om te kunnen falen moet je eerst een samenleving hebben die heeft gewerkt denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |