![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ALs ik dan zeg dat er vlamingen en de vlaamse overheid via vehickels zaakjes te doen zijn in wallonie verklaren ze me "naif". En over die mentaliteit gesproken, hoe verlkaar je dat er tienduizenden walen in brussel gaan werken, zich dus verplaatsen, dat is iets anders dan in zijn hangmat te wachten op zijn uitkering. Waarom zijn ze daar wel goed vertegenwoordigd? |
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#323 |
|
Europees Commissaris
|
[quote=Bokkenreyder;5650663]Mijnheer de professor wordt duidelijk zenuwachtig!Niet goed voor uw tikker, hoor!
Bedankt voor uw bekommernis, maar ik amuseer me kostelijk met het uitdagen. U hoeft maar op mijn uitdaging in te gaan om duidelijkheid te scheppen. U kan me vooe eens voor altijd ontmaskeren als leugenaar. al u hier belooft uw deel van de uitdaging na te leven, begin ik eraan. |
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk zit het zo:
Toekenning van een vorm van autonomie is overal de beste manier om streven naar onafhankelijkheid te fnuiken en om de volksbeweging uiteen te spelen. De opeenvolgende staatshervormingen hebben Vlaanderen veel speelgoed gegeven, maar geen enkele daadwerkelijke stap in de richting van een eigen staat. Aan de unitaristische machtsverhoudingen is niet geraakt. Federalisme en een Vlaams parlement als zoethouders. Herinner u hoe de media en allerlei opiniemakers er als de kippen bij waren in 1995 om te roepen dat de VU haar doel bereikt had en geen zin meer had. Of dat de Vlaamse Beweging overbodig geworden was: van de straat naar het parlement. Ondertussen maken de Vlaamse Bewegers al dertig jaar ruzie onder elkaar. Met de rellen op de IJzerbedevaart van 96 als triest hoogtepunt. Wel, daar heeft elk establishment baat bij. Zowel het Belgische als het Vlaamse. Ken je het boek "Het belgicistisch regime en de Vlaamse maar versnipperde beweging" van Hubert de Sy? Moet je zeker eens lezen. Een terugkeer naar unitarisme zou ook een terugkeer van meer eenheid in de Vlaamse Beweging met zich meebrengen. Omdat er dan opnieuw één, duidelijke, gezamenlijke vijand is. De Vlaamse Beweging zou er terug sterker door worden. Vandaar mijn reactie.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
#325 | |
|
Minister
|
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
|
|
|
|
#326 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
En nu je uw gelijk niet kan halen ga je trollen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 25 augustus 2011 om 18:37. |
||
|
|
|
|
#327 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
En toch ben ik benieuwd naar je gigantische lijst van redenen waarom werkgelegenheid in Wallonië creëren toch zo moeilijk is.
Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
|
|
|
|
#328 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Eerder een bewijs tegen de simplistische redeneringen die hier gehanteerd worden. |
|
|
|
|
|
#329 |
|
Banneling
|
Het zou een goede waal zijn. Het moet altijd van iemand anders komen. En als het er dan is, dan zijn het leugens of het is verouderd. Het is altijd wel wat met die kerel. Dan nog liever system, die komt tenminste nog met materiaal.
|
|
|
|
|
#330 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Minister
|
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ALs u toch zo zeker bent dat ik een leugenaar ben, dan riskeer je niks, komaan, doe het, zeg dat je de uitdaging aanneemt. |
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij zegt cijfers te hebben en je hebt ze niet. Je beticht mij van luiheid terwijl ik als enige moeite heb gedaan om mijn beweringen te staven. Je kan er niet aan beginnen want je hebt niets. |
|
|
|
|
|
#334 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen blijkt dat in Wallonië toch tot extremere toestanden te leiden dan in Vlaanderen. Dank zij het dienstbetoon van de PS dat de hangmat-mentaliteit bevordert, en de rampzalige kwaliteit van het onderwijs. Citaat:
Terwijl we vaststellen Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|||
|
|
|
|
#335 |
|
Europees Commissaris
|
Let dan wel op, dat je over de juiste taalattestjes beschikt, als je facteur wil worden in vlaanderen, dat je de walen niet gaat oververtegenwoordigen in de federale diensten, belgacom en de nmbs, dat je zeker niet in concurrentie komt met een vlaamse kandidaat, want dan is het kot ook te klein.
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Banneling
|
Citaat:
geen cijfers = geen gelijk zeggen cijfers te hebben zonder bewijs = liegen Het begint pijnlijk te worden voor u. |
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dat we het ook niet opgelost gekregen hebben tot nu toe, bewijst de kaart, er zijn nog altijd gebieden binnen vlaanderen waar het blijkbaar niet goed gaat, terwijl de gemeente ernaast wel. Zijn dat ook walen die zich niet verplaatsen naar gebieden waar wel werk is? Ik wil alleen maar aantonen, dat het simplistich en ongeloofwaardig is om alles op de PS te schuiven |
|
|
|
|
|
#338 |
|
Europees Commissaris
|
Toch niet je kan duidelijk lezen dat u me beschuldigd van liegen, dat pik ik zo maar niet, dat moet jij bewijzen. En daartoe vraag je mij te bewijzen dat ik NIET lieg, van omkering van bewijslast gesproken.
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|