![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#542 | ||||
|
Banneling
|
Je kan de citaten + link nalezen voor Circe :
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=735 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=757 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=761 voor SDX http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=791 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=831 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb hier geleerd om op mijn tellen te letten. Citaat:
Wat scheelt er je eigenlijk? Zit dit je nog altijd dwars? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=818 |
||||
|
|
|
|
|
#543 |
|
Banneling
|
Ik verkies ook wijn, liefst rode, daarnaast ben ik alles behalve inhoudsloos bezig. Ik probeer steeds het debat aan de gang te houden, de stoorzenders doen hier namelijk goed hun werk. Ik lees er ondertussen al over, maar het blijft duidelijk wel een plaag.
Laatst gewijzigd door karo : 26 augustus 2011 om 15:39. |
|
|
|
|
|
#544 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
...of is 't 'n kwaadaardige stamp naar 'n moeder die haar enige kind verloor? Dat er puur venijn door je aders stroomt wist ik al, maar zó l�*�*g...'t gemeenste kreng dat ik ken is zelfs niet zó laag. Je laat je mooi kennen! Soit, je bent 't niet eens waard.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|||
|
|
|
|
|
#545 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
JIJ ging er vanuit dat CC bedoelde dat 't dier na 10 sec dood was, waarna CC je verbeterde en je niet meer wist hóe te kronkelen om dat recht te breien. Géén enkele!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 26 augustus 2011 om 23:32. |
|
|
|
|
|
|
#546 |
|
|
@artisjok:
Ik heb de diverse links en draden er eens op nagelezen. Die ''slachtdiscussie'' had ik bijvoorbeeld gemist maar ik vind 'm erg leerzaam. Kort en goed: Uw berichten vertonen alle kenmerken van getrol. Als je uw berichten naast elkaar legt kun je niet anders concluderen dan dat ze bewust leugenachtig zijn. Dit is geen onbegrip of naieviteit meer. Er valt gewoonweg niet over de kwaadaardigheid van uw berichten heen te kijken. |
|
|
|
|
|
#547 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#549 | |
|
Minister
|
Citaat:
Afgezien van dat zoenen, uiteraard.
|
|
|
|
#550 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan kan je ook concreet vertellen wat er in welk bericht volgens jouw getrol is. Gelieve je ongegronde beschuldigingen achterwege te laten. |
|
|
|
|
|
|
#551 | |||||
|
Banneling
|
Je hebt niet de volledige context, hé.
Context dus : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat Cocchi en Sus samen in een kraakpand zitten. Citaat:
Maar ik ben niet op de hoogte van je privéleven. Dan kan dat geen kwaadaardige stamp zijn. Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#552 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Je denkt toch niet dat ik de moeite zal doen om nog eens alles naar hier te kopiëren. Je kan klikken op een link. Dan kan je daar alles nalezen. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#553 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En hoe past die allemaal in't plaatje dat een bende een prachtvoorbeeld van zinloos geweld demonstreerd?
Een vergelijkende studie over zinloos straatgeweld en zinloos trolgedrag op fora?
|
|
|
#554 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vraag, wat is zinloos geweld en wat is zinvol geweld? Voor mij blijven deze 2 geweld en dus altijd zinloos. Ik zou liever iemand eens een uitleg zien geven wat dit geweld teweeg brengt, wat de oorsprong is en wat het verband en de verschillen zijn met geweld in andere werelddelen. |
|
|
|
|
|
|
#555 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#556 | |
|
|
Citaat:
Verplichte legerdienst. Dan kunnen ze enerzijds hun energie op een positieve manier kwijt en langs de andere kant leren ze discipline.
|
|
|
|
#557 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
over dit feit zijn al TWEE topics maar dat wist je ondertussen wel he
|
|
|
|
#558 |
|
|
In hoeverre verschilt dat feit met dat van dit topic om het off-topic te maken?
|
|
|
#559 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wij discussiëren hier immers niet over een feit. Het onderwerp van dit topic is het aanklagen van zo'n gedrag. http://forum.politics.be/showthread....58#post5648758 |
|
|
|
|
|
|
#560 | ||
|
|
Citaat:
Deze reactie gaat ook voor jou op trouwens. Hoevaak begon u niet te brullen dat de meeste moslims jodenhaters zijn? Volgens Hertog is elke moslim die anti-zionisten is een rabiate jodenhater. Je bent er steeds als de kippen bij wanneer een forummoslim een woord als 'zionist' typt. En dit heeft dan commentaar op artisjok, één van de meest bekwame en eerlijke forummers op politics. Pas als jij stopt met je getrol en je onterechte verwijten zul je serieus worden genomen...
|
|
|