![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11561 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan voedt elk koppel 1 kindje op (of meer indien er meerlingen bij zijn).
![]() |
![]() |
#11562 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
jezus jezuske...(nee, ik ben niet eens gedoopt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11563 | |
|
![]() Citaat:
Eerst 'parasiet', nu 'pot en flikker'. Niemand heeft te kiezen op dat vlak. Het is mogelijk dat ge geboren wordt in de hoorn van afrika en dat uw vader al dood is, en uw moeder u noodgedwongen moet achter laten in de woestijn, of ge kunt opgroeien bij twee mensen waarvan 1 uw biologische en 1 liefhebbende ouder. En alle mogelijkheden daar tussen. Welke ge krijgt is een kansspel.
![]() |
![]() |
#11564 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11565 |
|
![]() Die vragen zijn van geen tel in mijn voorstel.
Maar vele van die vragen hebt ge ook met hetero koppels. Als die uit elkaar gaan en hertrouwen hebt ge ook 4 personen in het spel. En de meesten kunnen het ook doen werken. Maar ge hebt op 1 punt gelijk, er is nergens een garantie op een stabiele omgeving. Noch bij hetero, noch bij holebi koppels.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 27 augustus 2011 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11566 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar ik veronschuldig me toch. Citaat:
Laatst gewijzigd door regenboog : 27 augustus 2011 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11567 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
1. Het 'homocircus' is al van meet af aan groter, met verschillende soorten ouders. 2. Onopzettelijk veroorzaakt vs. opzettelijk gecreeerd. Doodslag uit zelfverdediging vs. moord met voorbedachten rade. Laatst gewijzigd door regenboog : 27 augustus 2011 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11568 | ||
|
![]() Dat siert u.
Ik bedoel dat ge als kind niet te kiezen hebt uit welke personen ge geboren wordt. Citaat:
Er ken een aantal mensen die pas op latere leeftijd toegeven aan hun aard en ondertussen kinderen hebben. Die kinderen hebben dan bv 2 mamma's en een papa. Dat blijkt heel goed te werken. Citaat:
Maar uiteindelijk ligt die beslissing nog altijd bij de ouders.
![]() |
![]() |
#11569 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft het zelfs over publieke geheimen en taboe's....? Moet ik dat voor gefundeerde argumentatie gaan aanzien? Stel dat u gelijk zou hebben. Ik zeg wel "stel". Dan kunt u er toch niet van tussen dat die homofiel met zijn groot succes bij de vrouwen, zich niet op homoseksualiteit kan verlaten om aan nakomelingen te komen? Neen, hij moet veraad plegen aan zijn geaardheid en zich op heteroseksualiteit gaan beroepen. En waarom? Precies om datgene wat ik zeg nl: omdat heteroseksualiteit functioneler is. Waarom zou hij dat doen als hij met homosekualiteit hetzelfde zou kunnen? Hoe kunt u nu toch ook maar één seconde gaan denken dat homoseksualiteit evenwaardig zou zijn, als zelfs de homofiel zich daarop niet kan verlaten om aan nakomelingen te komen? Ik begrijp dat echt niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat het voorkomt is absoluut geen bewijs dat het evolutuionaire voordelen zou hebben. U weerlegt me langs geen kanten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 augustus 2011 om 17:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11571 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11572 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11573 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11574 |
Minister
|
![]() Doe geen moeite, een ander mens zijn seksuele intimiteit is niemands zaak. Noch de mijne noch de uwe.
![]() |
#11575 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11577 |
Minister
|
![]() Sorry, ik doe niet aan trio's.
![]() |
#11578 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11579 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik beweer dat renners veel sneller vooruitgaan met hun fiets, dan zwemmers in het zwembad,... ... dan weerleg je mijn stelling toch niet door te zeggen dat jij een zwemmer kent die nog veel harder kan fietsen dan mijn coureurs? Begrijp je dat? Want dit is weldegelijk wat je doet. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11580 |
Minister
|
![]()
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 27 augustus 2011 om 20:44. |
![]() |
![]() |