![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9421 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is het geen bewezen feit dat ook hetzelfde aantal vrouwen voor dezelfde functies gaan solliciteren. Geef mij maar eens de cijfers waarbij het aantal mannen word aangegeven welke gekozen werden wanneer ook een vrouw voor dezelfde functie ging. Er zijn ook minder mannen aan het werk in kleuterklasjes...discriminatie? Geef mij eens cijfers in hoeveel gevallen er effectief dus rascisme en vooroordelen de reden was van discriminatie? Er is een meldingspunt voor opgericht maar ik hoor hier nog weinig van.
Laatst gewijzigd door illwill : 31 augustus 2011 om 08:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9422 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom is er een maatregel nodig om dit tegen te gaan. Citaat:
Mensen voelen zich ongemakkelijk voor het ongekende. Leer die anderen kennen. Dan hoef je niet meer te discrimineren. Citaat:
Wat doet je denken dat ik daarin zou willen discrimineren? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 31 augustus 2011 om 08:41. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben radicaal tegen quota..bv. onbekwaam vrouwvolk op kieslijsten forceren waar zelfs de eigen doelgroep (vrouwelijke kiezers) niet eens wil voor stemmen.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 31 augustus 2011 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9424 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Er zijn voldoende cijfers bekend over het aantal vroegtijdige allochtone schoolverlaters zonder enig diploma en welke de Nederlandse taal niet onder de knie hebben. Is dat echt wat je wil? En nogmaals...hoeveel mensen beoefenen een functie uit naar gelang hun diploma? Daar kun je niet naar kijken kerel. Kijk naar de sollicitaties zelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#9425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef de cijfers over de benadeelde vrouwen en allochtonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9426 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat niet iedereen crimineel is? Wat is dat nu voor een vraag? Wil je iedereen op dezelfde stapel gooiien en vind je dat iedereen dezelfde mening moet hebben over alles? Mensen zijn mensen en we zijn allemaal verschillend met verschillende meningen. Dar kun je met geen maatregel iets aan veranderen. Kies wat je wil kerel. Oftewel ben je voor discriminatie oftewel ben je tegen. Je kan niet beiden willen. Idd, discriminatie is geen reden voor discriminatie. onthou dat nu eens als je nog iets neerschrijft hier. Nee, dat is de realiteit. Niets fatalistisch aan. Is er iets aan te doen zodat jij dezelfde mening krijgt als ik? Ja of nee? Nee, dus jij bent fatalistisch? ![]() Nee, we houden het op GEEN discriminatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#9427 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat geldt zowel voor vrouwen als voor mannen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9428 |
Banneling
|
![]() Dat is net het probleem met quota..die houden helemaal geen rekening met bekwaamheden of persoonlijke ambities..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gaat het normaliter zowiezo al. De logica zelve zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9430 |
Banneling
|
![]() Voor jobs waar ervaring en de loopbaan niet prioritair is, is dit zeker een objectieve verdeling..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9431 |
Banneling
|
![]() ik zie ook nooit gezeur over het feit dat er zo weinig vrouwen als slager tewerkgesteld zijn. Tijd voor positieve discriminatie! net zoals vrouwen in de wegenbouw! hop hop! de vuilkar? waarom niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9432 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat schreef ik daarnet toch al. Citaat:
Citaat:
Ik schreef Mensen voelen zich ongemakkelijk voor het ongekende. Leer die anderen kennen. Dan hoef je niet meer te discrimineren.Ik voel me evengoed op mijn gemak bij mijn familie, vrienden, kennissen die van allochtone afkomst zijn als bij die van autochtone afkomst. Omdat ik hen ken. Afkomst speelt daarin geen rol. Citaat:
Dat betekent niet dat ik daar voor ben. We moeten toch iets doen, in afwachting dat iemand een betere maatregel bedenkt. Citaat:
Zal ik nogmaals uitleggen waarom? Of begrijp je mijn uitleg nu al? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een derde vrouwen, terwijl de helft van de mensen die het gepaste diploma heeft vrouw is, geeft toch wel voldoende marge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9434 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe realistischer en verfijnder de cijfers om quota op te baseren, hoe beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9436 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U weet toch dat het zogenaamde 'glazen plafond' in werkelijkheid een hersenspinsel is van 'feministas' en veel vrouwen het gezinsleven prefereren boven een mateloze ambitie ? http://carriere.blog.nl/actualiteit/...d-bestaat-niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9438 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is geen discriminatie, dit is mensen met de juiste capaciteiten op de juiste plaats krijgen. Niets discriminerends aan. Maar kom nu eens met cijfers...want daar praat je wel rond e. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef de cijfers over de benadeelde vrouwen en allochtonen...wij wachten nog steeds.
![]() |
![]() |
![]() |
#9440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-bij-VRT.dhtml Misschien moeten we ook 'quota' invoeren op dit forum met een realistisch doorsteek van de vlaamse kiezer..dan mag er voortaan nog één linkiewinkie komen debatteren.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 31 augustus 2011 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |