![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Evenmin als de Vlaming en alle andere rassen/strekkingen/groeperingen die onderhevig zijn aan kapitalisme. De ene is niet beter als de andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zijn, volgens mij, Brusselaars hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() dat ze alledrie zo snel mogelijk de finish behalen
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 31 augustus 2011 om 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een pracht van een prestatie van die twee.
Geweldig. Wat een schande en vernedering is het niet dat zij daarna met die trikolore vod moeten rondsjauwen. Ik ben het echter met Pericles helemaal eens. De leiderstrui van volksgenoot Bauke gaf mij een veel warmer gevoel dan die schitterende prestatie van die twee taalvreemde Brusselaars.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 augustus 2011 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Op het WK 400 meter
deed geen enkele blanke beter. België verstijfde : derde en vijfde ! Nu snel wat vlugzout voor De Wever ! ![]() Vive la Belgique ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is natuurlijk een schitterende prestatie om als blanke brons te behalen op iets wat nog altijd een spurtnummer mag genoemd worden. Genetisch moeten die gasten toch iets speciaals hebben en uiteraard werken ze er ook keihard voor. Proficiat dus. Maar waarom ik daar meer zou moeten bij voelen als bij Lemaitre die als blanke onder de 10 seconden duikt, is mij een raadsel. Het zijn puike sportprestaties maar ik geniet alvast meer van bijvoorbeeld Michael Johnson die op de OS de 400 meter wint met zowat 20 metere voorsprong.
Wat dit eigenlijk in binnenlandse politiek staat te doen is mij een raadsel moet ik zeggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 31 augustus 2011 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of waar de legerdienst toch goed voor was .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() laat het juist die legerdienst zijn die mijn ogen geopend heeft en mij flamingant gemaakt heeft
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Totaal naast de kwestie. Ik zeg dat nationaliteit in de sport er voor mij totaal niet toe doet. Dus indien de atleet in kwestie een Vlaming was geweest, was mijn reactie juist dezelfde geweest. Lees nu toch eens wat er preciés staat in plaats van hetgeen jij er in ziét, alsjeblieft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk, je doet het weer. Ik zeg dat ik op die prestatie van mijn familie trots ben; maar ik zeg helemaal niet dat ik de prestatie van een ander daarom niet kan appreciëren. Ik snap alleen niet waarom de prestatie van atleet X mij méér zou moeten bekoren of waarom ik mij daar emotioneel meer mee verbonden zou moeten voelen dan die van atleet Y enkel en alleen omwille van een woordje op een ID-kaart. Voor mij om het even of dat woordje nu Belg, Vlaming, Waal of zelfs Hottentot is.
Laatst gewijzigd door SDG : 31 augustus 2011 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar is toch niets verkeerd mee hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar allez, morgen is 't weer school .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Had ik het bij buitenland moeten zetten? Je weet als je zoiets plaats dat er zowiezo communaitaire reacties komen. Laatst gewijzigd door Modjo : 31 augustus 2011 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sport had beter geweest.
![]() |
![]() |