![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik kijk vaak op Canvas naar BBC reeksen die van het Engels naar het Nederlands zijn ondertitelt. Wat men allemaal niet kan tegenwoordig ![]() Laatst gewijzigd door Bulevardi : 31 augustus 2011 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Alles bij mekaar een goede vooruitgang voor de tewerkstelling! Tenzij een meerderheid geen afstand wil doen van verworvenheden. Bv: zaterdag = 1e weekenddag, donderdag. = brugdag en: vrijdag = Lange-Wapperdag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn maar een aantal tv-zenders voor "echte" katholieken, maar Telenet biedt die niet aan, en ze zijn ook niet Nederlandstalig. Kirche-TV en EWTN komen in mij op. Er is wel een Nederlandstalige katholieke radiozender, Radio Maria, die Telenet ook zou kunnen aanbieden op de Digibox, maar dat gebeurt niet... Er is geen markt voor, geloof ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is in Nederland (of was - ik geloof dat ze ook betrapt werden op sjoemelen en oplichting) een moslimomroep en die ondertitelde de arabische teksten in het turks en nederlands geloof ik, maar waarom dan niet in Urdu en tamazight? of moeten die mensen niet kunnen volgen? En dan heb je nog de indonesiers? die hoeven helemaal niks te begrijpen of zo? Nee hoor, ik denk dat ze minstens in een taal of vijf moeten ondertitelen dan. Nietwaar? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 31 augustus 2011 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ik naar een BBC reportage kijk op Canvas, in het Engels, wordt die toch ook maar enkel in het Nederlands ondertiteld, ook voor de Spaanssprekenden die op dat ogenblik naar VRT kijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze heeft zelfs voorgelezen in de kerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het dan ook een gemiste kans voor al die omroepen die zich beperken tot het uitzenden van gebedsstonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Willen ze het in een andere taal, dan moeten ze naar een zender kijken die deze taal uitzendt. Vb BBC voor Engels, ZDF voor Duitsland, Al Jazeera voor Arabisch, VRT voor moslims die het in het Nederlands (ondertiteld) willen zien? Laatst gewijzigd door Bulevardi : 31 augustus 2011 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Alle diensten, religieuze tolkshows en reportages lekker op 'www'. - en op 'tv': alle berichtgevingen, nieuwsberichten en journalen ruim religieus getint.
Vertalingen via 'teletekst' Alles is goed en nuttig, vanaf de nadruk zal worden gelegd op: het naleven van de regels welke het menselijk gedrags-hygiëne, -patroon dienen te bevorderen. Dit laatste lijkt essentieel en is broodnodig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BBC reeksen zijn buitenlandse programma's gemaakt in de taal van het land van herkomst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ken ik niet maar ik zou er niet van verschieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Openstaan voor anderen is niet meer van toepasing voor wat er in Belgie aan het gebeuren is. Openstaan, daar heeft niemand problemen mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet...sta je er niet voor open misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, op hun eigen zender.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar hadden toen en nu veel mensen last van! Terwijl daar waar het woordje "islam" valt, waar ook ter wereld, je inderdaad met een héél ander probleem en gevaar zit opgescheept! Na de haatzaaierij in bepaalde mosks nu ook nog wat indoctrinatie van de reeds hier aanwezige moslims zelf via onze eigen media? Afwachten en meeluisteren!De "godsdienstvrijheid" nietwaar. Vooral de vrijheid om je godsdienst op een ander te gaan installeren tot de maatschappij er in zijn geheel onder te lijden heeft.... Overal waar de islam er aan komt is er niets dan vreugde en feest!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Net als alle andere anderstalige uitzendingen, kan men dus ook een Arabische uitzending vertalen. Ik zie technisch niet wat het probleem is om iets te gaan ondertitelen. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 5 september 2011 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb er als atheist een zeer groot probleem mee, dat de belastingbetaler moet opdraaien voor gelijk welke godsdienst dan ook. Godsdienst is in mijn ogen een belachelijke, maar weliswaar vrije keuze, maar als iemand die keuze maakt moet hij of zij er zelf voor betalen en niet de gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Elke religie eens om de week afwisselend...en ondertiteld in de voertaal van VRT: Nederlands. Laatst gewijzigd door Bulevardi : 5 september 2011 om 12:43. |
||
![]() |
![]() |