![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#322 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#323 |
|
Parlementslid
|
nope , ik heb soms ook wel is weekend he ..... al valt dat regelmatig in de week door weekend werk . en ik doe meestal de vroege al duurt die af en toe wel van 6 's morgens tot 9 a 10 uur 's avonds !!!!
|
|
|
#324 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah ok, je kan dus gemakkelijk iemand betalen om de sneeuw te ruimen?
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
erger nog , als er voor mijn deur iemand zou vallen ben ik wel verantwoordelijk , ge zou dan nog serieus moeten lopen enzo om moeite te doen voor te bewijzen dat je niet thuis was toen het sneeuwde !!!
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 1 september 2011 om 18:21. |
|
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe ga je trouwens uitvogelen welke "werkloze" juist welk deel van een voetpad vrijgemaakt heeft, als er een voorbijganger valt en iets breekt ?? Want juist daarom, is iedere bewoner verantwoordelijk voor de toestand van zijn/haar deel vh voetpad.
|
|
|
|
#327 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij bent iemand van vijf a zesduizend € per maand. En je hebt geen kosten want je komt alleen thuis om te slapen.
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
elke langdurig werkloze zou in de buurt waar hij woont , verantwoordelijk moeten zijn voor een gebied .( een dienst op de gemeente moet toezien of dit al dan niet gebeurd is , of als de langdurig werklozen belt met een reden waarom dit niet kan , ze een andere kunnen sturen) Met weinig uitvluchten waarom hij dit niet zou kunnen ..... enkel een doktersbriefje van de dag zelf ( met risico op controle arts , zoals elke werknemer dit ook van zijn baas kan krijgen ) , een solicitatie gaan voeren bij een werkgever ( met schriftelijk bewijs van die firma ) dus niet als reden , k gaan naar de kroeg of shoppe in de stad , enz !!!!! elke vorm van fraude op de bewijzen van dokter of eventuele werkgever of vdab zou hard gestraft moeten worden door de rva , met eventuele schorsingen , hetzelfde met weigeraards langdurig werklozen leven op kosten van de maatschapij , ze mogen wel iets terug doen .... en zoveel sneeuwt het hier niet he !
|
|
|
|
#329 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar soit, indien die piste eventueel nog zou gevolgd worden, kan het nooit om particulieren te helpen zich van hun verantwoordelijkheid te onttrekken.
|
|
|
|
#331 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
vast werk , JA maar denk jij echt dat ne werkmens elke dag met evenveel goesting naar zen werk gaat ???? en mijn piste is anders , als de maatschappij soldair moet zijn met langdurig werlozen ....... waarom kunnen die dan niet een beeke solidair terug zijn ???? ah ja , van da beeke dat het in dees land sneeuwt enkele momenten afstaan om iets terug te doen , daar zal je wel van sterven zeker ?
|
|
|
|
#332 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#333 |
|
Parlementslid
|
Mijne besneeuwde trottoir ????????????? de trottoir is eigendom van de gemmeente of staat . maar begrijp je vraag , op de moment ik , maar mijn familiale verzekering betaalt de schade !
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is dan nog maar de vraag, of jouw verzekeraar zal gaan betalen wanneer derden en niet betrokken personen jouw trottoir moeten onderhouden.
|
|
|
|
#335 |
|
Banneling
|
Hondedrollen is zijn specialiteit...
|
|
|
|
|
|
#336 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
oeverloos en inhoudsloos gezeik is dan weer jouw specialiteit, eh Chipie.
|
|
|
#337 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Banneling
|
Niet gelijk welk werk met gelijk welk loon. D�*t is een natte droom van dictateurkes. Vergeet het maar zou ik zeggen. Eerder mogen de kapitaalkrachtigen zich klaarmaken voor een stevige aderlating, het volk mort wereldwijd.
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een bende gemene smeerlappen zitten met hun poten aan de vetpotten, en zijn steeds minder akkoord om een deeltje af te staan , en loon naar werken te betalen. D�*t moet veranderen, voor te beginnen. Miljarden rijke profiteurs en bedriegers, witte boord bandieten die samen onder één hoedje spelen en informatie uitwisselen om goede zaakjes te doen op de kap van het volk, DIE moeten vastgenomen worden, en in de bak geslingerd, na in beslagneming van al hun bezittingen. Herverdeling is het orde woord. |
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dat jij dat een heel goed idee vond. |