![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen het principe ! Als je weet wat dat woord betekent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1)Je kan (volgens de meesten) de mensen niet dwingen te gaan werken. 2)De (zelfde) meesten dwingen hun recht af op het niet dwingen te gaan werken ondertussen. De vraag is dus; wie dwingt hier wie? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 september 2011 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() Oplossing : iedereen zelfstandig. Het volstaat slechts een beetje eigen risico te nemen. Meer niet. Doen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allen werken onder het eigen zelfstandig statuut bij de baas. Geen werk is geen inkomen en geen bijdragen betaald is geen dop of pensioen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kweetet, als ik failliet ga heb ik niks meer. Maar ik werk dan ook gemiddeld 12u/dag. Weekends inbegrepen. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 2 september 2011 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mag ik op uw steun rekenen om deze wanpraktijken aan te klagen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#371 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#372 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dan ga ik ook profiteren en op kosten van de maatschappij leven , ende klagen ende zagen dat den " dop " te laag is !!!!!! ![]()
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 3 september 2011 om 03:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Parlementslid
|
![]() en de staat DWINGT mij om zelfverdiende centjes af te geven aan lang durige werklozen , da zijn in mijn ogen profiteurs van ons sociaal systeem , paria's van de maatschapij !
![]() |
#374 |
Parlementslid
|
![]() trouwens , efkes snel gerekend ...........
begin dop rond de 1000 euro per maand denk ik , leefloon is 770.18 voor ne alleenstaande denk zelfs sommige " doppers " van een 1100 euro ............ dus eigenlijk ga ik werken voor enkele 100 euro's meer , moet ik wakker worden voor die enkele euro's meer ..... erger nog men bio ritme is om zeep , op ne vrije dag word ik ook al wakker voor 6 uur lang leve den dop , de grootste werkgever ...... iedereen tevree en dan durven hier sommigen nog beweren , dat een schup en wa zout vastnemen in de winter voor de deuren van de buren teveel is !!!!!! ze moesten ze verdorrie allemaal hun niet verdiende centjes afnemen !!!!!! anti dop !!!!!! en neen ik ik ben ni pissed op iemand die zen job is verloren , wel op langdurige profiteurs !!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 3 september 2011 om 06:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat is de prijs die je betaald voor uw "leve Belgie" geroep.
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
Als je even in de krant kijkt, onder het artikel, op HLN heeft het meer dan 200 geljikaardige reacties, in andere kranten zie je ook dat de mensen er massaal op reageren en zich afvragen waarom ze gaan werken, want als ze de sociale voordelen, verplaatsingskosten, kinderopvang, feit dat ze huishoudelijke taken moeten uitbesteden en dan nog vooral het feit dat ze zeer weinig tijd hebben om de mensen te zien die ze graag zien en de dingen te doen die ze graag doen, zie je dat de frustraties oplopen. Hoger en hoger. Dat is overigens bij de hele werkende klasse van Europa het geval ... Volgens mij staan we aan de vooravond van een grote probleem-escalatie. (btw: k wil me zelf zo graag en zo snel mogelijk aansluitende bij de "werkende klasse" omdat ik hier veel persoonlijke voldoening uithaal. Het hoeft ook geen topbaan te zijn, gewoon iets wat ik graag doe. Anders kan je het volgens mij niet volhouden. Want vanwege mijn gezondheid zal het mogelijk part-time zijn, wat dus nauwelijks meer zal opbrengen per maand als het leefloon, terwijl je er in investeert.
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo moeilijk kan het niet zijn een afspraak te verschuiven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat is geen afspraak tussen mij en iemand anders. Dat zijn duizend mensen die een brief hebben ontvangen: die dag is het verhuizen. Oude sleutel inleveren en nieuwe afhalen. Klaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zevert eens niet jong.
![]() |
![]() |
#380 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me trouwens af wat voor een geweldige oplossing me je hier komt voorstellen? Mijn gerief een dag een paar dagen op straat laten rusten misschien in afwachting tot ik de sleutel van de andere kamer kan gaan halen? ![]() Enfin, bedankt voor de hulp in ieder geval. Het zal zeker goed bedoeld zijn. ![]()
![]() |
![]() |