![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
keer zei. 2 waarom prostitué niet beboet? Omdat het strafbaar feit het betalen voor sex is, zoals je zo duidelijk zelf zegt. Of begrijp je ook niet wat je zelf zegt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haat omdat ze in de spiegel aan het kijken zijn.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Bij elke duidelijke overtreding in mijn en andermans richting
Voor statistieken moet je bij moderatie zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens proberen : waarom moeten we prostitutie tegen gaan ? Nu zeg jij : omdat het maatschappelijk ongewenst zou zijn ? Wel wel goed/slecht nieuws .... dat is dus niet ongewenst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou eerder denken dat de gedachte de vader is van de vrees. Met andere woorden, met het veranderen van 1 woordje in die zin, is uw driehoekklik aandrang minder? Ipv Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen zei je dat nog niet.... en later heb je je verscholen achter het feit dat het maatschappelijk ongewenst zou zijn -> nieuwsflash dat is het niet... het is zelfs niet eens strafbaar
Citaat:
In die landen waar het strafbaar is gaat het om beiden..... kopen/verkopen -> handelen Lees misschien dit eens ... dat gaat over je geliefde Zweedss voorbeeld. En lees waarom men niet achter prostitués gaat en wel achter de klanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft het over mijn dochter ivm prostitutie en/of lustobject. Is dat niet persoonlijk soms? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat hoerenlopers in Zweden beboet worden en dat is dus correct. Als je nog meer correcte info hebt, geef die maar. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De consensus hier is anders. Wat diegene die zo bezorgd is over mijn dochter hier komt verkopen is ook niet de consensus. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ben ik ondertussen al uit.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De draad _ weet ge wel _ gaat over prostitutie ( algemeen ) Gij wilt dat blijkbaar verboden zien en gij verschuilt u achter wat populisme als ware het dat het maatschappelijk ongewenst is... verder kwam je je woorden wat kracht bijgeven door dat Zweedse beleid. En jij zei tenslotte : enkel het kopen van seks is strafbaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je haalde dat voorbeeld enkel aan als goed voorstel om met harde hand prostitutie tegen te gaan Citaat:
Citaat:
IK vrees dat ik zijn mening deel ivm die uitlaatklep ed. Of dat nu werkelijk betekent indien men morgen prostitutie zou verbieden dat meer dochters zullen verkracht worden is maar de vraag. ps. nu blijf je nog steeds een antwoord schuldig : waarom zou je dat willen verbieden ? Laatst gewijzigd door praha : 3 september 2011 om 18:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, Uw mening is dat we hoerenlopers moeten beboeten, net zoals in Zweden gebeurd. Het resultaat is dat men andere methodes gaat gebruiken om dames van onderhandelbare zeden en heren met lichte pleziertjes ingedachte samen te brengen. Met andere woorden, ipv het "maatschappelijke" aspect aan te pakken, gaan de problemen nog beter weggestoken worden. Uit het oog, uit het hart nietwaar. 1 van de omzeilingen die al reeds toegepast worden, men betaald gewoon veel voor een paar consumpties, en de wip is er bij inbegrepen, het wordt gewoon niet zo omschreven. "Gewoon omdat de lust ons overviel meneer den agent, toch beter in deze donkerrode kamer die toevallig beschikbaar was, dan op een publiek toegankelijke toren nietwaar?".
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe moeten die hoeren dan huishuur betalen als ze niet meer mogen werken?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hmm, waar ken ik dat idee van, "tijdelijke huwelijken".
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ik dat de beste methode acht voor het reduceren van prostitutie, waarvan ik, net zoals waarschijnlijk een meerderheid, vind dat ze moet bestreden worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 september 2011 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |