Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2011, 08:58   #261
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ai! ok. de klas van zuster Dominica:
- je werkt een aantal maanden (aantal kennen we niet) in Turkije bij nonkel Mustafa, die je als bewijs een papiertje meegeeft
- je vertrekt op de grote reis naar Belgique
- je werkt daar één dag bij nonkel Kader in zijn pitta shop
===> et voil�* ! nu mag je levenslang doppen.
Je hoeft niet steeds hetzelfde vertelingskes neer te schrijven.
Toon nu eindelijk eens aan dat "een handgeschreven papierke" voldoende is.
Straks denk ik nog dat je het niet kan.
Citaat:
Is het duidelijk zo? het gaat erom dat één dag in Belgie voldoende is , vermits je dagen van Turkije erbij worden geteld.
Aangezien de dagen in het buitenland er bij moeten geteld worden, is één werkdag in België niet voldoende.
Kan jij de betekenis van "voldoende"?

Citaat:
Uw kwaadaardig trekje komt weer boven. (dom mag ik niet zeggen)
Moet dit een argument voorstellen?

Citaat:
er zijn er voldoende mogelijkheden vermits Turkije geen sociaal systeem kent zoals hier.
Geef tenminste één van die mogelijkheden.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 09:08   #262
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
correctie: ik vermoed dat een handgeweven stukje stof ook voldoende is. Kan zijn dat men de tekst ook op een handgeknoopt tapijtje kan doorgeven, of gewoon via een geborduurd tafellakentjes. Misschien (dat is dan voor de beter begoeden) kan de verklaring worden gelezen in filigraanwerkjes? Het zou vast kunnen dat men het kan doorseinen via Mars en de verklaring op een DVD branden? kortom, ik denk dat alles behalve rookseinen kunnen aanvaard worden. Hoe doen jullie dat in de ambtenarij? van aardappelschillen wat letterkes vormen?

Citaat:
Aangezien de dagen in het buitenland er bij moeten geteld worden, is één werkdag in België niet voldoende.
Ken jij de betekenis van "in belgie"?

Citaat:
nee dit is een vaststelling.

Citaat:
- helpen in de groentenwinkel op de hoek
- werken bij nonkel mustafa in zijn houtshop
- timmeren aan de Gülets in Bodrum
- werken in de toerisme business
- werken als matroos/kok/steward op de Gülets
- tapijten knopen
- op het veld werken
- seizoensarbeid verrichten bij de oogst
- op de markt staan met een bloemenstalletje
- op de markt staan met een ijsstalletje
- op de markt staan met een tapijtenstalletje

ik denk dat er nog wel wat zal zijn waarbij men in Turkije niet officieel wordt ingeschreven, maar wel een job uitvoert waarvoor je normaliter in Belgie wèl wordt ingeschreven (en dus bijdrage levert aan de sociale zekerheid).

Uiteraard wordt werken in een fabriek met een vast contract wel doorgegeven.
je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn vraag of je al ooit in Turkije geweest bent? Ik wel. Gedurende een jaar of tien.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 september 2011 om 09:10.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 09:14   #263
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Men beschouwt Turken nu eenmaal niet als Aziaten en zeker niet als oost-aziaten.
Turkije ligt nog altijd voor een deel in Europa en voor het grootste deel in Azië.
Het spijt me maar Turkije en Armenië liggen echt niet in Afrika.
Je zal je (voor)oordelen moeten bijstellen.

Citaat:
In zever vertellen kennen we maar één kampioen.
Vertel concreet, wie waar wat?

Citaat:
Ik zie dat je nog nooit van de Armeense genocide hebt gehoord?
Wat heeft de Armeens genocide te maken met het feit dat vandaag.be Armenië en Turkije in Afrika situeert; en Groentje-18 denkt dat Armenië dichtbevolkt is met moslims.
Als "zever" kan dat wel tellen.
Citaat:
-----------

enfin,komen NIET om te werken :

97% van de Marokkanen
94% van de Turken en
99% van de Congolezen of de Armeniërs.

waarvan er STUDEREN
6% van de Marokkanen
12% van de Turken,
10% van de Congolezen en
1% van de Armeniërs.

komen WEL om te WERKEN :
Indiërs, waar 58% komt om te werken.
3% marokkanen
6% turken
1% congolezen
Daar zou ik toch wel de originele studie willen van zien, want in de weergave van vandaag.be heb ik geen vertrouwen; gezien de kemels die ze schieten.

Citaat:
Er is dus een groot verschil tussen de Afrikaanse (Marokko, Congo) en de Aziatische (India) immigratie.
Waar zijn Turkije en Armenië naar toe? Worden die nu bij Afrika of Azië gerekend?

Citaat:
HET GROTE DRAMA DRAMA DRAMA : ze hebben Turkije en Armenie niet meegeteld bij de conclusie. Dan zou het dus nog erger geweest zijn vermits ENKEL de meerderheid van de Indiers hier komen om te werken. En d�*t maakt ons rekenwonder ineens tot dé grote misinformatie van héél het artikel: de één (1%) van de Armeniers die komen studeren en de 99% die komen om niet te werken, en o ja de turken niet vergeten, die komen ook niet om te werken. Ze zijn héél dat werelddeel vergeten te vermelden... oei oei.
Het citaat
"Slechts 3% van de Marokkanen die in België een eerste verblijfsvergunning krijgen, komt hier om te werken, slechts 6% van de Turken en slechts 1% van de Congolezen of de Armeniërs. Daarnaast komt nog eens 6% van de Marokkanen om hier te studeren. Dat geldt ook voor 12% van de Turken, 10% van de Congolezen en 1% van de Armeniërs. Hoe anders is dat bij de Indiërs, waar 58% komt om te werken. Er is dus een groot verschil tussen de Afrikaanse en de Aziatische immigratie
Moet je daar serieus nog uitleg bij hebben?

Ze spreken over Marokko, Turkije, Congo en Armenië waarvandaan het percentage van de mensen die naar hier komen om te werken laag zou zijn. Anderzijds halen ze India aan met een hoog percentage.
Dan besluiten ze dat er een groot verschil is tussen Afrika en Azië.
Je denkt toch niet dat ze bedoelen dat India in Afrika ligt en Marokko, Turkije, Congo en Armenië in Azië. Zo slecht zijn ze ook nog niet in aardrijkskunde.

Sta me toe dan ook hun weergave van de studie te wantrouwen.

Citaat:
Terwijl de conclusie in feite is: enkel de meerderheid van de Indiers komt om te werken. De rest zullen (hopelijk) dan importbruiden zijn zeker?
Jij komt tot nog een andere conclusie dan vandaag.be
Heb jij dat onderzoek dan on-line gevonden? Link graag.
Oud 4 september 2011, 09:19   #264
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

artisjok:

om verhelderend te zijn kun je misschien ergens in uw archief het aantal buitenlanders zoeken die hier minder dan een jaar gewerkt hebben en die al meer dan 2jaar aan een uitkering zitten.
Vanaf dat er 20% van de buitenlanders in die situatie zitten, kun je besluiten dat voor die doelgroep het sociaal systeem niet zelfbedruipend is.

In een bedrijf wordt dan een oplossing gezocht. Gezien uw algemene sociale en wijze inzichten mag je nu zelf 3 voorstellen doe hoe je dit op een efficiente manier kunt oplossen.

Ik zal niet nalaten om ook een oplossing voor te stellen
1° maak systemen zodat dergelijke mensen 'sociale lasten vrij en belastingvrij voor de werkgever' kunnen werken.
Zeg maar hun netto loon wordt hun bruto loon, en de kostprijs om te werken wordt duidelijk lager voor de baas.

Wat is het rendement ? : wel je bespaart dat gans die doelgroep werkloos blijft. Dus het bespaart op de begroting.

2° maak systemen dat die mensen gefilterd worden: dus alleen mensen toelaten die kunnen opgeleid worden naar die knelpuntberoepen en die dat dan ook effectief doen.

3° maak systemen dat die mensen geresponsabiliseerd worden: dus als hun lasten groter worden dan bvb 25.000euro, wordt dit omgezet naar een vorderbare schuld. Dus ja ze krijgen hier allemaal schulden, en een kei kun je niet vlaaien. Maar het is verdomd een groot verschil om geld te krijgen zonder iets te moeten terugdoen versus geld krijgen en te horen krijgen dat je dit moet terugb etalen.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 09:34   #265
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
correctie: ik vermoed dat een handgeweven stukje stof ook voldoende is. Kan zijn dat men de tekst ook op een handgeknoopt tapijtje kan doorgeven, of gewoon via een geborduurd tafellakentjes. Misschien (dat is dan voor de beter begoeden) kan de verklaring worden gelezen in filigraanwerkjes? Het zou vast kunnen dat men het kan doorseinen via Mars en de verklaring op een DVD branden? kortom, ik denk dat alles behalve rookseinen kunnen aanvaard worden. Hoe doen jullie dat in de ambtenarij? van aardappelschillen wat letterkes vormen?
Zo'n zever omdat jij niet kan aantonen dat een handgeschreven papier voldoende zou zijn.
Citaat:
Ken jij de betekenis van "in belgie"?
Ja hoor. Ken jij nu de betekenis van "voldoende"?

Citaat:
nee dit is een vaststelling.
Vaststellingen die geen argumentatie zijn, laat je beter achterwege.

Citaat:
- helpen in de groentenwinkel op de hoek
- werken bij nonkel mustafa in zijn houtshop
- timmeren aan de Gülets in Bodrum
- werken in de toerisme business
- werken als matroos/kok/steward op de Gülets
- tapijten knopen
- op het veld werken
- seizoensarbeid verrichten bij de oogst
- op de markt staan met een bloemenstalletje
- op de markt staan met een ijsstalletje
- op de markt staan met een tapijtenstalletje

ik denk dat er nog wel wat zal zijn waarbij men in Turkije niet officieel wordt ingeschreven, maar wel een job uitvoert waarvoor je normaliter in Belgie wèl wordt ingeschreven (en dus bijdrage levert aan de sociale zekerheid).
Zelfstandige activiteit wordt in België ook niet meegerekend om werkdagen te bewijzen.
"Helpen" in het zwart ook niet.
Je voorbeelden zijn waardeloos.

Citaat:
Uiteraard wordt werken in een fabriek met een vast contract wel doorgegeven.
Waarom? 1 werkdag in België is dan toch niet voldoende.
Citaat:
je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn vraag of je al ooit in Turkije geweest bent? Ik wel. Gedurende een jaar of tien.
Dat is niet relevant en zijn jouw zaken niet.
Oud 4 september 2011, 09:42   #266
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik zal niet nalaten om ook een oplossing voor te stellen
1° maak systemen zodat dergelijke mensen 'sociale lasten vrij en belastingvrij voor de werkgever' kunnen werken.
Zeg maar hun netto loon wordt hun bruto loon, en de kostprijs om te werken wordt duidelijk lager voor de baas.

Wat is het rendement ? : wel je bespaart dat gans die doelgroep werkloos blijft. Dus het bespaart op de begroting.
Dat vind ik een slecht voorstel, want dat is concurrentievervalsing en gaat ten koste van de autochtone werkenden en werkzoekenden. De enigen die hier wel bij zullen varen, zullen de werkgevers zijn die zo hun loonkosten kunnen drukken.

Als ik het goed begrepen heb, gaat het in dit topic over asielzoekers die middels dit soort voorstellen voor hun eigen kost en onderhoud zouden moeten gaan zorgen.

Laat die dan verplicht vijf dagen per week acht uur per dag voor de gemeenschap (staat) werken. Zet ze in, onder streng toezicht vanzelfsprekend zodat ze niet kunnen weglopen om vervolgens in de illegaliteit te belanden, om parken proper te houden, kanalen te graven, steenkool te delven, bomen te planten en andere nuttige zaken die de gemeenschap die voor hun kosten op moet draaien, ten goede zal komen.
Op die manier hebben asielzoekers een nuttige dagbesteding en kost het de gemeenschap niets. Dat zal zeker ook bijdragen om het kaf van het koren te scheiden, de echte asielzoekers van de goudzoekers.
Oud 4 september 2011, 09:45   #267
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
artisjok:

om verhelderend te zijn kun je misschien ergens in uw archief het aantal buitenlanders zoeken die hier minder dan een jaar gewerkt hebben en die al meer dan 2jaar aan een uitkering zitten.
Vanaf dat er 20% van de buitenlanders in die situatie zitten, kun je besluiten dat voor die doelgroep het sociaal systeem niet zelfbedruipend is.
Dat zit niet in mijn archief. Werkloosheidscijfers voor Vlaanderen zijn terug te vinden op de site van de VDAB.
http://arvastat.vdab.be/arvastat/index.html
Er zijn zowel cijfers volgens nationaliteit als origine.
Als je ook de cijfer van de totale bevolkingsgroep hebt naar nationaliteit en origine kan je zelf berekenen welk percentage er werkloos is.
Oud 4 september 2011, 09:47   #268
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja hoor. Ken jij nu de betekenis van "voldoende"?

.
in dit geval is dat één dag.
of hoeveel dagen is volgens U "voldoende" in dit geval?

Citaat:
Vaststellingen die geen argumentatie zijn, laat je beter achterwege.
me dunkt heb ik nog steeds het recht daar zelf over te beslissen.

Citaat:
Zelfstandige activiteit wordt in België ook niet meegerekend om werkdagen te bewijzen.
"Helpen" in het zwart ook niet.
Je voorbeelden zijn waardeloos.
says who? Niet gezien dat werken in een job die in Belgie wèl onderhevig is aan bijdragen in de sociale zekerheid, maar in Turkije niet, WEL worden aanvaard???? of is dit weer iets dat je conveniently niet begrijpt?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 september 2011 om 09:50.
Oud 4 september 2011, 09:55   #269
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo'n zever omdat jij niet kan aantonen dat een handgeschreven papier voldoende zou zijn.
oesje.....

Citaat:
Buiten de Europese Economische Ruimte bestaat geen dergelijke geformaliseerde gegevensuitwisseling tussen sociale zekerheidsinstellingen. Een tewerkstelling in een land buiten de Europese Economische Ruimte kan bewezen worden met alle middelen. De RVA zal dan ook nagaan of de voorgelegde stukken overtuigend en gelijkluidend zijn. Is dit het geval, dan worden ze als bewijskrachtig aanvaard.
http://www.senate.be/www/?MIval=/con...OLGNR=&LANG=fr

dus.... wat schreef ik nu weer? handgeknoopt tapijt, geborduurde tafelkleedjes, filigraan, ...... ALLE MIDDELEN zegt de senaat!
Oud 4 september 2011, 09:57   #270
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Artisjok. U doet echt wel moeite om naast het punt van werkgerelateerde uitkeringen te blijven.

Waar U een dansje rond maakt, is dat het een combinatie van 2 "papiertjes" is om als niet EU ingezetene een uitkering te trekken.

1) 1 dag officieel tewerk gesteld geweest te zijn in België (dit kan ook gekocht worden, zoals onze veroordeelde vakbonder demonstreerde)
2) Een document voorleggen waarmee 60 dagen tewerkstelling buiten de EU aangetoond word. (en ook dit kan gekocht worden, en waarschijnlijk voor een pak minder dan €1000 dan die veroordeelde vakbonder vroeg)
Oud 4 september 2011, 09:58   #271
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Dat vind ik een slecht voorstel, want dat is concurrentievervalsing en gaat ten koste van de autochtone werkenden en werkzoekenden. De enigen die hier wel bij zullen varen, zullen de werkgevers zijn die zo hun loonkosten kunnen drukken.

Als ik het goed begrepen heb, gaat het in dit topic over asielzoekers die middels dit soort voorstellen voor hun eigen kost en onderhoud zouden moeten gaan zorgen.

Laat die dan verplicht vijf dagen per week acht uur per dag voor de gemeenschap (staat) werken. Zet ze in, onder streng toezicht vanzelfsprekend zodat ze niet kunnen weglopen om vervolgens in de illegaliteit te belanden, om parken proper te houden, kanalen te graven, steenkool te delven, bomen te planten en andere nuttige zaken die de gemeenschap die voor hun kosten op moet draaien, ten goede zal komen.
Op die manier hebben asielzoekers een nuttige dagbesteding en kost het de gemeenschap niets. Dat zal zeker ook bijdragen om het kaf van het koren te scheiden, de echte asielzoekers van de goudzoekers.
nee dat is geen vervalsing van concurrentie, meestal heb je een diplmomakloof, en als je dit limiteert in tijd bvb 5jaar wat ik een voldoende periode vind om u volledig in arbeidsethos en efficientie te integreren in onze economie kom je erwel. EN bovendien kun je de uitzondering moduleren naar bvb binnen of buiten europa.
Oud 4 september 2011, 10:01   #272
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zit niet in mijn archief. Werkloosheidscijfers voor Vlaanderen zijn terug te vinden op de site van de VDAB.
http://arvastat.vdab.be/arvastat/index.html
Er zijn zowel cijfers volgens nationaliteit als origine.
Als je ook de cijfer van de totale bevolkingsgroep hebt naar nationaliteit en origine kan je zelf berekenen welk percentage er werkloos is.
ja als ik die statistieken zie van 25000 allochtone werklozen, en weet dat er 600.000 migranten bijgekomen zijn , dan weet je toch gewoon dat die gasten hier geen werk zoeken. Zou willen zeggen dat 5% van de allochtonen werkloos zijn ??

Laatst gewijzigd door brother paul : 4 september 2011 om 10:01.
Oud 4 september 2011, 10:22   #273
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is goed nieuws! Er zijn dus geen problemen.

Maar, over welke problemen had die magistraat het dan weer, dat was toch ook iets met het OCMW en zo?
Ik vrees dat Filo per ongeluk vergat te zeggen dat die post over illegalen gaat.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 10:53   #274
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
in dit geval is dat één dag.
of hoeveel dagen is volgens U "voldoende" in dit geval?
Te bewijzen minimum aantal arbeidsdagen in loondienst en referteperiode

Jonger dan 36 jaar

ofwel 312 dagen gedurende de 18 maanden voorafgaand aan uw aanvraag;
ofwel 468 dagen gedurende de 27 maanden voorafgaand aan uw aanvraag
ofwel 624 arbeidsdagen gedurende de 36 maanden voorafgaand aan uw aanvraag.

Van 36 tot 49 jaar

ofwel 468 dagen gedurende de 27 maanden voorafgaand aan uw aanvraag;
ofwel 624 arbeidsdagen gedurende de 36 maanden voorafgaand aan uw aanvraag;
ofwel 234 dagen tijdens de 27 maanden + 1.560 dagen tijdens de 10 jaar die voorafgaan aan deze 27 maanden;
ofwel 312 dagen tijdens de 27 maanden + voor elke dag die ontbreekt om tot 468 dagen te komen, 8 dagen tijdens de 10 jaar die deze 27 maanden voorafgaan.

Vanaf 50 jaar

ofwel 624 dagen gedurende de 36 maanden voorafgaand aan uw aanvraag;
ofwel 312 dagen tijdens de 36 maanden die uw aanvraag voorafgaan en 1560 dagen tijdens de 10 jaar die deze 36 maanden voorafgaan;
ofwel 416 dagen tijdens de 36 maanden + voor elke dag die ontbreekt om tot 624 dagen te komen, 8 dagen tijdens de 10 jaar die deze 36 maanden voorafgaan.
http://www.rva.be/D_opdracht_W/Werkn...bcontentNL.htm

1 dag voldoende?

Citaat:
me dunkt heb ik nog steeds het recht daar zelf over te beslissen.
Jij bent misschien bevoorrecht.
Als u zich aangevallen voelt kunt u dit melden door middel van het rode driehoekje en/of de betreffende persoon op uw negeerlijst te plaatsen. Dit geldt ook als uw tegenstander ‘’irritant’’ discussiert. De negeerlijst, of gewoonweg niet reageren, is dan de aangewezen weg.
....
Dit betekent dat wij elke opmerking die op de persoon is gericht in plaats van op het bericht zelf kunnen beschouwen als een persoonlijke aanval.
....
Dit alles zou voor u geen probleem hoeven zijn. U heeft immers de betere argumenten en hoeft uw toevlucht dus niet te nemen tot persoonlijke aanvallen en/of gescheld.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381

Citaat:
says who? Niet gezien dat werken in een job die in Belgie wèl onderhevig is aan bijdragen in de sociale zekerheid, maar in Turkije niet, WEL worden aanvaard???? of is dit weer iets dat je conveniently niet begrijpt?
Sedert wanneer is zwartwerk in België wel onderhevig aan bijdragen in de sociale zekerheid?
Oud 4 september 2011, 10:55   #275
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
oesje.....

http://www.senate.be/www/?MIval=/con...OLGNR=&LANG=fr

dus.... wat schreef ik nu weer? handgeknoopt tapijt, geborduurde tafelkleedjes, filigraan, ...... ALLE MIDDELEN zegt de senaat!
Uit je citaat :
De RVA zal dan ook nagaan of de voorgelegde stukken overtuigend en gelijkluidend zijn. Is dit het geval, dan worden ze als bewijskrachtig aanvaard.
Bedankt om aan te tonen dat een handgeschreven papiertje niet voldoende is.
Oud 4 september 2011, 10:59   #276
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Uit je citaat :
De RVA zal dan ook nagaan of de voorgelegde stukken overtuigend en gelijkluidend zijn. Is dit het geval, dan worden ze als bewijskrachtig aanvaard.
Bedankt om aan te tonen dat een handgeschreven papiertje niet voldoende is.
waarom zou het niet voldoende zijn?
wat begrijpt U niet aan:
Citaat:
nagaan of de voorgelegde stukken overtuigend en gelijkluidend zijn. Is dit het geval, dan worden ze als bewijskrachtig aanvaard
Oud 4 september 2011, 11:00   #277
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht

Het moet nog nuttig werk zijn ook, en niet eerder een bezigheidsterapie. Trouwens ze zullen die wel doen, alleen aan hun tempo... Maw het kan misschien afradend werken, maar de opbrengst voor de gemeenschap zal waarschijnlijk ook niet groot zijn. Uiteindelijk heeft men ook ne hele boel opperhoofden nodig, die de indianen zullen moeten leiden, in 't oog houden...
Een andere benadering, en volgens mij efficientere, is van het "gemakkelijke geld" (leefloon, dop...) gewoonweg af te schaffen. Ze zullen dan in de fruitpluk... terecht komen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 11:00   #278
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Te bewijzen minimum aantal arbeidsdagen in loondienst en referteperiode

Jonger dan 36 jaar

ofwel 312 dagen gedurende de 18 maanden voorafgaand aan uw aanvraag;
ofwel 468 dagen gedurende de 27 maanden voorafgaand aan uw aanvraag
ofwel 624 arbeidsdagen gedurende de 36 maanden voorafgaand aan uw aanvraag.

Van 36 tot 49 jaar

ofwel 468 dagen gedurende de 27 maanden voorafgaand aan uw aanvraag;
ofwel 624 arbeidsdagen gedurende de 36 maanden voorafgaand aan uw aanvraag;
ofwel 234 dagen tijdens de 27 maanden + 1.560 dagen tijdens de 10 jaar die voorafgaan aan deze 27 maanden;
ofwel 312 dagen tijdens de 27 maanden + voor elke dag die ontbreekt om tot 468 dagen te komen, 8 dagen tijdens de 10 jaar die deze 27 maanden voorafgaan.

Vanaf 50 jaar

ofwel 624 dagen gedurende de 36 maanden voorafgaand aan uw aanvraag;
ofwel 312 dagen tijdens de 36 maanden die uw aanvraag voorafgaan en 1560 dagen tijdens de 10 jaar die deze 36 maanden voorafgaan;
ofwel 416 dagen tijdens de 36 maanden + voor elke dag die ontbreekt om tot 624 dagen te komen, 8 dagen tijdens de 10 jaar die deze 36 maanden voorafgaan.
http://www.rva.be/D_opdracht_W/Werkn...bcontentNL.htm

1 dag voldoende?

Jij bent misschien bevoorrecht.
Als u zich aangevallen voelt kunt u dit melden door middel van het rode driehoekje en/of de betreffende persoon op uw negeerlijst te plaatsen. Dit geldt ook als uw tegenstander ‘’irritant’’ discussiert. De negeerlijst, of gewoonweg niet reageren, is dan de aangewezen weg.
....
Dit betekent dat wij elke opmerking die op de persoon is gericht in plaats van op het bericht zelf kunnen beschouwen als een persoonlijke aanval.
....
Dit alles zou voor u geen probleem hoeven zijn. U heeft immers de betere argumenten en hoeft uw toevlucht dus niet te nemen tot persoonlijke aanvallen en/of gescheld.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381

Sedert wanneer is zwartwerk in België wel onderhevig aan bijdragen in de sociale zekerheid?
en dan nu even vertalen naar het SPECIFIEKE VERDRAG MET TURKIJE aub. want d�*�*r zijn we nu wel al pagina's lang over bezig.
Of had jij het soms over het verdrag met China?
of had je TOTAAL niet door waarover het ging?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 september 2011 om 11:01.
Oud 4 september 2011, 11:00   #279
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
ja als ik die statistieken zie van 25000 allochtone werklozen, en weet dat er 600.000 migranten bijgekomen zijn , dan weet je toch gewoon dat die gasten hier geen werk zoeken. Zou willen zeggen dat 5% van de allochtonen werkloos zijn ??
Zou je a.u.b. de werkloosheidcijfers binnen een bepaalde bevolkingsgroep willen vergelijken met die totale bevolkingsgroep.

Ofwel vergelijk je de werkloosheid van allochtone werklozen met het totaal aantal allochtonen; ofwel neem je de cijfers van de werkloosheidstrekkende bijgekomen migranten en vergelijk je die met het totaal aantal bijgekomen migranten.
Oud 4 september 2011, 11:02   #280
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
waarom zou het niet voldoende zijn?
wat begrijpt U niet aan:
Omdat die stukken ook overtuigend en eensluidend moeten zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be