Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2011, 12:34   #361
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Als ik een prostituee zou bezoeken, zou het een studente zijn, liefst een studente sexuologie, dient tegelijk een goed doel.
Twee goede doelen

1 studie helpen bekostigen
2 wetenschappelijk veldonderzoek bevorderen bij een sexuologe

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 12:34.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 12:54   #362
Effect
Minister-President

Standaard

[quote=eno2;5668995]
Citaat:

Een kot is dus geen studiekost?
Een student moet een eigen tuin hebben?

Je rekent maar zelf mee wat je wil
In elk geval nog altijd 25000€ op vijf jaar.

Ikben niet geheel zonder ervaring.

Ik heb zelf nog hOGER GESTUDEERD TOT 1989

Plus twee gestudeerde dochters, waarvan er momenteel een in Gent studeert derde jaar

Gelukkig betaalt ze 't zelf

Zal eens vragen hoeveel.

Ze moet zich in elk geval niet prostitueren, want haar ventje is een rijkje.
Met alle respect eno, en u gaat mij hiervoor rapporteren, maar wanneer een man betaalt voor seks is het ALTIJD prostitutie, zelfs als ze een relatie hebben.

Als ze geen hoer was, dan zou ze haar eigen studies bekostigen, en niet leven van haar bedprestaties met een rijke minaar.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 13:04   #363
eno2
Banneling

Standaard

Persoonlijk gerichte Grofheden worden gerapporteerd per R.D.

De overlast voor moderatie kan mij niet aangerekend worden.
Oud 4 september 2011, 13:10   #364
eno2
Banneling

Standaard

edit

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 13:11.
Oud 4 september 2011, 13:12   #365
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een geacht forum lid meent van wel.

Ik parafraseer (oorspronkelijk ging het over mijn dochter):

Als ze geen hoer was, dan zou ze haar eigen uitgaven bekostigen, en niet leven van haar bedprestaties met een rijke minaar.

Wat denken jullie?

Heeft ie gelijk, of is dit een gemene veralgemening omwille van de persoonlijke belediging??
Laat me hier effe het volledige verhaal posten:

Zijn dochter is geen hoer. Haar studies worden immers betaald door een rijke minnaar.

Mijn overtuiging is dat betaalde seks altijd prostitutie is. Vrijwel alle relaties en huwelijken zijn veredelde hoererij. Zeldzaam is de relatie waar man en vrouw ongeveer evenveel geld aan elkaar besteden.
Oud 4 september 2011, 13:25   #366
eno2
Banneling

Standaard

Verkeerd geplaatst. En hier onmiddelijk weggehaald door mij.

Komt misschien als nieuwe draad in Forum Maatschappij binnenkort

Citaat:
Een geacht forum lid meent van wel.

Ik parafraseer (oorspronkelijk ging het over mijn dochter):

Als ze geen hoer was, dan zou ze haar eigen uitgaven bekostigen, en niet leven van haar bedprestaties met een rijke minaar.

Wat denken jullie?

Heeft ie gelijk, of is dit een gemene veralgemening omwille van de persoonlijke belediging??
Oud 4 september 2011, 13:28   #367
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Twee goede doelen

1 studie helpen bekostigen
2 wetenschappelijk veldonderzoek bevorderen bij een sexuologe
Ik heb toch een probleem met uw uitspraak hoor Enoxie.
"Studie helpen bekostigen" bv. Punt 1 dus.
Je hebt hier zelf verkondigd dat je een dochter hebt die studeert. Ok tot zover. Maar zou je blij zijn indien zijzelf diezelfde uitspraak zou doen?
Indien zij tegen u zou zeggen: "papa, ik prostitueer mezelf om mijn studies te bekostigen". (stel dat ze niet die rijke vriend had).
Zou je dat als vader ok vinden?
Moest MIJN dochter dat tegen ons zeggen, hetgeen zeker niet het geval is want mijn dochters hebben vast werk, ik zowel als mijn man zouden een tweede job erbij nemen. Desnoods 's nachts gaan werken om dat ons kind te besparen.

Is het niet zo dat je dat eerder als grap zei?

Punt 2: wetenschappelijk veldonderzoek bij een sexuologe. Denk je, of geloof je echt dat een sexuologe zichzelf gaat prostitueren? Dat ze met iedereen de koffer induikt om "ervaring" op te doen? Kan me dat echt niet voorstellen se.
Ge kunt wel altijd ne keer proberen eh. Bv bij Goedele.
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 13:33   #368
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Jullie zijn vrij hard voor Eno2.

Iedereen mag een mening hebben maar het gaat hier wel om zijn dochter, dus met koosnaampjes beginnen smijten vind ik toch ook wat overdreven. Amai, ik zou er ook niet goed van zijn.

Ik denk trouwens dat er genoeg vrouwen zich laten onderhouden door een man, en allicht ook genoeg mannen door een vrouw. Ik zou me zelf nooit goed voelen bij zo'n situatie (tenzij misschien binnen een huwelijk waarvan ik weet dat hij het echt kan missen en ik het hem echt kan teruggeven, dus bv eerder via een lening ofzo). Maar misschien mogen we blij zijn dat ze op die manier ten minste niet ten laste van de overheid valt.

En ik vind niet dat je dat volledig onder hetzelfde kan catalogiseren als iemand die met wildvreemde mannen naar bed gaat tegen betaling. Dat lijkt me toch een graad erger.
Trouwens hoe vaak hoor je niet binnen een huisdhouden overeenkomsten als : "ik verwen je in bed, en dan doe jij het huishoudelijk werk". Wat is dat dan?
Allé ja ... je kan er dan van uitgaan dat er tussen die mensen totaal geen liefde is en het puur gebaseerd is op een verstandhouding of een ruil-relatie, maar dat vind ik maar een pessimistisch uitgangspunt.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 september 2011 om 13:35.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 13:40   #369
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht

Iedereen mag een mening hebben maar het gaat hier wel om zijn dochter, dus met koosnaampjes beginnen smijten vind ik toch ook wat overdreven. Amai, ik zou er ook niet goed van zijn.

Ik denk trouwens dat er genoeg vrouwen zich laten onderhouden door een man, en allicht ook genoeg mannen door een vrouw. Ik zou me zelf nooit goed voelen bij zo'n situatie (tenzij misschien binnen een huwelijk waarvan ik weet dat hij het echt kan missen en ik het hem echt kan teruggeven, dus bv eerder via een lening ofzo). Maar misschien mogen we blij zijn dat ze op die manier ten minste niet ten laste van de overheid valt.

En ik vind niet dat je dat volledig onder hetzelfde kan catalogiseren als iemand die met wildvreemde mannen naar bed gaat tegen betaling. Dat lijkt me toch een graad erger.
Trouwens hoe vaak hoor je niet binnen een huisdhouden overeenkomsten als : "ik verwen je in bed, en dan doe jij het huishoudelijk werk". Wat is dat dan?
Allé ja ... je kan er dan van uitgaan dat er tussen die mensen totaal geen liefde is en het puur gebaseerd is op een verstandhouding of een ruil-relatie, maar dat vind ik maar een pessimistisch uitgangspunt.
Laat me als eerste stellen dat ik er helemaal geen probleem mee heb wanneer vrouwen tegen betaling naar bed gaan met mannen. Dat is hun eigen keuze, en daar heb ik respect voor. Maar ik noem wel een koe een koe, en een vrouw die zich laat onderhouden en daar enkel seks tegenover stelt, dat is een hoer, ongeacht de relatievorm.
Oud 4 september 2011, 13:42   #370
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:

Die raast maar wat. Hij begon eerder in zijn eigen prostitutie-draad zelf over mijn dochter als hoer, wat ik ook al een R.D. waard vond. VandaAR mijn eigen opmerking hier.Je denkt toch niet dat ik me van de grofheden van dat ventje wat aantrek behalve signaleren? Zijn grofheid en stupiditeit spreekt vanzelf in deze issue. Maar ik geef hem al geen repliek meer vanaf zijn eerste overtredingen maanden geleden. Het zal ook maar zijn tijd lopen...zoals de meeste forumbully's zal hij moeten inbinden of gebannen worden op den duur. De Molentjes van Mod draaien langzaam, maar ze draaien.

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 13:51.
Oud 4 september 2011, 13:43   #371
Effect
Minister-President

Standaard

[quote=eno2;5669145]
Citaat:

Die raast maar wat. Je denkt toch niet dat ik me van de grofheden van dat ventje wat aantrek behalve signaleren? Zijn grofheid en stupiditeit spreekt vanzelf. Ik geef hem al geen repliek meer vanaf zijn eerste overtredingen. Het zal ook maar zijn tijd lopen...zoal de meeste forumbully's zal hij moeten inbinden of gebannen worden.
Pot, ketel, zwart. Ik heb tot dusver geen enkele overtreding gedaan die te rapporteren valt. U heeft daarentegen enkele posts van mij bewust verkeerd geïnterpreteerd omdat u niets liever doet dan op het rode driehoekje klikken.

Het spijt me dat de waarheid kwetst.

Laatst gewijzigd door Effect : 4 september 2011 om 13:44.
Oud 4 september 2011, 14:03   #372
eno2
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Ik heb toch een probleem met uw uitspraak hoor Enoxie.
"Studie helpen bekostigen" bv. Punt 1 dus.
Je hebt hier zelf verkondigd dat je een dochter hebt die studeert. Ok tot zover. Maar zou je blij zijn indien zijzelf diezelfde uitspraak zou doen?
Indien zij tegen u zou zeggen: "papa, ik prostitueer mezelf om mijn studies te bekostigen". (stel dat ze niet die rijke vriend had).
Zou je dat als vader ok vinden?
Moest MIJN dochter dat tegen ons zeggen, hetgeen zeker niet het geval is want mijn dochters hebben vast werk, ik zowel als mijn man zouden een tweede job erbij nemen. Desnoods 's nachts gaan werken om dat ons kind te besparen.
Ik ben tegen prostitutie

Citaat:
Is het niet zo dat je dat eerder als grap zei?
citeer me eens, dan kan ik antwoorden

Citaat:
Punt 2: wetenschappelijk veldonderzoek bij een sexuologe. Denk je, of geloof je echt dat een sexuologe zichzelf gaat prostitueren? Dat ze met iedereen de koffer induikt om "ervaring" op te doen? Kan me dat echt niet voorstellen se.
Ge kunt wel altijd ne keer proberen eh. Bv bij Goedele.
De draad gaat over studentes die zich prostitueren.
Daar zal wel een sexuologe tussen zitten.
Oud 4 september 2011, 14:50   #373
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Eno2:
Komt misschien als nieuwe draad in Forum Maatschappij bin:
nenkort
Neen, de grofhedenspuier is de moete niet waard er nog meer aandacht op te trekken.
Citaat:
Jullie??
Alleen de grofhedenspuier.
Citaat:
Eno2:
Ze moet zich in elk geval niet prostitueren, want haar ventje is een rijkje.
Mijn dochter bezit drie huizen en een jacht.
Haar studies worden betaald door een werkloosheidsuitkering.
Anders ging ze terug werken. Ge kent dat met die rijkjes hé.

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 14:59.
Oud 4 september 2011, 15:01   #374
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Laat me als eerste stellen dat ik er helemaal geen probleem mee heb wanneer vrouwen tegen betaling naar bed gaan met mannen. Dat is hun eigen keuze, en daar heb ik respect voor. Maar ik noem wel een koe een koe, en een vrouw die zich laat onderhouden en daar enkel seks tegenover stelt, dat is een hoer, ongeacht de relatievorm.
Je hebt er geen probleem mee, maar je weet dat eno2's dochter dit niet is en gebruikte het woord daarvoor toch, dit was duidelijk geen compliment.

Verder weet u denk ik evenmin als mij hoe die relatie er precies uitziet.

Hoe triestig is het dat hier alles (globaal lijkt het een trend op dit forum, ik bedoel het dus zeker niet enkel op u want dit moet zowat de tweede post zijn die in m'n leven van u las, tenzij u een dubbelnick bent) super-letterlijk wordt genomen, er vervolgens een karikatuur van gemaakt wordt waardoor de inhoud belange niet meer hetzelfde is als hetgeen er werkelijk gezegd werd, en men op basis daarvan argumenten gaat zoeken die persoonlijk gaan. :-/

[quote=eno2;5669145]
Citaat:

Die raast maar wat. Hij begon eerder in zijn eigen prostitutie-draad zelf over mijn dochter als hoer, wat ik ook al een R.D. waard vond. VandaAR mijn eigen opmerking hier.Je denkt toch niet dat ik me van de grofheden van dat ventje wat aantrek behalve signaleren? Zijn grofheid en stupiditeit spreekt vanzelf in deze issue. Maar ik geef hem al geen repliek meer vanaf zijn eerste overtredingen maanden geleden. Het zal ook maar zijn tijd lopen...zoals de meeste forumbully's zal hij moeten inbinden of gebannen worden op den duur. De Molentjes van Mod draaien langzaam, maar ze draaien.
Op dit forum wordt hier wat veel geraast m.i. Vroeger vond je hier nog echte discussies. Die worden schaarser en schaarser. Nu is het werkelijk om te janken. Zonde eigenlijk voor het potentieel aan intellectueel dat veel meer wil en kan en dat hier her en der wel nog zit.

Je weet dat ik zelf ook slechte ervaringen heb met dat soort zaken... daarom kan ik het al zeker niet appreciëren dat hetzelfde hier gebeurd. De molentjes draaien heel traag wat mij betreft. Een week geleden hebben hier nog twee hoogopgeleiden het schip verlaten omdat het niveau van discussie voor hun werkelijk niet te harden meer was en men daarbij het niet schuwde persoonlijk te worden en de stalkerige toer op te gaan ...

Ik heb zelf net mijn negeerlijst voor het eerst in al die jaren in gebruik genomen (recente ervaringen + het onderschrift van persoon hebben me daar van overtuigd). Dat lijkt de enige uitweg. Het jammere is dat jij omgekeerd niet op de negeerlijst kan gaan staan van die persoon zodat hij of zij kan stoppen met pogingen je in een slecht daglicht te stemmen. Maarja ... iemand moet de verstandigste zijn denk ik dan.

Succes en laat het niet aan je hart komen!
Oud 4 september 2011, 15:23   #375
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt er geen probleem mee, maar je weet dat eno2's dochter dit niet is en gebruikte het woord daarvoor toch, dit was duidelijk geen compliment.

Verder weet u denk ik evenmin als mij hoe die relatie er precies uitziet.

Hoe triestig is het dat hier alles (globaal lijkt het een trend op dit forum, ik bedoel het dus zeker niet enkel op u want dit moet zowat de tweede post zijn die in m'n leven van u las, tenzij u een dubbelnick bent) super-letterlijk wordt genomen, er vervolgens een karikatuur van gemaakt wordt waardoor de inhoud belange niet meer hetzelfde is als hetgeen er werkelijk gezegd werd, en men op basis daarvan argumenten gaat zoeken die persoonlijk gaan. :-/

Citaat:
Eno2:
Op dit forum wordt hier wat veel geraast m.i. Vroeger vond je hier nog echte discussies. Die worden schaarser en schaarser. Nu is het werkelijk om te janken. Zonde eigenlijk voor het potentieel aan intellectueel dat veel meer wil en kan en dat hier her en der wel nog zit.
Groentje:

Je weet dat ik zelf ook slechte ervaringen heb met dat soort zaken... daarom kan ik het al zeker niet appreciëren dat hetzelfde hier gebeurd. De molentjes draaien heel traag wat mij betreft. Een week geleden hebben hier nog twee hoogopgeleiden het schip verlaten omdat het niveau van discussie voor hun werkelijk niet te harden meer was en men daarbij het niet schuwde persoonlijk te worden en de stalkerige toer op te gaan ...

Ik heb zelf net mijn negeerlijst voor het eerst in al die jaren in gebruik genomen (recente ervaringen + het onderschrift van persoon hebben me daar van overtuigd). Dat lijkt de enige uitweg. Het jammere is dat jij omgekeerd niet op de negeerlijst kan gaan staan van die persoon zodat hij of zij kan stoppen met pogingen je in een slecht daglicht te stemmen. Maarja ... iemand moet de verstandigste zijn denk ik dan.

Succes en laat het niet aan je hart komen!
Negeerlijst is contraproductief en ontlast alleen Mods

Je moet hier natuurlijk niet komen voor het intellectueel niveau (alleen), maar eerlijk gezegd: ik amuseer me rot. aLS HET NIET-VIRTUEEL WAS, lagen we om de haverklap over straat te rollebollen.

Moderatie wil er geen maanlandschap van maken en toomt dus minimaal in. Ze geven mij ook een inconsistente indruk, waarschijnlijk het gevolg van de versnippering. Bij vele forummers ontbreekt zelfdiscipline en intellectuele hygiëne, dus gaat het soms echt een gangetje Laat staan dat ze dan nog gedrogeerd zijn...

Toch steek ik ook veel op wat ik anders niet zou doen, naast grofheden

Keep it up

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 15:25.
Oud 4 september 2011, 15:30   #376
eno2
Banneling

Standaard

Citaat uit d e openingspost van de prostitutie-draad van Effect:

Citaat:
Effect:
In mijn ogen verdienen zij (de prostituées) onwaarschijnlijk veel respect.
Effect heeft onwaarschijnlijk veel respect
voor mijn dochter de hoer! Hoer hoer Hoera!

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 15:31.
Oud 4 september 2011, 15:33   #377
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
http://www.manoeuvre.be/actua/binnen...-bij-studenten

Wat gaat de vette wever hier aan doen ? Om ziek van te worden ..
Je kunt ook in het weekend bijverdienen in een winkel, achter den toog van een kroeg, wanneer je echter wil leven zoals je zin hebt, dan heb je en probleem! Niemand zit in de prostitutie omwille van studiekosten, studiebeurzen zijn behoorlijk hoog en dekken de kosten, maar wanneer je ook een LUXE ONDERHOUD wilt en daarvoor KIEST VOOR PROSTITUTIE moet je niet komen ZAGEN!

Laatst gewijzigd door alice : 4 september 2011 om 15:36.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 15:34   #378
eno2
Banneling

Standaard

Ik kon me niet prostitueren

maar dat zal ook wel zagen zijn zeker?

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 15:47.
Oud 4 september 2011, 15:41   #379
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je kunt ook in het weekend bijverdienen in een winkel, achter den toog van een kroeg, wanneer je echter wil leven zoals je zin hebt, dan heb je en probleem! Niemand zit in de prostitutie omwille van studiekosten, studiebeurzen zijn behoorlijk hoog en dekken de kosten, maar wanneer je ook een LUXE ONDERHOUD wilt en daarvoor KIEST VOOR PROSTITUTIE moet je niet komen ZAGEN!
Da's nu ook weer niet waar dat ze alle kosten dekken. Maar ze dekken er toch meer dan in het buitenland.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2011, 15:45   #380
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Da's nu ook weer niet waar dat ze alle kosten dekken. Maar ze dekken er toch meer dan in het buitenland.
Je kan alleen alle kosten dekken als je door een man laat dekken
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be