![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 studie helpen bekostigen 2 wetenschappelijk veldonderzoek bevorderen bij een sexuologe Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Minister-President
|
![]() [quote=eno2;5668995]
Citaat:
Als ze geen hoer was, dan zou ze haar eigen studies bekostigen, en niet leven van haar bedprestaties met een rijke minaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk gerichte Grofheden worden gerapporteerd per R.D.
De overlast voor moderatie kan mij niet aangerekend worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zijn dochter is geen hoer. Haar studies worden immers betaald door een rijke minnaar. Mijn overtuiging is dat betaalde seks altijd prostitutie is. Vrijwel alle relaties en huwelijken zijn veredelde hoererij. Zeldzaam is de relatie waar man en vrouw ongeveer evenveel geld aan elkaar besteden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Verkeerd geplaatst. En hier onmiddelijk weggehaald door mij.
Komt misschien als nieuwe draad in Forum Maatschappij binnenkort Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Studie helpen bekostigen" bv. Punt 1 dus. Je hebt hier zelf verkondigd dat je een dochter hebt die studeert. Ok tot zover. Maar zou je blij zijn indien zijzelf diezelfde uitspraak zou doen? Indien zij tegen u zou zeggen: "papa, ik prostitueer mezelf om mijn studies te bekostigen". (stel dat ze niet die rijke vriend had). Zou je dat als vader ok vinden? Moest MIJN dochter dat tegen ons zeggen, hetgeen zeker niet het geval is want mijn dochters hebben vast werk, ik zowel als mijn man zouden een tweede job erbij nemen. Desnoods 's nachts gaan werken om dat ons kind te besparen. Is het niet zo dat je dat eerder als grap zei? Punt 2: wetenschappelijk veldonderzoek bij een sexuologe. Denk je, of geloof je echt dat een sexuologe zichzelf gaat prostitueren? Dat ze met iedereen de koffer induikt om "ervaring" op te doen? Kan me dat echt niet voorstellen se. Ge kunt wel altijd ne keer proberen eh. Bv bij Goedele. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jullie zijn vrij hard voor Eno2.
Iedereen mag een mening hebben maar het gaat hier wel om zijn dochter, dus met koosnaampjes beginnen smijten vind ik toch ook wat overdreven. Amai, ik zou er ook niet goed van zijn. Ik denk trouwens dat er genoeg vrouwen zich laten onderhouden door een man, en allicht ook genoeg mannen door een vrouw. Ik zou me zelf nooit goed voelen bij zo'n situatie (tenzij misschien binnen een huwelijk waarvan ik weet dat hij het echt kan missen en ik het hem echt kan teruggeven, dus bv eerder via een lening ofzo). Maar misschien mogen we blij zijn dat ze op die manier ten minste niet ten laste van de overheid valt. En ik vind niet dat je dat volledig onder hetzelfde kan catalogiseren als iemand die met wildvreemde mannen naar bed gaat tegen betaling. Dat lijkt me toch een graad erger. Trouwens hoe vaak hoor je niet binnen een huisdhouden overeenkomsten als : "ik verwen je in bed, en dan doe jij het huishoudelijk werk". Wat is dat dan? Allé ja ... je kan er dan van uitgaan dat er tussen die mensen totaal geen liefde is en het puur gebaseerd is op een verstandhouding of een ruil-relatie, maar dat vind ik maar een pessimistisch uitgangspunt.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 september 2011 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() [quote]Die raast maar wat. Hij begon eerder in zijn eigen prostitutie-draad zelf over mijn dochter als hoer, wat ik ook al een R.D. waard vond. VandaAR mijn eigen opmerking hier.Je denkt toch niet dat ik me van de grofheden van dat ventje wat aantrek behalve signaleren? Zijn grofheid en stupiditeit spreekt vanzelf in deze issue. Maar ik geef hem al geen repliek meer vanaf zijn eerste overtredingen maanden geleden. Het zal ook maar zijn tijd lopen...zoals de meeste forumbully's zal hij moeten inbinden of gebannen worden op den duur. De Molentjes van Mod draaien langzaam, maar ze draaien.
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Minister-President
|
![]() [quote=eno2;5669145]
Citaat:
Het spijt me dat de waarheid kwetst.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 4 september 2011 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daar zal wel een sexuologe tussen zitten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleen de grofhedenspuier. Citaat:
Haar studies worden betaald door een werkloosheidsuitkering. Anders ging ze terug werken. Ge kent dat met die rijkjes hé. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 14:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verder weet u denk ik evenmin als mij hoe die relatie er precies uitziet. Hoe triestig is het dat hier alles (globaal lijkt het een trend op dit forum, ik bedoel het dus zeker niet enkel op u want dit moet zowat de tweede post zijn die in m'n leven van u las, tenzij u een dubbelnick bent) super-letterlijk wordt genomen, er vervolgens een karikatuur van gemaakt wordt waardoor de inhoud belange niet meer hetzelfde is als hetgeen er werkelijk gezegd werd, en men op basis daarvan argumenten gaat zoeken die persoonlijk gaan. :-/ [quote=eno2;5669145] Citaat:
Je weet dat ik zelf ook slechte ervaringen heb met dat soort zaken... daarom kan ik het al zeker niet appreciëren dat hetzelfde hier gebeurd. De molentjes draaien heel traag wat mij betreft. Een week geleden hebben hier nog twee hoogopgeleiden het schip verlaten omdat het niveau van discussie voor hun werkelijk niet te harden meer was en men daarbij het niet schuwde persoonlijk te worden en de stalkerige toer op te gaan ... Ik heb zelf net mijn negeerlijst voor het eerst in al die jaren in gebruik genomen (recente ervaringen + het onderschrift van persoon hebben me daar van overtuigd). Dat lijkt de enige uitweg. Het jammere is dat jij omgekeerd niet op de negeerlijst kan gaan staan van die persoon zodat hij of zij kan stoppen met pogingen je in een slecht daglicht te stemmen. Maarja ... iemand moet de verstandigste zijn denk ik dan. ![]() Succes en laat het niet aan je hart komen!
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet hier natuurlijk niet komen voor het intellectueel niveau (alleen), maar eerlijk gezegd: ik amuseer me rot. aLS HET NIET-VIRTUEEL WAS, lagen we om de haverklap over straat te rollebollen. ![]() Moderatie wil er geen maanlandschap van maken en toomt dus minimaal in. Ze geven mij ook een inconsistente indruk, waarschijnlijk het gevolg van de versnippering. Bij vele forummers ontbreekt zelfdiscipline en intellectuele hygiëne, dus gaat het soms echt een gangetje ![]() ![]() Toch steek ik ook veel op wat ik anders niet zou doen, naast grofheden ![]() Keep it up ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 15:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat uit d e openingspost van de prostitutie-draad van Effect:
Citaat:
voor mijn dochter de hoer! Hoer hoer Hoera! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alice : 4 september 2011 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() Ik kon me niet prostitueren
maar dat zal ook wel zagen zijn zeker? Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2011 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#380 |
Banneling
|